Haha, nou deze man heeft er wel wat meer dan mij bezocht. Ik ben ook vooral op de UK gericht, dus ik denk niet dat ik de 500 ooit ga halenquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:34 schreef Breach het volgende:
Zien we Barnett Bee over een paar jaar ook zo?
http://www.ad.nl/video/29(...)voetbalstadions.html
Hoeveel kosten zulke weekendjes je nou? Ga je gewoon cheap-ass met Ryanair enzo of gewoon als een soort Amstellovichquote:Op zondag 8 februari 2009 16:34 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Haha, nou deze man heeft er wel wat meer dan mij bezocht. Ik ben ook vooral op de UK gericht, dus ik denk niet dat ik de 500 ooit ga halen![]()
Dit weekend trouwens weer in Engeland geweest. Veel paniek vooraf over het slechte weer, maar dat viel erg mee. Ik heb de Steel City derby bezocht (voor het eerst sinds 1914 slaagde Sheffield Wednesday erin om twee keer te winnen in een seizoen van de rivaal) en daarna doorgereden naar Leicester v Oldha,. slechte wedstrijd maar mooi om te zien dat veldspeler Dean Windass (sowieso een cultheld) 35 minuten de nul kon houden.
151. Bramall Lane -> Sheffield United
152. Walkers Stadium -> Leicester City
Volgende week naar Queen of the South v Airdrie en Celtic v Rangers. Beide stadions heb ik al bezocht, dus er komt even niets bij op mijn lijstje. Waarschijnlijk in april pas weer.
Leukquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:02 schreef captaintokyo het volgende:
Woensdag naar Japan-Australie geweest voor de WK kwalificatie. Matige wedstrijd waarin Japan die iets betere ploeg was, maar het bleef 0-0... Stadion: Nissan Stadium, Yokohama. Toeschouwers: 66000.
[ afbeelding ]
Mount Fuji vanuit het vliegtuig (onderweg naar de wedstrijd)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
169.Stade Velodrome - Olympique Marseillequote:Op zondag 30 november 2008 10:32 schreef NeedeRadicals het volgende:
168. ADO Den Haag Stadion - ADO Den Haag
ADO Den Haag-FC Twente 1-2
Stadions met wedstrijd: 86
Stadions zonder wedstrijd: 82
Die staat al op mijn lijstje van jaren geleden maar ga over een paar weken weer een keer kijken. Hoe staat het er voor met de bouw van het nieuwe Tivoli?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |