abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219196
Op de stream is zojuist (12/11, 20.00) te horen geweest dat Bart en Karin hebben begrepen dat er zaterdag visite komt. Weet iemand hier meer van?
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_219197
Mijn vermoeden, gezien de eerdere acties van Voo, is dat Pino en/of inimini op bezoek komen.

NEE; niet de inimini van het Fok-forum !

Kasta spoke again! UGHUGHUGH

I was an atheist until I realized I was God
pi_219198
Volgens mij staat er nog 'een caberettier' ingepland (PdL had het aanbod afgeslagen), maar een bekende voetballer zou me ook niks verbazen.

Zaterdag is namelijk ook de dag van de voetbalwedstrijd Nederland-Tsjechie. En het is weleens gezegd dat ze een belangrijke voetbalwesstrijd op tv zouden mogen volgen. Daaraan gekoppeld is het mogelijk dat ze een fake-journaal te zien krijgen.

Zie hiervoor onze discussie in:
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001352.html

en het artikel in het volkskrant-magazine
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001356.html

quote:
op 10-23-1999 stond het volgende in het Volkskrant-magazine:
Er zijn weekopdrachten, er zijn nominaties en er zijn op gezette tijden redactionele ingrepen van buitenaf, die ik uiteraard geheim houd'.
De zwangere poes dus, maar ook een optreden van een cabaretier (Paul de Leeuw heeft inmiddels bedankt), een avondje televisiekijken waarbij de groep zelf moet kiezen tussen Nova of voetbal en 'leuke dingen' rond Sinterklaas en kerst.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 12 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_219199
Jongens waarom weet ik hier niets van?
Als Hunter zegt dat het een cabaratier of een voetballer is dan is het zo. Persoonlijk hoop ik op Harrie Jekkers (ja sorry ik blijf een hagenees) en tja voetballer..Laten we het maar op een cabaratier houden. Als ie grappig is kan het leuk worden hoewel ik tegen blijf.

Tegen 1 voetbal wedstrijd heb ik geen bezwaar.

zie hiervoor de reactie van tanjalies

tanjalies
Van tanjalies - 23 Oktober 1999 @ 13:03. (450)

Nederland - Tsjechie op 13 nov a.s.
altijd betrouwbaar
------------------
----------
Soms is iets zo logisch dat het moeilijk lijkt

[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 12 November 1999).]

vrijdag 12 november 1999 @ 20:29:00 #5
374 beelzebub
master of disaster
pi_219200
een beginnend schrijver die eigen werk voordraagt en en passant wat eigen werk voor ze meeneemt. Is goeie promotie, bij het niet-lezende deel v.d. bevolking. (De mensen die BB kijken). Want wij als Fok!kers zijn belezen
pi_219201
Morgen komt de Goedheiligman aan in Nederland. Gezien het niveau van de BB-ers zouden ze er nog wel eens in kunnen geloven.
Bovendien is het huis al geboekt voor een spaanse serie. De sint en zijn Pietermannen zullen wel een inspectie moeten houden.

we zien het.........

vrijdag 12 november 1999 @ 20:33:00 #7
215 misterDre
Paint it black!
pi_219202
He Jespâh, dat is gènig ik kom auk ùit De Haag wat mèn bestref zâh ut indâhdaad luik zèn as Harrie Jekkers zâh kaume.

Niet Hagenesen Hardop lezen!!!!

pi_219203
Ja het is niet te hopen Allé. Misschien krijgen ze wel een Sint pak en dat de rest zich mag verkleden als pieten maar dit lijkt me pas voor 5 december als ze nog met z'n vijven over zijn.
pi_219204
quote:
op 11-12-1999 om 08:33 PM schreef misterDre het volgende:
He Jespâh, dat is gènig ik kom auk ùit De Haag wat mèn bestref zâh ut indâhdaad luik zèn as Harrie Jekkers zâh kaume.

Niet Hagenesen Hardop lezen!!!!

misterDre uit het hoofd of mbv een programma'tje?

Sorry voor al die post mensen.

------------------
----------
Soms is iets zo logisch dat het moeilijk lijkt

[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 12 November 1999).]

pi_219205
Sinterklaas en/of zwarte piet !
Daar had ik nog niet aan gedacht.
Maar nu je het zegt, ik weet voor 95% zeker dat dat het wel zal wezen.

Kasta spoke UGH

I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 12 november 1999 @ 20:47:00 #11
215 misterDre
Paint it black!
pi_219206
Met un proggie Jesper gaat snellah!
pi_219207
Het lijkt me een goed idee als ARMAND daar eens binnen komt zeilen.
Ik denk niet dat hij het doet,maar ja ik ben een grote fan,mischien dat ik dan weer ga kijken.Kunnen jullie het dan aankondigen,als hij komt?
Well,we all shine on...

pi_219208
Ze staan nu wederom te ping pongen op de streams, misschien leuk als Bettine Vriesekoop eens langs komt.
Greetz Tina

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')