abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219166
Denk je van Steriel af te zijn, is ze toch nog in beeld!

Vraagje: Als Steriel eruit gestemd wordt door bijna 80% van de bevolking, wie koopt dan haar plaatje??

Trouwens wel een leuk " Baantjer "-kruisverhoor met M en C in DBK. Van de makers van Veronica. En O wee als de verhalen niet kloppen. Foei!!!

Correct me if I´m wrong!!
pi_219167
Alweer huilende Anouk in dagboek kamer

quote: Als Steriel eruit gestemd wordt door bijna 80% van de bevolking, wie koopt dan haar plaatje??
Je moet bedenken dat er een keuze is gemaakt tussen Zeriel en Anouk. Niet iedereen zal een hekel aan haar hebben gehad die op haar heeft gestemd.

vrijdag 12 november 1999 @ 19:33:00 #3
1506 Shoo
Bi Doo Wap Wap
pi_219168
Ach, ging Sabien er ook niet met een soortgelijke uitslag uit, en zij is toch wel de populairste ex-er tot nu toe !
Een soort haat-liefde verhouding misschien.

Vandaag was weinig soeps, zo kan ik ook een extra uitzending maken in een week: gewoon alles 1 dag uitstellen !

Ben ik trouwens de enige die doodziek wordt van die verwijzingen van VOO die vervolgens niet uitkomen ?! Gisteren bijvoorbeeld: na de reklame om zeven uur: wie moet het huis verlaten ?

En dan om half 8 door Rolf $@#* X: straks om half elf...
Enz. enz.....eikels zijn het !
Waarom kregen we vandaag, zoals gewoonlijk, niet meteen de reaktie van Anouk te zien, en de beelden vanuit het huis !
BAH !

Blij dat ik 'n ADO rij !
  vrijdag 12 november 1999 @ 19:37:00 #4
374 beelzebub
master of disaster
pi_219169
Er overkwam me toch een soort deja-vu gevoel toen ik de uitzendig zag. Leek alsof ik alles al gezien had en wist, maar dat komt gewoon omdat ik Fok! volg en dankzij de verslagen van onze streamwatchers, m'n complimenten!!
pi_219170
diep triest hoe veronica omgaat met reality
tv, volgens mij was er in de uitzending van 12-11 geen minuut beeld van 12-11
alleen maar beelden met of over cyriel,we hebben haar toch niet voor niets met meer dan 80% van de stemmen uit BB gebanjerd.
deze hele uitzending hadden ze gisteren ook kunnen uitzenden.
pi_219171
[quote]op 11-12-1999 om 07:39 PM schreef gtotep het volgende:
alleen maar beelden met of over cyriel,we hebben haar toch niet voor niets met meer dan 80% van de stemmen uit BB gebanjerd.
[quote]

Deze uitzending zal voor veel stemmers op Cyrille reden genoeg kunnen zijn om flink spijt te hebben van hun stem. Maar ja, voor veel Nederlanders is het blijkbaar onmogelijk om hun aanvankelijk positieve mening over Anouk bij te stellen en juist Cyrille weer wat hoger in te schatten. Het eerste oordeel is het enige juiste, toch???

godverdikkie, zeg!
pi_219172
Mijn god, die dagboekkamer! Het lijkt wel een soort inquisitie te worden. Cyrille en Maurice werden op het matje geroepen door dominatrix Astrid. Geen wonder dat ze opstandig beginnen te worden!

En ik gellof niet zo in tarot. Maar het verhaal van C. moet Willem toch wel enig kippenvel hebben bezorgd. Het getuigde op z'n minst van een behoorlijk inzicht in de hele situatie.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 12 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_219173
Het is inderdaad een beetje achter de feiten van FOKZINE aan hollen. Dit geeft maar weer eens de klasse aan van dit Forum. Met zijn allen maken we het V. toch wel moeilijk.

Nieuwtje: Er is mij ter oren gekomen dat de uitzending van de jaarwisseling eerder wordt opgenomen. De winnar zal voor oud & Nieuw het huis verlaten.

Dan wil ik graag weten hoe V. dit denkt te kunnen faken en denken dat ze er mee wegkomen.

Mijn advies is dan ook de winnaar gewoon naar huis te sturen op 31 Dec. zodat deze lekker thuis het jaar 2000 in kan gaan. Waarom zo omslachtig? Pas de regels aan en doe het gewoon live!! Zo erg is dat toch niet: De regels aanpassen. Jullie doen niet anders bij V.

Oef!!! Ik heb gesproken!

pi_219174
quote:
op 11-12-1999 om 07:51 PM schreef Ziggy het volgende:
Nieuwtje: Er is mij ter oren gekomen dat de uitzending van de jaarwisseling eerder wordt opgenomen. De winnaar zal voor oud & Nieuw het huis verlaten.

Dan wil ik graag weten hoe V. dit denkt te kunnen faken en denken dat ze er mee wegkomen.

zie de discussie bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001650.html

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_219175
Gaan jullie er dan vanuit dat de winnaar op 31 Dec. vroeg in de ochtend het huis verlaat? Dus eigenlijk de nacht van 30 Dec.
pi_219176
op drie koningen (6-jan), ik zeg het alvast,wordt de rechtstreekse uitzending van de kerstmaaltijd in bb uitgezonden.
paul de leeuw zit op ned3 rechtstreeks mee te kijken met de winnaar,(ruud),die op 28 dec. reeds het huis heeft verlaten nadat veronica de avond er voor om half 6 een enorm fake oudejaarsvuurwerk had georganiseerd om het echt te laten lijken.
ruud die in de uitzending de kans krijgt om veronica om opheldering te vragen wordt afgescheept met: wat zeur je toch dat was toch in het vorige millenium.

VERONICA GA ZO DOOR ...........

pi_219177
'k Wordt zo langzamerhand doodmoe van dat gezeur over "levenservaring"! Zonder "levenservaring" ben je een minder mens ofzo?! Bah, wat een arrogantie!
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_219178
Inderdaad de levenservaring waar de mensen het over hebben. De verhalen die men elkaar vertelt behoren tot maar één soort levenservaring en dat is die van een enorme loser. Alles wat fout gaat mag je blijkbaar levenservaring. Vooral de opmerking van Ruud dat Anouk nu levenservaring aan het opdoen is, omdat ze nu eens iets anders doet dan het ge-eigende rijtje school-studeren-werken. Nu vraag ik mij af wie in het hele BB-huis dit ge-eigende rijtje ooit heeft doorlopen.

Ergo:Als Ruud et al zoveel levenservaring hebben dan is levenservaring een buitengewoon leeg begrip. Maar ja beter een half ei dan ..........

we zien het.......

[Dit bericht is gewijzigd door Allé (Datum 12 November 1999).]

pi_219179
Reactie op 80% van de bevolking koopt dat cdtje: Er kijken 1 tot 2 miljoen mensen naar dit programma blijven er nog 13 tot 14 miljoen over.Dus dat heeeeeeel Nederland naar kijkt vindt ik ook een beetje overdreven,wel veel,maar te veel mijn inziens!

Well,we all shine on...

pi_219180
Sorry,vorige post verkeerd geplaatst.Wat ik natuurlijk bedoelde is:dat 80% van de bevolking niet klopt,en van de 15 tot 16 miljoen 1 tot 2 miljoen mensen hier in NL. kijken naar dit programma,terwijl iedereen doet of heeeel Nederland kijkt!!!
Wel veel,maar mijn inziens te veel.

Well,we all shine on...

pi_219181
BB schrijft:"De bewoners zijn verontwaardigd: de redactie heeft namelijk het laatste restje vis uit de vriezer gehaald. Op vrijdag krijgen de bewoners nieuwe boodschappen. Vlees en vis moet dan op zijn anders wordt het verwijderd."

Kan iemand mij vertellen hoe het zit dat de redactie dit eruit haalt zonder in de keuken te komen. Is het soms een vriezer uit een film, met open achterwand om in te filmen.

Weet iemand het antwoord?? Graag!!

pi_219182
Ik vond het een wat magere uitzending, ook omdat ze beelden uitzendden waarin Cyrill nog laten zien. Alles leuk en aardig hoor, maar ja ze is er eenmaal uit, dus tijd voor nieuw materiaal dacht ik zo. Natuurlijk kwam Anoukie met heel veel tranen op de buis. Ik ga er vanuit dat dit was opgenomen net nadat ze een uur in de tuin had gestaan na het vertrek van Cyrill, dus ik geef Anouk nog een kans.
Is ze niet een beetje de stoeipoes van de bewoners? In een eerdere uitzending zag ik Bartje al worstelen met r en in deze uitzending was het Willem die even moest afreageren, ach krijgt ze in ieder geval veel aandacht.

groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_219183
quote:
op 11-13-1999 om 12:56 AM schreef Ziggy het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit dat de redactie dit eruit haalt zonder in de keuken te komen. Is het soms een vriezer uit een film, met open achterwand om in te filmen.

Het ging volgens mij over de koelkast in de voorraadkamer. Daar lag de vis in. Toen de bewoners gister de boodschappen uit de voorraadkamer haalden, merkten ze dat de vis weg was.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')