Breek die kam doormidden bitch, valt er minder over te scherenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:16 schreef Noortje. het volgende:
Dat ze het nog een 'nummer' durven te noemen.
Rap![]()
Nederlandse rap![]()
![]()
Nederlandse rappers![]()
![]()
Ahkee je dealt in wat coke? Wat de fuck man iedereen doet het ook, hij doet het ook, zij doet het ook, harddrugs/softdrugs is mijn brood!quote:
Ken je Sticks - Tot zo?quote:
Als jij mij één liedje van een (Nederlandse) rapper laat horen die ik in mijn verdere leven vaker zou willen luisteren, neem ik mijn woorden terug en bied ik zelfs mijn excuses aan.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Breek die kam doormidden bitch, valt er minder over te scheren
Dat is sowieso vet, uit een steeg de nachtburgemeester darth vaderquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:10 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ken je Sticks - Tot zo?
Zo nee, die moet je luisteren.. vind ik zo gruwelijk nummer![]()
Vooral die beat na 'Starship enterprise'... zo meesterlijk gewoon![]()
Rico komt ook zwaar hard.. 'party harries klappen hard op acid met een smile'
rechtstreeks van star wars op je feestquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is sowieso vet, uit een steeg de nachtburgemeester darth vader
Ik denk dat je zit te wachten op 'kwaliteitsrap'. Koop even de CD van 'Typhoon', 'Tussen Licht en Lucht'.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als jij mij één liedje van een (Nederlandse) rapper laat horen die ik in mijn verdere leven vaker zou willen luisteren, neem ik mijn woorden terug en bied ik zelfs mijn excuses aan.
Zolang je dat niet kunt, tyf op.
D'oh. Niks over één kam scheren, ik hou gewoon niet van rap, punt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:34 schreef J.Herrer het volgende:
Ja ik kan je wel 50 nummers geven maar wat heb je eraan als je er niet van houdt?
Zoek maar Immortal technique - Dance with the devil, om dan toch maar iets te noemen
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als jij mij één liedje van een (Nederlandse) rapper laat horen die ik in mijn verdere leven vaker zou willen luisteren, neem ik mijn woorden terug en bied ik zelfs mijn excuses aan.
'Typhoon' rockt live, erg sterk. Moet alleen wel zijn familie thuis laten. Kun je trouwens beargumenteren waarom je rap niets vindt, want eigenlijk is dat gewoon een kwestie van smaak en is de vraag niet of er kwaliteit in rap zit.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
D'oh. Niks over één kam scheren, ik hou gewoon niet van rap, punt.
Typhoon heeft goede teksten, maar ik vind het nog steeds niks.
Edit: Hoewel hij wel een leuke show gaf op Torenpop.![]()
Nouja, je staat er wel voor open, das wel tof. Als je me vroeger had verteld dat ik rap ontzettend vet zou gaan vinden geloofde ik je ook nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
D'oh. Niks over één kam scheren, ik hou gewoon niet van rap, punt.
Typhoon heeft goede teksten, maar ik vind het nog steeds niks.
Edit: Hoewel hij wel een leuke show gaf op Torenpop.![]()
?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:50 schreef Loofus het volgende:
Óh, zie het al Noortje. Je vindt het gewoon niets.
Die vind ik wel leuk. Het heeft een pakkende beat, het is niet alleen gepraat op een melodie maar er zit ook wat zang bij, geen idee of de tekst iets is want ik ben te moe om daar naar te luisteren, maar het klinkt gewoon lekker. Het is niet, zoals imo bij de meeste 'rappers' is, een beat op een *boemchickaboem* manier, maar er zit nog een leuk melodietje achter. Het is tenminste met (goed hoorbare) instrumenten.quote:
Ali B geen rapper noemen en denken dat je er verstand van hebquote:
Oké, je onderbouwt het nu tenminste ja. Ik hoef hier eigenlijk niet op in te gaan want je vindt 'Typhoon' in ieder geval nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:11 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuk. Het heeft een pakkende beat, het is niet alleen gepraat op een melodie maar er zit ook wat zang bij, geen idee of de tekst iets is want ik ben te moe om daar naar te luisteren, maar het klinkt gewoon lekker. Het is niet, zoals imo bij de meeste 'rappers' is, een beat op een *boemchickaboem* manier, maar er zit nog een leuk melodietje achter. Het is tenminste met (goed hoorbare) instrumenten.
Bij deze dus: mijn excuses en ik neem mijn kotssmileys over rap in het algemeen terug. Niet van Nederlandse rappers though, afgezien van Typhoon.
Verder waarom ik niet van rap houd? Het klinkt vaak hetzelfde (een 'hele strakke beat' (wat ik dan meestal niet zo hoor) met wat geleuter), veel gescheld/gevloek (waarom?). Bovendien rapnummers zijn vaak (niet altijd dus) langdradig omdat je de 'beat' het hele liedje door hoort, ik er geen refrein in kan herkennen waardoor het niet catchy blijft (hoe leuk ik het ook vind klinken de eerste drie seconden) en de teksten opgedreund worden zonder een greintje muzikaal gevoel (dit laatste vooral bij de Nederlandse rappers). Nu kan je heel stellig gaan zeggen dat dit niet zo is, zo komt het bij mij over en dat zal voorlopig niet veranderen.
Nu bezig, rustig, kan niet alles tegelijk jwtz.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:14 schreef J.Herrer het volgende:
Heb je ImTech nou al geluisterd?
Aan dat hele verhaal hierboven zo te zien niet..
jammer, aangezien ik het persoonlijk 1 van de beste hiphop nummers ooit vind
*proest*quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Duvel is de top en ik geef geen ene fok want ik weet zonder duvel is er nop trekdrop!
Moet zeggen, je hebt gelijk dat het een toll nummer is.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:21 schreef J.Herrer het volgende:
owk
Neem de tijd, hij duurt ook maar 7 minuten ofzo
haha hij haptquote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
*proest*
Wat een tekst![]()
Ik zou bijna die baggermuziek gaan luisteren met dit soort teksten
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:26 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
haha hij hapt![]()
Puur bashen dus wat je hier komt doen![]()
Kansloos, doei
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 02:25 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Moet zeggen, je hebt gelijk dat het een toll nummer is.
Ali B, was vroeger een legende, Puntquote:
Leven de straat album was wel okquote:Op dinsdag 15 juli 2008 05:32 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[..]
Ali B, was vroeger een legende, Punt
zijn album: De leven van de straat van 04 of 03 was en is King, met echte tracks
en sticks,
ik heb zijn album, Fakkeltijd, prachtig, zoiezo rockt elke mc van top-notch behalve extince en kiddo cee
.. om vervolgens met allerlei rotzooi aan te komen kakken, met als dieptepunt Leipe mocro flavour en dat nummer met Marco borsatoquote:ik ben blij met elke cent
maar als underground Mocro zal ik blijven wie ik ben
Irritante R vond ik altijd geweldig.quote:
Rico is toch iets beter imo, orgineler qua teksten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:55 schreef LENUS het volgende:
Er is maar één kwalitatief goede rapper in Nederland, en dat is in mijn ogen Sticks.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:07 schreef J.Herrer het volgende:
Phreako Rico frikadellenvet voor in de frituur
Ja! Dit is ontzettend de shit inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:52 schreef Maisnon het volgende:
Dit is altijd het ultieme alternatief natuurlijk op gebied van Nederlandse rap
Ik vergeet dat nummer altijd, onbewust ook nog eens.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zat in tram 5
en mijn lul stond stijf
want naast me zat een lekker wijf
Ik wilde net gaan
toen kwam er een oud wijf aan
die zei: Zeg zou je niet eens voor me opstaan?
Ik zei luister trut met je rimpelkut
Hier zit de rapper def P en die is blut
Dus geef me je geld, of ik gebruik geweld
toen kwam de controle aangesneld
Die zei heel wijs:
HOU JE GEDEISD
En geef mij eens je plaatsbewijs
etc...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Typhoon is chill! Hij kwam optreden op school. echt vet coole gast ^^quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:40 schreef Loofus het volgende:
[..]
Ik denk dat je zit te wachten op 'kwaliteitsrap'. Koop even de CD van 'Typhoon', 'Tussen Licht en Lucht'.
Of luister als eerst even:
(hoop dat dit een goede versie is, heb niet geluisterd maar dit liedje is in ieder geval goed)
Ik denk/dacht dat het een grapje was. Moest me echt inhouden om niet te happen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Heb je haar laatste zin wel gelezen?
Eh ja ? denk je echt dat ik dat lied serieus bedoelde?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Heb je haar laatste zin wel gelezen?
quote:Nederlandse rappers en hun gebrek aan talent
quote:
Toevallig dat heb ik altijd bij jouw postingsquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:57 schreef MLF het volgende:
Als ik een rapper zie lig ik al compleet in een deuk van hun loser gedrag.
whehehe pulu is een losende rapperquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:09 schreef Pulu het volgende:
[..]
Toevallig dat heb ik altijd bij jouw postings
De betere rapper heeft meer talent in zijn pinknagel dan jij in je hele bolle lichaamquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:51 schreef RTB het volgende:
Typo in topictitel, het hoort het volgende te zijn
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
De betere rapper heeft meer talent in zijn pinknagel dan jij in je hele bolle lichaam
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:57 schreef MLF het volgende:
Als ik een rapper zie lig ik al compleet in een deuk van hun loser gedrag.
Eenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:09 schreef Pulu het volgende:
[..]
quote:
of was het nu een rappende loserquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:09 schreef Pulu het volgende:
[..]
Feitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Ik kom alleen met een feit, jij blaat maar onzin met die grote kam van je
Zolang je maar veilig voelt achter dat schermpje he
Mij ontgaat de humor, maar goed...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |