Je mag mijn vervangmod wel worden, voor als ik op vakans ben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:31 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zal er na afloop uitgebreid op ingaan, zodat het nog een week duurt voordat we eruit zijn.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
Willen degene die op mij gestemd hebben a.u.b. de stemmen alsnog motiveren (als dat nog niet gedaan is), want ik wil winnen.
Mijn dank is groot.
Chriz2k
Eens.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:55 schreef koemleit het volgende:
dat motiveren is natuurlijk gewoon bull shit dan krijg je van zulk soort motivaties.
"hij moet het worden omdat ik denk dat hij klaagbaak leuker kan maken".
Lekkere motivatie.
Bij de 2e kamerverkiezingen hoef je toch ook niet te motiveren.
4.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:54 schreef slindenau het volgende:
Kenker nou eens op, je hebt al 3x gestemd Kreator.
'quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:57 schreef Kreator het volgende:
Oh en kenker zeggen omdat je kanker te hard vindt klinken is wel behoorlijk pathetisch.
Dat je pathetisch bent? Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:58 schreef slindenau het volgende:
ik lig er niet wakker van.
Waarom?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:05 schreef erwinbey het volgende:
ik stem op Chriz2k
Aangezien het topic redelijk dood is zal ik morgen een fraai overzichtje maken zodat we daar mooi over kunnen discussiërenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:16 schreef de_boswachter het volgende:
Aan het motiveren ligt het niet hoor, Bio heeft gewoon goed geteld.
Blauw vind ik zoen mooie kleur he
"Pathetisch"quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat je pathetisch bent? Nee, niet echt.
Het is overigens friet, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik stem blanco.
De toekomstige mod zal zich toch verkneukelen/bezondigen aan vriendjespolitiek en futiliteit. Ik kan me geen mod voorstellen die zich mengt in elke minuscule getouwtrek.
Voorbeeld van een kansloze ruzie:
User 1: Het is friet!
User 2: Nee! Patat!!
User 1: Friet!
User 2: Patat!
Enzoverder.
Bij deze motiveer ik mijn stem op Chriz2000.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom?
Jij hebt je stem op mij overigens ook niet gemotiveerd Juup, sneaky bastard!
User 1: Het is friet!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik stem blanco.
De toekomstige mod zal zich toch verkneukelen/bezondigen aan vriendjespolitiek en futiliteit. Ik kan me geen mod voorstellen die zich mengt in elke minuscule getouwtrek.
Enzoverder.
Kijk jij uit dat jij jouw arm niet vergeet uit zijn achterste te halen als jij naar huis gaat?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef Burghardt het volgende:
Op Chriz 2 tha K natuurlijk. Zijn rechtvaardigheid is nagenoeg eindeloos. Een leider, een vaderfiguur, een luisterend oor, iemand van het volk, zijn standbeeldenstatus, legendarisch in sommige afgelegen delen van Wit-Rusland en uitstekend tennisamateur.
Visionairen lokken dat soort emoties nou eenmaal uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kijk jij uit dat jij jouw arm niet vergeet uit zijn achterste te halen als jij naar huis gaat?
User 1: Het is friet!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik stem blanco.
Enzoverder.
Je vergeet: **topic op slot flikkertquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik: Ik krijg er zin van om te frituren ! ** frikadel in het vet gooit
[ ]Geschiktquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik: Ik krijg er zin van om te frituren ! ** frikadel in het vet gooit
Moet er niet aan denken, jij als moderatorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohja kloptMoet nog even wennen aan het modje worden
Je had er ook nooit aan hoeven denken. Je kwam hier immers nooit.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, jij als moderator
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dat zou ik dan wel weer graag willen weten. Het standpunt van de bijna-mods tegenover friet of patat. Dat geeft wel een aardige indicatie wat de capaciteiten van die personen zijn.
Friet of patat, de naam is anders het product is hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dat zou ik dan wel weer graag willen weten. Het standpunt van de bijna-mods tegenover friet of patat. Dat geeft wel een aardige indicatie wat de capaciteiten van die personen zijn.
Ok jij je zin:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Uitermate.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ok jij je zin:
Ik zeg altijd friet. Omdat ik dat gewend ben en ze dat hier zeggen.
Twee friet klinkt beter dan Twee patat <
Maar indien mensen patat zeggen. Ik vind het kut voor ze, maar ze moeten het zelf weten. Ik heb tenminste niet op mijn 35ste een poliep op mn stemband van het TAT zeggen. paTAT. paTAT
Tevreden
Meneer ik heb geen mening. Kom eens met een eigen keuze.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:54 schreef Juup© het volgende:
[..]
Friet of patat, de naam is anders het product is hetzelfde.
Mensen die zich daarmee bezig houden mogen doodquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ben opgegroeid met zowel patat als friet dus mij maakt het geen ruk uit, vind het sowieso een stompzinnige discussie. Verder blijf ik bij mijn vorige antwoordquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meneer ik heb geen mening. Kom eens met een eigen keuze.![]()
Of ben jij dr zoene die in de lollertuur zegt: Doe mij 2 patatfriet
Weer 1 stem erbij.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die zich daarmee bezig houden mogen dood!
Deal with it.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met zowel patat als friet dus mij maakt het geen ruk uit, vind het sowieso een stompzinnige discussie. Verder blijf ik bij mijn vorige antwoord
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:09 schreef de_boswachter het volgende:
Vul maar in op de stemwijzer:
Boswachter: Zegt zelf friet en vind het zielig voor de stembanden voor iemand die patat zegt
Juup: Geen mening. Neutraal. Bang om zieltjes te verliezen
Chriz2k: Mensen die friet of patat zeggen moeten beiden dood
Helaas, je houdbaarheidsdatum is verstreken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:18 schreef Havoc het volgende:
Ok, ok ok. Ik geef me gewonnen. Maak me maar blauw dan pleur ik klaagbaak wel weer op de rit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |