Ligt aan de wedstrijd zowiezo alle voetbalwedstrijden wil ik wel proberen te kijken en ook alle finales .
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b] neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail. Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I. The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms † "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
Doordeweeks alleen als het rete-spannend en super-kansrijk is voor Nederland. Maar, ik denk altijd bij dit soort Spelen dat ik 90% aan me voorbij zal zien gaan en dan nog zie ik de kans om het redelijk fanatiek te volgen. Zie: Nagano, Sydney.
De Olympische Spelen heb ik over het algemeen weinig aandacht voor, al komt de chauvinist wel in me boven wanneer het goed gaat met de Nederlanders. Toch zit het er dik in dat ik als sportliefhebber veel meer ga kijken dan ik vooraf denk te gaan kijken.
Voor de wegrace(wielrennen) had ik het gedaan alleen zijn die volgensmij aardig in de ochtend(Nederlandse tijd). Ik zie net dat de 100 meter vrij(zwemmen) 4 uur s'ochtens is, wie weet dat ik daar nog mijn wekker voor wil zetten.
Op dinsdag 15 juli 2008 00:39 schreef UtrechtSlim het volgende: Zit voor mijn werk in Beijing en heb dus alles op local time. Voel me redelijk bevoorrecht.
Lucky bastard.
Misschien zal ik wel het zwemmen volgen, de Amerikanen en de Nederlandsen gooien hoge ogen wat mij betreft.
als mijn rooster het toelaat (werk wisseldiensten) dan zeker wel met de grote gebeurtenissen... bv. de wedstrijden van het ned. elftal of de finales van de grote onderdelen.
voordeel is wel dat als ik nachtdiesnt heb ik het gewoon de hele nacht kan kijken!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
ik zal wel wat nachtjes doorhalen denk ik..afhangend van de sporten natuurlijk
Alex Pastoor: "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend" Martin Verkerk: ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''