abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60142032
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:35 schreef Mark_Boelen het volgende:
Bij de heme koop ik altijd mijn sokken
Zwarte dunne sokjes per 3 verpakt.
En geen witte sportsokken Alexxxx
Die komen er bij mij ook niet in, vrees niet
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:36 schreef freecell het volgende:
Pas op met uitkleden en sokken!
Voor je het weet ben je een naakte man met alleen sokken aan En dat kan écht niet! Dus altijd eerst sokken aan

Sokken kopen wij echt overal waar ze goedkoop zijn en als we ze toevallig nodig hebben, dus daar heb ik niet echt tips voor.
Sokken en broek gaan altidj al heel snel uit bij mij.

Laatst een roedel sokken bij de zeeman gekocht, en die waren na 1 keer dragen allemaal kapot Vandaar
pi_60142227
Die van mij slijten altijd te snel omdat ik altijd over men laminaat surf
pi_60142253
Maar de zwarte dunne sokjes van de hema bevallen mij verder prima.
Per drie verpakt in een geel / zwarte verpakking
pi_60142286
ik moet geen dunne sokken. als het weer het teolaat doe ik gewoon GEEN sokken aan, beter dan dunne. Ik wil dikke sokken. Zwarte of grijze sportsokachtige dingen.
pi_60142353
Aah oke dat is duidelijk, die hebben ze vast wel bij de hema toch??
pi_60142374
de hema in Stiens is helaas nog niet open (zijn ze wel aan het bouwen ! )
pi_60142523
We kunnen natuurlijk alles versturen he alexxxxx
pi_60144539
Nou ja iig een fles wijn gekocht
  woensdag 16 juli 2008 @ 15:09:02 #109
176521 Grulez
rasgroninger
pi_60145595
tvepu
pi_60147846
Dag dag lieve Groningers.

Een vriendin van me gaat vanaf september in Groningen studeren, maar heeft nog geen kamer kunnen vinden. Dus mocht een van jullie er eentje hebben, iemand kennen die er eentje heeft etc etc hoor ik het graag !
( Het liefst via PM, dan hoef ik het hier niet de hele tijd in de gaten te houden ! )
Noem me maar Majesteit
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 16 juli 2008 @ 16:55:43 #111
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60147978
Hallo.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_60148155
Hoi CZ!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 16 juli 2008 @ 17:07:40 #113
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60148170
Hallo!

Wnr komt jullie een x goed uit dat ik langshop? Krabpaal
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_60148191
Ik heb er een nichtje bij! . Ze heet Mitte, en alles is goed, ze ligt alleen even in het ziekenhuis ivm te weinig zuurstof in het bloed, maar morgen mag ze naar huis, en ik ben heel blij en ik sta helemaal te janken. ,
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_60148323
Gefeliciteerd DAD(DY)!!

Zo en op jullie advies boxershorts gekoch bij de H&M, ze zijn wel lekker zacht
En bij de Jack & Jones 3 broeken gekocht voor kleine 70 euro
Het is namelijk 3 halen 1 betalen en ik blijf een student
pi_60148690
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo!

Wnr komt jullie een x goed uit dat ik langshop? Krabpaal
Hoihoi, ik ben er meestal wel (alleen komende donderdag en zaterdag niet) dus als je ff laat weten kan het meestal wel!

DaD gefeliciteerd!
Het blijft leuk! Ik stond bij de 17e tantezegger net zo hard te springen en te janken als bij de eerste hoor
pi_60148733
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er een nichtje bij! . Ze heet Mitte, en alles is goed, ze ligt alleen even in het ziekenhuis ivm te weinig zuurstof in het bloed, maar morgen mag ze naar huis, en ik ben heel blij en ik sta helemaal te janken. ,
FAIL

Verder leuk hoor
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_60148751
gefeliciteerd DaD!!!!!

wij zijn net een heel stuk wezen lopen door de stad, nu tintelen mijn benen en heb ik honger..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60148783
Bedankt allemaal! . Nu moet ik me haasten naar m'n werk, bah. Kan er dus ook pas vrijdagavond laat of zondag voor het eerst heen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_60149103
Ik was dit weekend in Groningen, wat is het toch een leuke stad! Sfeervol enzo. We gingen er ook even een stukje wandelen, en normaal gesproken houd ik daar helemaal niet van, maar in Groningen vond ik het eigenlijk best leuk
pi_60149386
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 17:59 schreef carmiie het volgende:
Ik was dit weekend in Groningen, wat is het toch een leuke stad! Sfeervol enzo. We gingen er ook even een stukje wandelen, en normaal gesproken houd ik daar helemaal niet van, maar in Groningen vond ik het eigenlijk best leuk
Vanzelfsprékend!
pi_60149612
oh bij een nicht van me die hier in de straat woont staat ook een ooievaar in de tuin. en bluawe vlaggetjes. ben dus weer eens achterneef geworden
pi_60149993
ik denk dat onze buurvrouw afgelopen week ergens bevallen is, maar die doen schijnbaar niet aan ooievaars en dergelijke...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')