Graagquote:
Oh zielug!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:32 schreef Belsezar het volgende:
Ok de uitleg, er was net een bericht op de radio over een jongetje die een vier meter lange tunnel had gegraven en die was ingestort en het jochie is in het ziekenhuis overleden.
Daarom kwam ik daarop
Vriendje.. wie zegt dat ik jou wilquote:
En jij wint de koelkastquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:32 schreef dawg het volgende:
Die tunnel, er was toch zo een klein ventje wat een tunnel onder het zand had gegraven omdat hij zich verveelde. Toen hij eronder kroop stortte de tunnel in, en moest hij ter plekke gereanimeerd worden. Dacht ik.
Als een tang op een varken dusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:32 schreef Belsezar het volgende:
Ok de uitleg, er was net een bericht op de radio over een jongetje die een vier meter lange tunnel had gegraven en die was ingestort en het jochie is in het ziekenhuis overleden.
Daarom kwam ik daarop
Kluts wil met je praten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:33 schreef Tegan het volgende:
Iemand een samenvatting?
Er is niemand beter dan ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vriendje.. wie zegt dat ik jou wil
Iets met eten en fobo's en bier, ook bier dat geen bier is, en shandy versus breezer en tunnels met jongetjes en werk en eh toen wist ik het niet meer!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:33 schreef Tegan het volgende:
Pff, ik heb echt teveel topics gemist zeg! En ik ben nog tot vrijdag weg. Iemand een samenvatting?
Vooruit dan maar, één dagje kan nog wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Q. je bent morgen voor een dagje van Cue, dan kan ik uitslapen
quote:
Begint je Kasta persoonlijkheid het over te nemen in je bovenkamer?quote:
Heus wel, maar die post ik hier nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:34 schreef Anthraxx het volgende:
Samenvatting: Hoop gelul.
Alsof er boeiende dingen gebeuren in een week tijd.
Gratis af te halen wegens overcompleetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |