Die komen er bij mij ook niet in, vrees nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:35 schreef Mark_Boelen het volgende:
Bij de heme koop ik altijd mijn sokken
Zwarte dunne sokjes per 3 verpakt.
En geen witte sportsokken Alexxxx
Sokken en broek gaan altidj al heel snel uit bij mij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:36 schreef freecell het volgende:
Pas op met uitkleden en sokken!
Voor je het weet ben je een naakte man met alleen sokken aanEn dat kan écht niet! Dus altijd eerst sokken aan
Sokken kopen wij echt overal waar ze goedkoop zijn en als we ze toevallig nodig hebben, dus daar heb ik niet echt tips voor.
Hoihoi, ik ben er meestal wel (alleen komende donderdag en zaterdag niet) dus als je ff laat weten kan het meestal wel!quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo!
Wnr komt jullie een x goed uit dat ik langshop?Krabpaal
FAILquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er een nichtje bij!. Ze heet Mitte, en alles is goed, ze ligt alleen even in het ziekenhuis ivm te weinig zuurstof in het bloed, maar morgen mag ze naar huis, en ik ben heel blij en ik sta helemaal te janken.
,
Vanzelfsprékend!quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:59 schreef carmiie het volgende:
Ik was dit weekend in Groningen, wat is het toch een leuke stad!Sfeervol enzo. We gingen er ook even een stukje wandelen, en normaal gesproken houd ik daar helemaal niet van, maar in Groningen vond ik het eigenlijk best leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |