abonnement Unibet Coolblue
pi_61943322
Vind Callie knapper dan Meredith
Noot noot.
pi_61944416
Meh, hij viel me wel wat tegen!

Wat ik wel leuk vond waren die interns van Yang, die foto's stonden te maken

Verder veel saai en veel geneuzel. Maar toch wel weer fijn dat ze terug zijn.
't Komt vast nog wel op dreef.
Screw them.
We're going home.
pi_61944997
Quote van iemand van een site waarin ik een aantal posts hierboven linkte:

"ABSOLUTELY OBBESSED BY THIS MAN! HE COULD TAKE ME INTO A ROOM ANYTIME AND CLOSE THE BLINDS."

En ik moet zeggen dat ik me daar wel in kan vinden
Hij heeft wel de show "revived" om maar even te zeggen

Moet trouwens wel zeggen dat ik er niet bij stil had gestaan dat het wel eens Rebecca zou kunnen zijn op het einde. Maar ben er nog niet helemaal over uit. Als ik mij het goed herinner, was ze aan het einde van het vorige seizoen psychisch niet in orde. Dan lijkt het mij sterk dat ze er al weer zo fris en fruitig bij loopt/sext
pi_61945012
Ze leek juist op Rose vanachter
pi_61945128
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:06 schreef Locusta het volgende:
Quote van iemand van een site waarin ik een aantal posts hierboven linkte:

"ABSOLUTELY OBBESSED BY THIS MAN! HE COULD TAKE ME INTO A ROOM ANYTIME AND CLOSE THE BLINDS."

En ik moet zeggen dat ik me daar wel in kan vinden
Hij heeft wel de show "revived" om maar even te zeggen

Moet trouwens wel zeggen dat ik er niet bij stil had gestaan dat het wel eens Rebecca zou kunnen zijn op het einde. Maar ben er nog niet helemaal over uit. Als ik mij het goed herinner, was ze aan het einde van het vorige seizoen psychisch niet in orde. Dan lijkt het mij sterk dat ze er al weer zo fris en fruitig bij loopt/sext
Revived ben ik echt mee oneens. Ik vind 'm lelijk en irritant

Ik denk niet dat de vrouw Rebecca was. Het haar is aan de onderkant veel donkerder dan de bovenkant. Rebecca had een mooie egale kleur. Nah die zit nog steeds in de psych ward. Alex zou dan echt wel anders doen als dit Rebecca was.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_61945148
ik ga zo kijken
pi_61945517
Ik zit te twijfelen...nog kijken of niet.....
pi_61945673
Ik vond het ook meer op Rose lijken. En waarom ook niet, typisch iets voor Alex. Die maakt altijd rare keuzes.

Ik mis Dr. Burke....
Spoilers!
  zaterdag 27 september 2008 @ 01:21:57 #184
144213 Adidah
Het was wraak
pi_61946049
* Adidah is nu aan het kijken
pi_61946333
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik slapen
pi_61948422
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 00:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Revived ben ik echt mee oneens. Ik vind 'm lelijk en irritant

Ja, ik ook!
Das toch die vent uit Journeyman?
Dat kon ik niet eens afkijken omdat ik heb zo ontzettend niets vind.
Niet leuk, niet aantrekkelijk... niets!
Screw them.
We're going home.
pi_61948970
Dat meisje van Alex was gewoon een willekeurig meisje, om te laten zien hoe ongevoelig hij is. Ik hoop wel dat we wat meer van 'm te weten komen, het werd nu juist zo interessant. Maar ik heb zo'n vermeoden dat dat wel goed komt.
pi_61949253
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat meisje van Alex was gewoon een willekeurig meisje, om te laten zien hoe ongevoelig hij is. Ik hoop wel dat we wat meer van 'm te weten komen, het werd nu juist zo interessant. Maar ik heb zo'n vermeoden dat dat wel goed komt.
Daar neig ik ook wel een beetje naar.
Maar moet zeggen dat ik ook wel benieuwd ben naar het het gaat lopen mocht het toch Rose zijn
pi_61949458
Rose doet niet aan one night stands, remember de seks met Derek? . En Derek heeft haar helemaal verpest, want ze gaat naar Pediatrics om zichzelf te redden van zijn kwelling .
pi_61951944
Ik vond hem eigenlijk wel leuk! Ja, veel gezeur van Meredith, maar volgens mij gaat dat nog wel veranderen. Ze kunnen namelijk niet meteen van een zeurende, angstige, mekkerende Meredith ineens naar een hele blije totaal niet angstige Meredith gaan..

Callie en Hahn vond ik wel schattig eigenlijk Alex vind ik echt totaal niet interessant, hij zeurt ook wel veel hoor. Altijd commentaar etc. Ben wel benieuwd wie die vrouw dan weer was, ik had het idee dat ze juist expres die vrouw niet wilden laten zien

Ben benieuwd naar volgende week
pi_61951953
Ik weet al wat er gaat gebeuren met Alex...wil je gespoiled raken gewoon ff de review van Watch With Kristin @ Eonline.com lezen
pi_61952070
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:18 schreef Nuna het volgende:
Ik vond hem eigenlijk wel leuk! Ja, veel gezeur van Meredith, maar volgens mij gaat dat nog wel veranderen. Ze kunnen namelijk niet meteen van een zeurende, angstige, mekkerende Meredith ineens naar een hele blije totaal niet angstige Meredith gaan..

Callie en Hahn vond ik wel schattig eigenlijk Alex vind ik echt totaal niet interessant, hij zeurt ook wel veel hoor. Altijd commentaar etc. Ben wel benieuwd wie die vrouw dan weer was, ik had het idee dat ze juist expres die vrouw niet wilden laten zien

Ben benieuwd naar volgende week
Dat moet dus 2 weken zijn, volgende week geen aflevering

Ik had meer verwacht van de premiere maar het was nog goed te doen
pi_61952116
TWEE WEKEN?

Noooooooo
Noot noot.
pi_61952173
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik weet al wat er gaat gebeuren met Alex...wil je gespoiled raken gewoon ff de review van Watch With Kristin @ Eonline.com lezen
Ok, that's it. Ze gaat écht weer uit m'n feeds.
  zaterdag 27 september 2008 @ 16:20:54 #195
88233 Steve
Still the best.
pi_61952811
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:19 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik weet al wat er gaat gebeuren met Alex...wil je gespoiled raken gewoon ff de review van Watch With Kristin @ Eonline.com lezen
quote:
Incredible Non-Melty Icicles! Grey’s has never been known for its realism, but I’m sorry, I had to laugh out loud at that renegade icicle piercing Christina’s gut (I hate it when that happens!) followed by a long scene in the O.R. where they debate what to do with it, in which the icicle…wait for it…does not melt. Cue the scientists: This technology could cure global warming.
Dat viel mij ook al op tijdens het kijken. Dat ding blijft gewoon even groot.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_61953237
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:27 schreef Irrem het volgende:

[..]

Dat moet dus 2 weken zijn, volgende week geen aflevering
Om maar even in Grey's sferen te blijven: Seriously?
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:20 schreef alwaysthebest het volgende:

Dat viel mij ook al op tijdens het kijken. Dat ding blijft gewoon even groot.
Ik als geneeskundestudent vallen me nog wel meer rare dingen op, medisch correct is het zeker niet. Soms echt tenenkrommend .
pi_61953582
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:41 schreef Nuna het volgende:

[..]

Om maar even in Grey's sferen te blijven: Seriously?
[..]
Seriously!
pi_61954076
Vind het trouwens irritant dat ze niet hebben laten zien hoe die cliffhanger van vorig seizoen echt afliep.

Je zag niet dat Derek het uitmaakte met Rose. Je zag Derek niet naar Meredith naar toe gaan? En wat voor 'n lieve dingen ze dan gingen zeggen! Eerste keer weer goeie seks lieten ze ook niet zien.
Nouja de seks hoef ik niet te zien (nouja, eigenlijk wel) maar gewoon before en after the sex wil ik zien
Noot noot.
pi_61956122
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:22 schreef Jojoortje het volgende:
Vind het trouwens irritant dat ze niet hebben laten zien hoe die cliffhanger van vorig seizoen echt afliep.

Je zag niet dat Derek het uitmaakte met Rose. Je zag Derek niet naar Meredith naar toe gaan? En wat voor 'n lieve dingen ze dan gingen zeggen! Eerste keer weer goeie seks lieten ze ook niet zien.
Nouja de seks hoef ik niet te zien (nouja, eigenlijk wel) maar gewoon before en after the sex wil ik zien




Ik had toch ook wel wat meer Meredith en Derek verwacht, alhoewel de scenes die er waren toch wel lief waren.
pi_61959909
Net de premiere gezien, ik vond hem eigenlijk wel heel leuk!

Had een aantal keren...wooh nee....
- Hoe het begon, dat Derek dood was.....Omigod.....
- Toen Rose zei dat ze zwanger was

En dat moment met Danny en Izzie met haar jurk....echt heel mooi....

Maar Meredith moet wel even ophouden met zeiken....please just love the man!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')