waterig bier = evenementenbier.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:51 schreef Oksel het volgende:
Waterig bier is een broodje aap. Bier wordt getapt via gesloten systemen.. ze mogen en kunnen echt niet zomaar water bij bier gooien. Als bier minder alcohol bevat zal dat kenbaar gemaakt moeten worden. En er is maar heel weinig bier op de Nederlandse markt met een laag alcoholpercentage, zoals 2,5%.
Evenementenbier wordt minder lang gerijpt. Het smaakt dus wateriger.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:51 schreef Oksel het volgende:
Waterig bier is een broodje aap. Bier wordt getapt via gesloten systemen.. ze mogen en kunnen echt niet zomaar water bij bier gooien. Als bier minder alcohol bevat zal dat kenbaar gemaakt moeten worden. En er is maar heel weinig bier op de Nederlandse markt met een laag alcoholpercentage, zoals 2,5%.
Dat is natuurlijk goedkoper en dan worden mensen minder snel dronken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:17 schreef baNEEL het volgende:
waarom verkopen ze juist dat dan, want het is minder lekker en verder hetzelfde effect?
Mensen blijven het toch wel drinken. Lopen 200.000 poppetjes door Nijmegen op die avonden dus dat is makkelijk cashen en ze zullen niet massaal geen bier kopen. Zeker als ze er 50 cent bovenop knallen tikt dat dan nog eens lekker aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:17 schreef baNEEL het volgende:
waarom verkopen ze juist dat dan, want het is minder lekker en verder hetzelfde effect?
Ja, het is immers al augustusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:50 schreef DaFan het volgende:
Lowlands hippie.
Weet ik veel wanneer dat is.quote:
Bij bijna elk groot evenement dat voor een flink deel op zijn drankomzet leunt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:31 schreef DaFan het volgende:
Weet ik veel wanneer dat is.
Ik ging ervanuit dat TS naar Lowlands ging, waar word je nog meer gecontroleerd op tasinhoud dan?
Jupilerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:47 schreef Tuvai.net het volgende:
Het gemiddelde biertje op 't terras is inderdaad niet te zuipen in de zomer hier.Vooral als er van dat klote Leeuw of Jupiler bier word geschonken of zo.
Ik zit over een paar weken gelukkig weer een paar weken in Mediterraans gebied. Het Italiaanse Nastro Azzurro en Spaanse Estrella en Mahou zijn niet alleen veel beter te zuipen, maar je krijgt ook zo'n vaas van een halve liter voor wat je hier in NL voor een 0,25 cl kutpilsje moet dokken.
Bij Matrixx geweest dusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:42 schreef MarkNMGN het volgende:
en dan verwachten dat je je rugzak vol met blikken weggooit.
Klacht: duur bier (¤2,50: 0,2 liter waterig dommelsch)
subklacht: NSB-security
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:51 schreef Oksel het volgende:
Ga eens wat vaker naar buiten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:31 schreef DaFan het volgende:
[..]
Weet ik veel wanneer dat is.
Ik ging ervanuit dat TS naar Lowlands ging, waar word je nog meer gecontroleerd op tasinhoud dan?
Zomerfeesten blijkbaar maar dat wist ik toen nog niet
Grappenmaker, is absoluut geen broodje aap, heb op diverse festivals gewerkt en weet dat er bier wordt geschonken met een lager percentage. Als het hele feest is afgelopen krijgt het personeel nog even normaal bier (wat aanwezig is voor VIPs)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:51 schreef Oksel het volgende:
Daar hebbe we hem... de enige echtequote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Grappenmaker, is absoluut geen broodje aap, heb op diverse festivals gewerkt en weet dat er bier wordt geschonken met een lager percentage. Als het hele feest is afgelopen krijgt het personeel nog even normaal bier (wat aanwezig is voor VIPs)
Ik heb een fanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:20 schreef deepart het volgende:
[..]
Daar hebbe we hem... de enige echte![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik het vraag.. zul je wel tevaak horen...Maar mag ik je aanraken..?![]()
Oww jonges ben zo blij![]()
![]()
Zie hem baas zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |