Wat leuk gedaanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:56 schreef draculettetje het volgende:
trouwens hier nog de foto's van mn schoenen / pantoffeltjes
net onder mn jurk vandaan
[ afbeelding ]
en dit zijn ze dan:
[ afbeelding ]
Hihihiquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:56 schreef draculettetje het volgende:
trouwens hier nog de foto's van mn schoenen / pantoffeltjes
net onder mn jurk vandaan
[ afbeelding ]
en dit zijn ze dan:
[ afbeelding ]
yep, was dan ook zeer blij met 2 dezelfde schoenen en helemaal met oranje en ze zaten ook heerlijk (en ik kan letterlijk zeggen dat ik op mn pantoffels ben getrouwd)quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
HihihiHoe schattig
Heb je last van je voeten/ benen?
klinkt helemaal goed dus!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:30 schreef Troel het volgende:
Anitra zag er super uit, de bruidstaart was heerlijk en het was erg gezellig
Oja, ook de kersverse echtgenoot van Anitra zag er goed uitNogmaals gefeliciteerd beiden
Je meisje zag er super uitquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:34 schreef DarkManta het volgende:
Gefeliciteerd Anitra en Rick, geniet er van en ik wens jullie alle geluk van de wereld.
Mijn meisje ziet er ALTIJD super uit.quote:
Oh Anitra, wat heb je een heerlijke dag gehad!!! En het is jullie zo gegund, damequote:Op donderdag 17 juli 2008 01:27 schreef Anitra het volgende:
Het was een super dag!!
Zo mooi, alles was goed.
p_iglet en vlits hadden een enorme mooi taart gemaakt!!!En samen met vriendjes en broer van een 1 van de vriendjes een heerlijk buffet! De Babs had d'r toespraak uitgeprint met op de achtergrond foto van Bruce!
Evenstar die super voor ons gezorgd heeft! Arwen die samen met Djulian ging trouwen (Djulian had zijn pak aan en Arwen haar jurk en Djulian roept, ik ga met jou trouwen Arwen) Darkmanta ze was een prinsesje!
Alles was gewoon super!
Ik zal kijken of ik morgen (straks) tijd heb om ff snel een simpel fotootje te uploaden en anders heeft Evenstar vast wel een voorproefje voor jullie als wij in Barca zitten
Troel super dat je er was en wat een heerlijk ventje heb je!
De dag was mooier dan we ooit hadden durven dromen! Iedereen echt super bedankt!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |