quote:Geachte heer/mevrouw,
Hierbij ontvangt u uw E-ticket bevestiging. U kunt hiermee inchecken.
Met een E-ticket wordt reizen nog gemakkelijker. Een E-ticket is het elektronische alternatief voor het papieren ticket: u reist dan zonder een papieren ticket. Het grote voordeel is dat u een E-ticket niet kunt verliezen of vergeten. Het wordt namelijk opgeslagen in de database van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij en kan te allen tijde worden opgeroepen. U kunt inchecken door dit E-ticket te tonen en uzelf te legitimeren. Op basis hiervan krijgt u uw instapkaart. U kunt de snelheid waarmee u wordt ingecheckt (nog meer) vergroten door het noemen van uw bestemming en het E-ticketnummer dat onderaan op deze bevestiging staat.
Uw actuele reisschema kunt u nakijken onder het tabblad “mijn profiel” op onze website.
Wij wensen u een goede reis!
Met vriendelijke groet,
CheapTickets.nl
AIR - Vrijdag 18 juli
BMI Vlucht 104
Vertrek: Amsterdam
1205 uur, Vrijdag, 18 juli
Terminal ... Type toestel: AIRBUS INDUSTRIE A319
Status: bevestigd
Aankomst: London-Heathrow
1225 uur
Bevestigingsnummer: H99GM
AIR - Woensdag 20 augustus
BMI Vlucht 113
Vertrek: London-Heathrow
1835 uur, Woensdag, 20 augustus
Terminal 1 Type toestel: AIRBUS INDUSTRIE A319
Status: bevestigd
Aankomst: Amsterdam
2050 uur
Ja geef die site de schuld. Ik boek daar vaak genoeg, maar heb nog nooit een verkeerde datum geboekt.quote:
Dan nog boek je niet zonder het nogmaals te controleren. no way dat je de goede datum geklikt hebt, firefox heeft overigens wel een bugje waardoor de maand niet veranderd als je hem met de hand aanklikt, derhalve moet je de datum handmatig intikken, ik weet niet of je firefox gebruikt maar ik zou dit soort dingen hoe dan ook met de hand intikken in t geval die crap niet goed doorgelinkt staat.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:07 schreef Slappy het volgende:
Jawel weet 100% zeker dat ik op 20/07/2008 heb geklikt voor terug reis.
Heb Opera en waarom heb ik wel goede heen reis geklikt en niet goede terug want die moeten gewoon gelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:08 schreef Vendris het volgende:
[..]
Dan nog boek je niet zonder het nogmaals te controleren. no way dat je de goede datum geklikt hebt, firefox heeft overigens wel een bugje waardoor de maand niet veranderd als je hem met de hand aanklikt, derhalve moet je de datum handmatig intikken.
Ik heb net geprobeerd een reis te boeken, hij sprong standaard naar de opvolgende maand, augustus dus (de terug reis that is.), waarschijnlijk heb je toch ECHT niet op zitten lettenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:10 schreef Slappy het volgende:
[..]
Heb Opera en waarom heb ik wel goede heen reis geklikt en niet goede terug want die moeten gewoon gelijk zijn.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:10 schreef Vendris het volgende:
[..]
edit foutje van mijn kant, maar mocht je het echt zo zeker weten, neem dan contact op met cheaptickets nu het nog kan?
Als je het E-ticket moet tonen moet je hem toch uitprinten lijkt me?quote:Het grote voordeel is dat u een E-ticket niet kunt verliezen of vergeten. Het wordt namelijk opgeslagen in de database van de desbetreffende luchtvaartmaatschappij en kan te allen tijde worden opgeroepen. U kunt inchecken door dit E-ticket te tonen en uzelf te legitimeren.
zou je beter niet bellen....quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:13 schreef Slappy het volgende:
[..]
mail gestuurd.
Geachte heer, mevrouw,
Uw email is in goede orde bij ons binnengekomen en heeft het volgende referentienummer: 166264.
Dit nummer kunt u gebruiken in uw correspondentie.
U ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een antwoord op uw email. Vanwege grote drukte kan het wat langer duren dan normaal, onze excuses voor het ongemak.
Tevens willen wij u er op attenderen dat u de antwoorden op de meest gestelde
vragen terug kunt vinden op onze website, onder het tabblad 'Klantenservice'.
Met vriendelijke groet,
CheapTickets.nl
True, zoals ik hierboven in me edit al zei, ik probeerde even een reis te boeken van ehv airport naar faro portugal, voor 21 juli, terug reis stond automatisch op ergens in augustus, dus ik denk gewoon dat de TS niet op heeft zitten lettenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef weasel85 het volgende:
[..]
zou je beter niet bellen....![]()
en daarnaast, geloof 't niet dat het de fout is van cheaptickets...
nouja... toen ik boekte voor 1 augustus (bevestigd) en ik bij het betalingsgedeelte kwam stond het opeens op 29 september![]()
![]()
maar 30 dagen later verkeerd boeken....
Misschien heeft dat boekingssysteem van cheaptickets een lelijke bug in het datum gedeelt zitten?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef weasel85 het volgende:
[..]
zou je beter niet bellen....![]()
en daarnaast, geloof 't niet dat het de fout is van cheaptickets...
nouja... toen ik boekte voor 1 augustus (bevestigd) en ik bij het betalingsgedeelte kwam stond het opeens op 29 september![]()
![]()
maar 30 dagen later verkeerd boeken....
Helaas:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:16 schreef Koewam het volgende:
Kopen op afstand toch? Dan heb je een week bedenktijd! Of geldt dat hier ook niet?
quote:Voor het boeken van reizen, tickets en kaartjes van voorstellingen geldt ook geen bedenktijd, maar daar geldt ook een beperkte informatieplicht. Tot slot kennen ook eenmalige diensten zoals het telefonische weerbericht geen bedenktijd.
http://www.consuwijzer.nl/Uitgelicht/Winkelen_op_het_web
Op dezelfde dag heen en terug? Dan heb je meer dan 1 keer fout gekliktquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:10 schreef Slappy het volgende:
[..]
Heb Opera en waarom heb ik wel goede heen reis geklikt en niet goede terug want die moeten gewoon gelijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |