Vraagje: Als Steriel eruit gestemd wordt door bijna 80% van de bevolking, wie koopt dan haar plaatje??
Trouwens wel een leuk " Baantjer "-kruisverhoor met M en C in DBK. Van de makers van Veronica. En O wee als de verhalen niet kloppen. Foei!!!
quote: Als Steriel eruit gestemd wordt door bijna 80% van de bevolking, wie koopt dan haar plaatje??
Je moet bedenken dat er een keuze is gemaakt tussen Zeriel en Anouk. Niet iedereen zal een hekel aan haar hebben gehad die op haar heeft gestemd.
Vandaag was weinig soeps, zo kan ik ook een extra uitzending maken in een week: gewoon alles 1 dag uitstellen !
Ben ik trouwens de enige die doodziek wordt van die verwijzingen van VOO die vervolgens niet uitkomen ?! Gisteren bijvoorbeeld: na de reklame om zeven uur: wie moet het huis verlaten ?
En dan om half 8 door Rolf $@#* X: straks om half elf...
Enz. enz.....eikels zijn het !
Waarom kregen we vandaag, zoals gewoonlijk, niet meteen de reaktie van Anouk te zien, en de beelden vanuit het huis !
BAH !
Deze uitzending zal voor veel stemmers op Cyrille reden genoeg kunnen zijn om flink spijt te hebben van hun stem. Maar ja, voor veel Nederlanders is het blijkbaar onmogelijk om hun aanvankelijk positieve mening over Anouk bij te stellen en juist Cyrille weer wat hoger in te schatten. Het eerste oordeel is het enige juiste, toch???
En ik gellof niet zo in tarot. Maar het verhaal van C. moet Willem toch wel enig kippenvel hebben bezorgd. Het getuigde op z'n minst van een behoorlijk inzicht in de hele situatie.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 12 November 1999).]
Nieuwtje: Er is mij ter oren gekomen dat de uitzending van de jaarwisseling eerder wordt opgenomen. De winnar zal voor oud & Nieuw het huis verlaten.
Dan wil ik graag weten hoe V. dit denkt te kunnen faken en denken dat ze er mee wegkomen.
Mijn advies is dan ook de winnaar gewoon naar huis te sturen op 31 Dec. zodat deze lekker thuis het jaar 2000 in kan gaan. Waarom zo omslachtig? Pas de regels aan en doe het gewoon live!! Zo erg is dat toch niet: De regels aanpassen. Jullie doen niet anders bij V.
Oef!!! Ik heb gesproken!
quote:
op 11-12-1999 om 07:51 PM schreef Ziggy het volgende:
Nieuwtje: Er is mij ter oren gekomen dat de uitzending van de jaarwisseling eerder wordt opgenomen. De winnaar zal voor oud & Nieuw het huis verlaten.Dan wil ik graag weten hoe V. dit denkt te kunnen faken en denken dat ze er mee wegkomen.
zie de discussie bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001650.html
VERONICA GA ZO DOOR ...........
Ergo:Als Ruud et al zoveel levenservaring hebben dan is levenservaring een buitengewoon leeg begrip. Maar ja beter een half ei dan ..........
we zien het.......
[Dit bericht is gewijzigd door Allé (Datum 12 November 1999).]
Kan iemand mij vertellen hoe het zit dat de redactie dit eruit haalt zonder in de keuken te komen. Is het soms een vriezer uit een film, met open achterwand om in te filmen.
Weet iemand het antwoord?? Graag!!
groetjes
quote:
op 11-13-1999 om 12:56 AM schreef Ziggy het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit dat de redactie dit eruit haalt zonder in de keuken te komen. Is het soms een vriezer uit een film, met open achterwand om in te filmen.
Het ging volgens mij over de koelkast in de voorraadkamer. Daar lag de vis in. Toen de bewoners gister de boodschappen uit de voorraadkamer haalden, merkten ze dat de vis weg was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |