als je wilt dat zijn vuist in die neger zijn neusgat belandt, dan moet je dat zelf wetenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:49 schreef RobertVH het volgende:
Stel je niet zo aan man, tik hem gewoon op z'n neus
Ik moet me gedragen van remlof, dus zeg toch maar niks hieropquote:
Laat me raden, ik had "sorry, neger" moeten zeggen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik moet me gedragen van remlof, dus zeg toch maar niks hierop
Mijn waardige excuses, mijnheer de medelander.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:59 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Laat me raden, ik had "sorry, neger" moeten zeggen?
Durf jij nu nog wel met de pont te gaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:48 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Gisteren stond ik met mijn fiets op de pont. Bij het aanmeren staat er altijd een hele kudde mensen met zijn alleen in de breedte van de weg waar je je altijd tussen moet wurmen als je ooit van de pont af wilt komen. Het is heel normaal om dit al stapvoets met de fiets aan je hand te doen maar ook om je al gewoon heel langzaam fietsend een weg tussen de mensen door te banen. Dit laatste doet 80% van de fietsers dus ik ook.
Jammer genoeg stootte ik per ongeluk met mijn voorwiel tegen de schoenen van een neger aan. Normaal zeg ik dan sorry maar deze meneer vond het nodig om meteen zijn hoofd om te draaien en mij met een vuile blik aan te staren, waarop ik dus op dezelfde manier terug keek. Enkele seconden later herhaalde dit tafereel zich waarop ik toch maar "sorry man" zei, aangezien ik een watje ben en geen zin heb in een gevecht. Daarop schreeuwde hij nog wat maar dit heb ik niet opgevangen aangezien ik altijd mijn MP3-speler op heb om al die stoere praatjes niet aan te hoeven te horen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:39 schreef Bleekmiddel het volgende:
loop dat ook niet als een kop zonder kip
Whehequote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:37 schreef Rosbief het volgende:
Whaha, een neger op een pont, dat lijkt me zo'n grandioos gezicht!![]()
![]()
Heb je daar pics van TS?
Niet spotten met mijn naam swa.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:54 schreef Bleekmiddel het volgende:
pik zonder pok
Vroeger heb ik vaak nog diep in de nacht op de pont rondgedwaald, inclusief drugs spuitende junks. Er moet dus wel iets heel ergs gebeuren wil je mij niet meer op de pont zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Durf jij nu nog wel met de pont te gaan?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:31 schreef stokbrood het volgende:
Sorry zeggen tegen een neger, epic fail
Ooit van Amsterdam gehoord?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:09 schreef Gluckskafer het volgende:
Een pont?
TS woont zeker in Friesland ofzo.
Er zijn wel meer plaatsen voor.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:09 schreef Gluckskafer het volgende:
Een pont?
TS woont zeker in Friesland ofzo.
Van wie? Van mij had het iig niet gehoeven hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:28 schreef Rbnn het volgende:
en toen fietste TS naar huis om dit te posten
(sorry die moest gemaakt worden)
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:37 schreef Rosbief het volgende:
Whaha, een neger op een pont, dat lijkt me zo'n grandioos gezicht!![]()
![]()
Heb je daar pics van TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |