quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:16 schreef Dementor het volgende:
Yay ik heb dat ASL tentamen van 2 weken geleden met een 7 afgesloten.
Een 8 voor de theorie en een 6 voor de praktijkcase, niemand anders uit mijn klas heeft de praktijkcase beter gemaakt dus ik vind het wel best.
ASL, ik ben helemaal klaar met je!
* Dementor deelt uit!
[ afbeelding ]
Buuf !!!!!! eindelijk op niveau lullenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan jij door slotjes posten Fannie?!Of is dat de nieuwste rage, 301 posts in een topic.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Kan jij door slotjes posten Fannie?!Of is dat de nieuwste rage, 301 posts in een topic.
Kan jij zó laag?!quote:
Black or white?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net een 5tal livesets van sensation gedownload, of ben ik de enige puber hier
?
Nee, die andere duizenden liggen op één oor, want die moeten morgen weer lopen.....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb net een 5tal livesets van sensation gedownload, of ben ik de enige puber hier
?
Super lekkere muziek.. Nieuwe stroom alla Winehouse, Duffie ..Beetje mowtown achtigquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hadden jullie deze nu al gehoord![]()
![]()
![]()
Beide, megamix & fedde la grand van white en prophet, headhunterz & showtek van blackquote:
Gevoelige snaar raak je daar, voor 't eerst in m'n hele fucking leven zie ik niks van 't Nijmeegse vierdaagsevuurwerk, dat over 10min begintquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, die andere duizenden liggen op één oor, want die moeten morgen weer lopen.....
Ik vind het allemaal takkeherriequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beide, megamix & fedde la grand van white en prophet, headhunterz & showtek van black
Cool buuf ... ben happyquote:
sorry had even telefoonquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:18 schreef Dementor het volgende:
Het is niet waar hoor ik eet nog steeds groene appels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |