Ik zou liegen als ik zou zeggen dat dat niet zo zou zijn ben ik bang. Maar m'n hart ligt toch echt in ONZ, dus zal ik me er toch zoveel mogelijk mee blijven bemoeien.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:37 schreef Dirkh het volgende:
ONZ levert alleen maar goede FA's. Best wel een goede keuze, hij doet het hier ook goed. Helaas zal snel blijken dat ie ONZ toch gaat verlaten, dat is dan wel jammer.
Snakey, have fun!
maare nu jij ge-jobhopt heb, is de vacature op onz natuurlijk mij. of niet somsquote:Op maandag 14 juli 2008 21:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat dat niet zo zou zijn ben ik bang. Maar m'n hart ligt toch echt in ONZ, dus zal ik me er toch zoveel mogelijk mee blijven bemoeien.
Thanks, will do!
Ook zonder mij is de bezetting genoeg. Vier mods moet genoeg zijn voor het moment. Als dat niet zo is halen we Dirkh weer terug, dus maak je borst maar nat!quote:Op maandag 14 juli 2008 21:50 schreef beverton het volgende:
[..]
maare nu jij ge-jobhopt heb, is de vacature op onz natuurlijk mij. of niet soms?
mag ik dan een keertje stage lopen oidquote:Op maandag 14 juli 2008 21:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook zonder mij is de bezetting genoeg. Vier mods moet genoeg zijn voor het moment. Als dat niet zo is halen we Dirkh weer terug, dus maak je borst maar nat!
Volgens mij kan het zelfs met twee. Zoveel gebeurt er hier toch niet?quote:Op maandag 14 juli 2008 21:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook zonder mij is de bezetting genoeg. Vier mods moet genoeg zijn voor het moment. Als dat niet zo is halen we Dirkh weer terug, dus maak je borst maar nat!
Nog iets dieper....quote:Op maandag 14 juli 2008 21:54 schreef beverton het volgende:
[..]
mag ik dan een keertje stage lopen oiden dan als kleur heel nooby-stage-groen?
Juist veel meer, weet je wel wat een aantrekkingskracht dat donkerblauwe kleurtje heeft.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:57 schreef popolon het volgende:
Nu dus helemaal geen tijd meer voor wat sexuele aktiviteiten. Wat doe je Sneekstra?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |