SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samenvatting:
Ik wil een spel 2dehands kopen, en vind em net die dag hier om de hoek.
Ik naar die gozer toe. Vraagt 35 voor het spel. Had nog GTA4 liggen en vroeg daar 30 voor.
+Hoeveel vraag je voor beide?
- 70 euro (30+35 = 65)
+Beetje veel
-Oke, 65 (schiet ik nog niks mee op)
+Nja, en alleen GT5 dan?
-35
+30
-Dus je bied 30?
+ Ja
-*twijfelt* Ok, is goed
Klacht: Vraagt voor beide spellen samen 65, maar zegt 70 euro![]()
Klacht2: Ik had 25 euro moeten bieden, wat het ging best wel makkelijk zo
Ik had ook maar 30 euro mee
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:25 schreef Kw4Kje het volgende:
Ik heb laatst me studieboeken op markplaats gezet. Krijg ik een mail:
Is jou boek het boek wat ik zoek?
Groetjes
Stefanie
HOE MOET IK DAT NOU WETEN!!!!!
Was het toevallig het boek "Epic Fails for Dummies"?quote:Op maandag 14 juli 2008 15:25 schreef Kw4Kje het volgende:
Groetjes
Stefanie
Nee geneeskunde boek.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Was het toevallig het boek "Epic Fails for Dummies"?
Ach, dat heb ik ook wel eens.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:27 schreef Sjibble het volgende:
Ik maak me nu druk om 5 euro en voel me best pauperMaar dan kijk ik naar het percentage dat ik heb betaald in vergelijking met wat zn vraagprijs was. Maar dat is iets voor R&P :p
quote:Op maandag 14 juli 2008 15:25 schreef Kw4Kje het volgende:
Groetjes
Stefanie
Meteen Ja zeggen. Dan koopt die doos het en ben jij er vanaf.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:25 schreef Kw4Kje het volgende:
Groetjes
Stefanie
En, mits te pruimen doos, betaling in natura vragen natuurlijk.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Meteen Ja zeggen. Dan koopt die doos het en ben jij er vanaf.
De meeste mensen vinden het lastiger om nee te zeggen tegen een afdingpoging als de persoon die het doet tegenover ze staat, dus als je wilt afdingen is dat een beter moment.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:38 schreef Govinda het volgende:
Als iemand van marktplaats komt en ter plekke nog gaat proberen af te dingen stuur ik hem weg.
Dat had ie online dan maar moeten doen.
dit werkt vaak bij advertenties die er maanden staan. Alleen omdat het te duur is.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:48 schreef 700MB het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden het lastiger om nee te zeggen tegen een afdingpoging als de persoon die het doet tegenover ze staat, dus als je wilt afdingen is dat een beter moment.
Veel mensen durven geen nee te zeggen als iemand voor ze staat, ongeacht het beginbedrag. Dus met afdingen (zeker als het een relatief klein deel is... 10 euro bieden voor iets van 100 euro gaat zelfs de meest enthousiaste ja-knikker niet intrappen), ben je altijd kansrijk.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:55 schreef Sjibble het volgende:
dit werkt vaak bij advertenties die er maanden staan. Alleen omdat het te duur is.
Daar kan je het meest mee afdingen.
Goede tip!quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:29 schreef Ulreazj het volgende:
Altijd standaard 30% bieden onder de vraagprijs. Werkt vaak genoeg.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:37 schreef yosander het volgende:
Heb laatst ook een computer gekocht via Marktplaats.
Volgens die gozer (had een beetje een bierpens) zat er 1GB geheugen in, toen ik dat ging checken, bleek er 256MB te missen!!!1![]()
![]()
Oja, ik kan er geen eens fatsoenlijk COD2 mee spelen!1!!1!!1!!![]()
![]()
Ik krijg 'm nog wel......
Die 30% hebben ze al standaard bij de vraagprijs opgeteld.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:29 schreef Ulreazj het volgende:
Altijd standaard 30% bieden onder de vraagprijs. Werkt vaak genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |