Lastig als je vriendin je gister iets te lang heeft bezig gehouden (ik wilde echt slapenquote:
TTT is een soort proefexamen. Je krijgt precies hetzelfde als tijdens het officiele afrijden aan het eind van je lessen. Enige verschil is dat als ik deze enorm verkloot en hem 21 augustus wel haal, dat ik gewoon mijn papiertje krijg.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:47 schreef Gluckskafer het volgende:
Een tussentijdsetoets is dus gewoon een examen terwijl je nog gewoon aan het lessen bent ofzo?
Wat is er mis met gewoon een normaal examen aan het eind van je lessen?
Of bestaat dat tegenwoordig niet meer.
TTT = geldklopperijquote:Op maandag 14 juli 2008 21:47 schreef Gluckskafer het volgende:
Een tussentijdsetoets is dus gewoon een examen terwijl je nog gewoon aan het lessen bent ofzo?
Wat is er mis met gewoon een normaal examen aan het eind van je lessen?
Of bestaat dat tegenwoordig niet meer.
Je weet dat als je je examen niet haalt, die verrichtingen weer vervallen? Dan heb je dus 150 euro (zoiets in mijn tijdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:22 schreef donpsp het volgende:
Ging op zich best relaxed. Die vent naast me was niet zo'n chagrijnigerd en kon zelfs nog met hem over voetbal lullen tijdens het rijden.
Volgende keer wel iets minder doen, want ik mag iets eerder kijken bij kruispunten en dergelijke. Zou wss op het randje zitten van geslaagd/niet geslaagd nu, dus de verbeterpuntjes effe goed aanpakken en ik heb hem wel
Overigens gingen de bijzondere verrichtingen goed, dus die hoef ik niet meer te doen bij het afrijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |