JAAAAAAAAAAAAAA!quote:
Hahah, jij zit echt de hele dag op die F5 te rammen ofniet?quote:
als er niemand is, lijkt het net alsof ik er vaak benquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hahah, jij zit echt de hele dag op die F5 te rammen ofniet?
*Johan modus aanquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als er niemand is, lijkt het net alsof ik er vaak ben
quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:02 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
*Johan modus aan
Maarja, Da's Logisch
*Johan modus uit
Hier bassie! Hoe is t? Lang niet gezien/gesprokenquote:
Lang half uurtjequote:
zaterdagmiddag weer karten, scheuren van 13.00 tot 19.00, dus mooi 8 heatsquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:24 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lang half uurtje! Vanaaf ff bij mattie eten, ideaal
Yoo Roy! gaat zijn gangetje nog altijd. Lekker rustig, hoofdzakelijk lekker chill op het bankje tour aan het volgen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hier bassie! Hoe is t? Lang niet gezien/gesproken
quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:29 schreef Samzz het volgende:
David, het zinnetje opzich is stom. Maar misschien in het hele lied beter passend![]()
Hoi trouwens! Pfff, net even flink in slaap gevallen joh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ga dan slapen!!quote:
Zit er niet zo vaak in, en het grappige is dat ik al 2 en een half uur wakker ben.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:26 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ga dan slapen!!![]()
Dan maar een dagje niet in de dagcijfers
2,5 weekquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:28 schreef Blawh het volgende:
[..]
Yoo Roy! gaat zijn gangetje nog altijd. Lekker rustig, hoofdzakelijk lekker chill op het bankje tour aan het volgen.![]()
Daar nog 1,5 week aan het werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |