quote:
op 11-12-1999 om 06:33 PM schreef Jesper het volgende:
Karin heeft nog niet echt een opdracht voor het team gewonnen he?
Ok met borduren was ze een grote steun natuurlijk.
stonden ze dus weer op ongeveer begin budget
borduren gelukt
circus mis
zal er nog wel enkele over geslagen hebben, maar het patroon is duidelijk
quote:
Wij zijn nerveus zegt Karin, laat ons maar beginnen André! (= man met de stopwatch).Ruud begint Diabolo:
Eerste keer mislukt, het opgooien, tweede keer lukt het.
Iedereen telt, de stem zegt nl niets. Dus ze tellen alles op goed geluk.
Loopbal: M ondersteunt hem. Milimeter voor milimeter gaan zijn voeten over de bal heen.
Dit moet 1 min. Gelukt volgens de anderen.
Stokjes: gelukt.
Gogo'n (springen) 1ste keer mislukt 2 keer mislukt.
Lasso: 1keer mis, 3 de keer raak.
Fiets: Bart ondersteunt: dmv 1 hand: Karin telt wel erg snel. Gehaald volgens hen
Bord en rietje: gaat goed! gehaald
R tegen M: nog een keer loopbal.
Niet dus .Ruud heeft diabolo fout gedaan. 1 keer opgooien, en dan 30 sec volmaken. Heeft hij niet gedaan. Hij stopte meteen.
Karin:
Diabolo 2x al fout gegaan na derde keer stopt ze.Zijn 30 sec.zegt ze, en stopt. Vind ik niet leuk diabolo, zegt ze.
Loopbal:M ondersteunt weer. Gelukt.
Tic-Tac: Doet het eerst met een hand. Mag dit vraagt ze. M mag niet. Ze doet het met 2 handen, en dit lukt ook niet goed. Na 5 pogingen geeft ze de moed op. Stokjes vliegen alle kanten uit.Gogo: 1 keer 11x gesprongen (moet 30 keer)
Geeft de moed na 2 keer op. Lukt niet zegt ze.
Lasso: Anouk zit op het hout, en om haar gooien ze het touw heen. 1 keer mislukt. 2keer lukt.
Fietsen: Een hand mochten ze vasthouden. maar bart heeft een arm om haar middel geslagen. 1 keer mislukt. K zegt, nog eens want ik kan dit. Ze probeert nog 1 keer. Ze vloekt, en lukt weer niet. Wat een heerlijk gestuntel om te zien. Deze opdracht lukt ook niet.
Bord+rietje: Het bordje draaitt een beetje vreemd. Het rietje wilt niet naar het midden, maar is wel gelukt.Willem:
Ruud : Frieslan bobe
W: Frieslan Bobe
Diabolo; 2 keer mislukt. De derde keer vangt hij dat ding, Ruud: doorgaan. En W smijt dat ding zo weg, ik heb 30 sec gehad. Stem: 30 sec achterelkaar doen. Is niet bekend bij ons zegt W
Volgende poging. 30 sec. gelukt
Bal: doet dit alleen: doet ie erg goed, hij lijkt wel een zeerob. Geslaagd
Stokjes: gelukt in 1 keerGogo: 30 keer gesprongen
Lasso:in 1 keer
Fietsen: R ondersteund hem. W valt op de grond. Iedereen lachen. B ondersteund hem nou. Hij lag bijna weer met de fiets op de grond, ik denk enkele cm daarboven, en Bart trekt hem zo omhoog, valt daarna toch nog.
Gestopt met fietsen
Bord+ stokje: gehaaldMaurice:
Die diabolo vliegt werkelijk door de lucht. Iedereen lacht weer. 2de keer lukt het gooien, en houdt dat ding in het touwtje, maar valt er toch weer uit.3 de keer gaat het wel goed.
Bal: R ondersteund hem. Hij wiebelt enorm, staat niet erg stabiel op de bal. Hij staat letterlijk op de bal en loopt niet. R: denk maar aan een lekker wijf. K: wordt hij nog zenuwachtiger.
Gehaald.
Tic-tac: ziet er goed uit. gehaald
Gogo: Bij de eerste sprong gaat het als mis.
Dit lukt niet echt goed. Als hij springt dan springt hij meteen daarna ernaast. Hij geeft de moed op.
Lasso: 1 keer gelukt.
Fiets ondersteund hem. Ziet er goed uit. Alleen ruud heeft zijn arm om zijn middel geslagen, en volgens mij mag dit niet, wel een hand vasthouden. Gehaald!
Rietje: 1 keer mislukt. 2keer gehaald.Bart:Hij zingt
Diabolo: 1 keer mislukt. 2 keer gooit hoog, en vangt netjes op.
Bal: doet zijn schoenen uit. Hij doet dit ook alleen. Gaat erg goed. Draait op de bal en gaat verder, knap hoor. Gehaald.
Tictac: K: doe rustig je schoenen aan, tijd genoeg. B zingt voor de afwisseling weer eens.
Ziet er goed uit. Gehaald.
gogo: iedereen teld mee. gehaald
Lasso: Gehaald.
Fietsen: M ondersteund hem. Verloopt erg soepel. En hij gaat alleen verder. Gehaald.
Bord: eitje. Gehaald
M tegen bart : wil je nog iets zeggen bart:Mam ik hou van je, pa en ma ga lekker op je vakantie. Oma ik hou van je en kom snel een kopje koffie drinken.Anouk
Diabolo: het gooien ging goed. Maurice: ik doe de groeten aan mijn ouders en Petra.
gelukt.
Bal: R ondersteund haar. Ze doet het goed. Karin moedigd haar aan. Rustig blijven, gaat goed. Gehaald.
Tictac: dit kan ik dus niet zegt ze. De stokjes vliegen net zoals bij karin door de lucht. Ziet er erg komisch uit. Ze stopt ermee.
Gogo: gehaald
lasso: Ze gooit het touw om karin heen.Gehaald
Fietsen: B ondersteund haar. B: wil je dit echt? Je moet alles proberen zegt ze. A: waar ga je heen zegt ze tegen Bart.
Ze komt 3mtr vooruit zegt karin: Bijna!
Dit gaat ook niet lukken. Ze viel bijna in de kippen strond.
K: het ziet er geweldig uit, kind. En Bart draagt haar weg. Ze wil nog een keer proberen.
Volgens M heeft ze nog een kwartier. K: ik wil aan iedereen de groeten doen, en ik hoop dat iedereen kijkt. R: doet de groeten aan zijn lieftallige moeder, en zus en broer.
K: we willen nu wat anders zien. Bord en rietje roept willem.
A: thanks voor de fax zegt Anouk onder het bordje draaien. Gelukt.
De meningen zijn verdeeld of ze het gehaald hebben. B: als ze nog meer consessies doen dan hebben we het wel gehaald. R: we hebben ons best gedaan.
B: het ging best aardig.
Bart, Willem en Maurice zijn uieindelijk geslaagd. De rest niet. Ben benieuwd of Ruud kan verwerken dat hij door Maurice is verslagen!
quote:
op 11-12-1999 om 07:40 PM schreef Anne het volgende:
[QUOTE]op 11-12-1999 om 06:33 PM schreef Jesper het volgende:
Karin heeft nog niet echt een opdracht voor het team gewonnen he?
Ok met borduren was ze een grote steun natuurlijk.
[/quote]
Ja lezen is ook een vak wat schreef ik namelijk: Met BORDUREN was ze wel een grote steun. Met de vorige opdracht dus.
waar het mij om gaat is dat je het zo negatief stelt. Je suggereert met je eerste zin dat Karin geen enkele bijdrage aan het slagen van een van de drie opdrachten heeft geleverd, noodgedwongen moet je jezelf verbeteren omdat ze dus wel een opdracht voor het team gewonnen heeft (borduren). Waarom ben je zo negatief hierover? Als je een hekel aan Karin hebt, moet je toch een andere stok zoeken om de hond te slaan. Bovendien heeft ze nooit als enige een opdracht doen mislukken, er waren altijd wel meer 'schuldigen'.
Het mag overigens wel duidelijk zijn dat ik met de vorige opdracht het borduren van het BB-logo bedoelde.
De dames en Maurice (misschien had Willem toch gelijk met zijn: "Heeft M. ook een kut dan") zijn over het algemeen stelselmatig degenen geweest waar de weekopdrachten door zijn mislukt. De borduuropdracht daargelaten.
quote:
op 11-13-1999 om 12:34 PM schreef weathergirl het volgende:
De dames en Maurice zijn over het algemeen stelselmatig degenen geweest waar de weekopdrachten door zijn mislukt. De borduuropdracht daargelaten.
ten eerste: dit keer was het wel Ruud, en niet Maurice die verzaakte
ten tweede: het blijkt dus wel dat de opdrachten te eenzijdig zijn, want te veel op de (fysieke) kwaliteiten van Bart toegesneden. Het is wel duidelijk: The Young One moet winnen.
Naar mijn smaak waren het borduren en het fietsen het meest interessant omdat ze gezamelijk een doel nastreefden. En hoewel de één er beter in was dan de ander (en dus grotere productie afleverde) moest er door allen evenveel tijd in geinvesteerd worden. Ook was het einddoel (met enige moeite) haalbaar. Terwijl bij de andere opdrachten de twijfel al halverwege de week toesloeg en het einddoel niet meer door allen serieus werd nagestreefd.
En als ik eerlijk ben vond ik het leuker om Ruud als een boer met kiespijn te zien zitten borduren, dan om Mona van van die lijn af te zien donderen.
(Maar misschien is dit onderwerp allang aan de orde geweest in een ander topic. Dat weet ik niet, want ik kan ook niet alles lezen...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |