wat een baan/stagequote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee daar krijg ik geen 8 euro om te msnen
mash_ ouwequote:
Ik kan 15 euro per kwartier met msnen verdienenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee daar krijg ik geen 8 euro om te msnen
ey. snap jij hetquote:
Echt, ik moet er niet aan denkenquote:
ja maar ik heb geen webcam hier!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan 15 euro per kwartier met msnen verdienen
Ik ook nietquote:
Stekelenburg danquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ey. snap jij hethuntelaar ging gister niet met de 1e training mee doen omdat het bij het ek was.... Hij heeft 1 wedstrijd gespeeld. waarom zou hij dan in godsnaam nu niet mee kunnen trainen
Hij heeft gewoon langer vakantie gekregenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
ey. snap jij hethuntelaar ging gister niet met de 1e training mee doen omdat het bij het ek was.... Hij heeft 1 wedstrijd gespeeld. waarom zou hij dan in godsnaam nu niet mee kunnen trainen
Ja vind het zo`n onzinquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon langer vakantie gekregen.
Alleen van Basten en van 't Schip moest eerder werkenquote:
Ik vind het wel logisch eigenlijkquote:
Huntelaar gaat toch wel weg.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
mwa de 1e training kan die toch wel mee doen voor de supporters
Een goede morgenquote:
Woahquote:
quote:
Vanwege de vierdaagse?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook Hoi Houniet
![]()
vanavond vuurwerk..... Heb je er al zin in....
ik wel
![]()
Jahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |