quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:50 schreef Palmboom313 het volgende:
phelps daar is ie de opschepper held
Tja, mij maken ze toch niet meer wijs dat dit soort records aan die "superpakken" liggen hoor ... Zouden ze bij het zwemmen eigenlijk al evengoed controleren als bij de Tour de France ?quote:
Die superpakken hebben hun nut meer dan bewezen. Hierbij geloof ik wel aan de verbetering door de pakken. Zeker als je ziet dat jan en alleman in die pakken hun tijden verbeteren en niet alleen de beteren.♠quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tja, mij maken ze toch niet meer wijs dat dit soort records aan die "superpakken" liggen hoor ... Zouden ze bij het zwemmen eigenlijk al evengoed controleren als bij de Tour de France ?
Dat die pakken zullen helpen zal wel ongetwijfeld zo zijn , maar kijk nu Phelps, die ven zwemt in alleen een broekje, op z'n dooie gemakje een Olympisch record aan diggelen. Dat gaat mijn logica eigenlijk te boven ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die superpakken hebben hun nut meer dan bewezen. Hierbij geloof ik wel aan de verbetering door de pakken. Zeker als je ziet dat jan en alleman in die pakken hun tijden verbeteren en niet alleen de beteren.♠
Waarom niet? Goeie vent volgens mij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop gewoon niet dat Phelps het haalt..
Mwah ik vind dit soort goldrushes altijd net iets over de top... zeker als het een Amerikaan betreftquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom niet? Goeie vent volgens mij.
Ik erger me er aan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:04 schreef knep het volgende:
Ik irriteer me altijd aan dat domme gefluit bij het zwemmen.
Was al 10 minuten bekend. De NOS is niet live.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:04 schreef Ofyles2 het volgende:
4:07.82, misschien een Olympisch record.
nosquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was al 10 minuten bekend. De NOS is niet live.
De uitzendrechten voor de finale werden toch gekocht door ABC?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Vergeet niet dat ze nu 's avonds de series zwemmen en 's ochtends de finales... normaliter wordt er 's avonds harder gezwommen dan 's ochtends dus dat Phelps al zo hard zwemt zegt nog niet alles
groot laatstequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
nosnu nederlander op eurosport chantal groot WEL LIVE
Slecht zegquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:07 schreef TheArt het volgende:
Groot gaat het niet halen. Ze wordt 8e in de serie. Tegenvallend zeg.
Die zal zich sparen voor de estafettequote:
Moet ie dan na al die training voor de OS niet z'n best gaan doen omdat de rest gewoon veel slechter is?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah ik vind dit soort goldrushes altijd net iets over de top... zeker als het een Amerikaan betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |