HOAXX!!@!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:04 schreef reetveter het volgende:
* reetveter vriendin gaat even de was doen
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
* reetveter had dus toch een vriendin
Ik hou het nog wel tot 9u volquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Kan ik nog meer voor je doen schatje?
hihihiquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar dat hebben we ook al de hele ochtend gedaan, stouterd
WAAROM WIL JE NU PICS VAN IEMAND ANDERS?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
hihihi
10 tegen 1 dat dit zo verwijderd word door de mods
blijkbaar nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WAAROM WIL JE NU PICS VAN IEMAND ANDERS?
BEN IK NIET GENOEG?
En ze heeft al haar kleren nog aan terwijl er over haar gezicht is gespotenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:26 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vind die pic van die Nepalees met sperma op haar huidje bijzonder vies en denigrerend bovendien.
Post snel je upskirt pic, dan houd je zijn aandacht wel weer even vast.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BEN IK NIET GENOEG?
Ik kan het uitleggenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
BEN IK NIET GENOEG?
Ik vrees dat onze relatie niet meer te redden isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:29 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Post snel je upskirt pic, dan houd je zijn aandacht wel weer even vast.
Et was une jokequote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vrees dat onze relatie niet meer te redden is
doe maar een poging tot uitleggen dan reetveter!
Mais ce n'est pas une excuse tres bonne, tu sais?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Et was une jokeIek meende et niejt sow
uhhh, je ne comprends pas.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mais ce n'est pas une excuse tres bonne, tu sais?
Ce soir?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
uhhh, je ne comprends pas.
mais
voele voekoe sjee avek mwai ?
et spiet mie dondersquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Teringjullie weten wel hoe je een topic moet verbaggeren he
Kutvocht plakt vast ookquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:04 schreef MissHobje het volgende:
Nankinky onder de plak![]()
Geloof je het zelf!
It is a super bitch![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Teringjullie weten wel hoe je een topic moet verbaggeren he
Keine ahnungquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:03 schreef LudoSanders het volgende:
Waar moet dat toch naar toe met jullie?
Ik wou dat ik het wistquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:03 schreef LudoSanders het volgende:
Onder de plak zitten is als iemand anders het voor het zeggen heeft en jij de bevelen braaf op volgtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:14 schreef Helgi het volgende:
[..]
Nee er komen geen pics.![]()
Wat betekend het dan, neuken? Vingeren?
Vrouwen kappen over het algemeen mijn msn gesprekken niet af met dergelijke argumenten. Heb je er al eens bij stilgestaan dat het ook andere redenen kan hebben dat ze dit zeggen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:57 schreef admiraal_anaal het volgende:![]()
![]()
Wat haat ik dat
Zit je net even gezellig op msn te kletsen oven koetjes en kutjes, verzinnen ze ineens een smoes dat ze wat aan het huishouden moeten doen
En dan nog ontkennen dat ze onder de plak zitten![]()
Hippie's die kraken, internet van de buren pikken, meer van nieuwsgroepen weten, alles op de fiets doen zeggen dat ze niet onder de plak zitten terwijl ze eigenlijk weten dat het wel zo is
Naar Onzin?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:03 schreef LudoSanders het volgende:
Schoolvoorbeeld van makkelijk willen scoren, ga lekker met je piemeltje spelen.quote:
Ha! Dat kan heul niet op FOK!.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:29 schreef rinzzz het volgende:
Of je noemt jezelf Ludo Sanders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |