tegen USA ja. 1-1. OMFG. Deceptie was datquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:31 schreef PierreBetfair het volgende:
Mijn stem gaat naar de Boswachtert omdat hij een keer 1600 euro op de Italiaan heeft gezet
edit: ik ben domquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
En veranderen van stem gaat niet. Dit neem ik dus niet mee in de telling. Je eerste keuze staat en blijft staan.
Crew tel ik ook niet mee. Wel leuk, want dan kan de doorslag geven gezien de keuzes van crew [ afbeelding ]
Als je me je nummer geeft spreek ik je een geile voicemail in, met een extra zachte Gquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:40 schreef TheZapster het volgende:
Boswachter krijgt ook mijn stem![]()
omdat ik altijd zo geil word van Limburgers![]()
Ik ben heerlijk zoet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel ook excrew meefilteren dan. Die zijn toch allemaal verzuurd.
Als de crew mocht stemmen en je je stem mocht veranderen stond Chriz2k volgens mij nu bovenaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
En veranderen van stem gaat niet. Dit neem ik dus niet mee in de telling. Je eerste keuze staat en blijft staan.
Crew tel ik ook niet mee. Wel leuk, want dan kan de doorslag geven gezien de keuzes van crew [ afbeelding ]
Maar ik ben een user in [KLB].quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
Crew tel ik ook niet mee. Wel leuk, want dan kan de doorslag geven gezien de keuzes van crew
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:02 schreef zarGon het volgende:
[img]http://forum.fok.nl/templates/fokforum_dark/i/p/8.gif/img].
Het forum haperde waardoor je een [ niet kon typen? Ik zou Danny er even over mailen, als ik jou was.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:06 schreef zarGon het volgende:
Het forum haperde hier heel even, Krea. Het is gefixt.
Zimbabwaanse praktijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:19 schreef Biogarde het volgende:
quote:geregistreerd op: dinsdag 15 juli 2008 @ 14:28
Onzin.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:52 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Ik stem op de_boswachter.
KLB kan wel wat hilariteit gebruiken. Daarbij hou ik van bossen en zingt de boswachter samen met mij in het mannenkoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |