Wat doe jij op fok. Kut newbiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Verkapt-kijk-mij-cadeaus-voor-mezelf-kopen-en-ben-eenzaam-topic
Mijn tijd verdrijven met het afzeiken van andere... Misschien dat ik een newbie ben omdat ik juist net het tegenovergestelde ben, en je dus een foute suggestie probeert te maken kut lamerquote:
of een verkapt-kijk-mij-cadeaus-voor-mezelf-kopen-want-ben-eenzaam-topicquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:08 schreef BGN het volgende:
Het lijkt me toch meer een verkapt-kijk-mij-cadeaus-voor-mezelf-kopen-of-ben-eenzaam-topic
Nee kerel, het is heel simpel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Mijn tijd verdrijven met het afzeiken van andere... Misschien dat ik een newbie ben omdat ik juist net het tegenovergestelde ben, en je dus een foute suggestie probeert te maken kut lamer
Anders is de verrassing er vanaf!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
En trouwens cadeautjes voor jezelf laten inpakken.. [ afbeelding ]
Owja tuurlijk simpel kon ook niet anders verwachten van zon interlectuele kerel als jij. Ik dacht alweer tever door, mijn oprechte excuses hiervoor. Als je verder nog banaal wil gaan schelden be my guest, echter is dat niet amuserend genoeg voor mijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:14 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Nee kerel, het is heel simpel.
Hou gewoon je muil als je poep praat
Ja, is goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:16 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Owja tuurlijk simpel kon ook niet anders verwachten van zon interlectuele kerel als jij. Ik dacht alweer tever door, mijn oprechte excuses hiervoor. Als je verder nog banaal wil gaan schelden be my guest, echter is dat niet amuserend genoeg voor mij![]()
En vond de rest van de rij dat ook zon leuk idee of is het nooit zo druk in de blokkert?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Als iemand dat bij mij aan de kassa zei ging ik het altijd heel uitgebreid staan inpakken. Nam ik rustig een kwartier voor. Papiertje origamiën, strikjes en friemeltjes maken, heeeeeel netjes vouwen. En dan een kreukel maken en weer opnieuw beginnen.
Niemand die dat geintje een tweede keer uithaalde.
Nee, het was heel rustig. Ik was de enige klant bij de kassa. Die gast had al moeite om het inpakpapier heelhuids van de rol af te halen. Ik dacht eerst van dat stuk gaat hij toch niet gebruiken om mijn cadeautjes in te pakken en ja hoor. En het is ook niet zo dat hij het expres zo inpakte, hij kon gewoon niet beterquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dikke rijen, alleen maar omdat je een "cadeautje voor jezelf" wil laten inpakken. Zal vast expres zo gedaan zijn, zal je leren om voor jezelf een cadeautje laten inpakken. Wat een kul zeg..
Waarom zat er hier dan een sweatshop aziaat achter de kassa!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:22 schreef J.Herrer het volgende:
Je hebt het open zitten scheuren lamlul
Bij de blokker werken allemaal van die oude midlife crisis wijven die genoeg routine hebben om iets fatsoenlijks in te pakken
Jah je kreeg gewoon waar je om vroeg: cabaretquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:28 schreef right_turn het volgende:
[..]
Nee, het was heel rustig. Ik was de enige klant bij de kassa. Die gast had al moeite om het inpakpapier heelhuids van de rol af te halen. Ik dacht eerst van dat stuk gaat hij toch niet gebruiken om mijn cadeautjes in te pakken en ja hoor. En het is ook niet zo dat hij het expres zo inpakte, hij kon gewoon niet beter
Ik heb geen idee, ik kom nooit in de blokker.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En vond de rest van de rij dat ook zon leuk idee of is het nooit zo druk in de blokkert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |