Als die site van Microsoft nu ook eens overzichtelijk was zou ik moeite doen. Die site is net gatenkaas. Wat een KUT site.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:23 schreef 2609 het volgende:
je moet er wat voor overhebben he
Niet zoveel hoor... Behalve dat het tegenwoordig Windows Live Messenger heet.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:22 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom moet ik allemaal dingen downloaden voor Windows zodat dat tering MSN kan werken ?
Gast, ben je sowieso wel in staat om na te denken of een pc te bedienen?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als die site van Microsoft nu ook eens overzichtelijk was zou ik moeite doen. Die site is net gatenkaas. Wat een KUT site.
Serieus, ik hem die tering IE7 moeten downloaden en nu moet ik allemaal updates moeten downloaden voor XP.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet zoveel hoor... Behalve dat het tegenwoordig Windows Live Messenger heet.
IE7 is niets mis mee hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 18:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Serieus, ik hem die tering IE7 moeten downloaden en nu moet ik allemaal updates moeten downloaden voor XP.
Wacht, ik ga van alle stappen screens maken. Je gaat het bezuren.quote:Op maandag 14 juli 2008 18:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast, ben je sowieso wel in staat om na te denken of een pc te bedienen?
Probeer messenger.msn.com eens.
Verras me maarquote:Op maandag 14 juli 2008 18:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wacht, ik ga van alle stappen screens maken. Je gaat het bezuren.
En hoe oud ben je nu? 11?quote:Op maandag 14 juli 2008 18:45 schreef Edwinuss het volgende:
Kom op, ik ben niet achterlijk. Ben al vanaf mijn 10e bezig met computers. Maar dit snap ik echt niet, waarom the fuck doet dat tering ding het overal behalve bij mij.
dat 6e scherm krijg ik omdat ik op OK druk. En als ik op annuleren druk stopt de installatie.
quote:Op maandag 14 juli 2008 18:47 schreef Sm0keZ het volgende:
Oh wacht ff... ik dacht dat daarna de installatie klaar was.
De installatie stopt er mee, mag je eerst wat anders proberen om het daarna nóg een keer te proberen
Vrolijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |