vers zweet stinkt niet, ja zweet, daar gaat het hier juist om, en nee, ben niet dik, ook niet slank, maar niet dik.quote:
Aambeienquote:Op maandag 14 juli 2008 13:00 schreef Acinonyx het volgende:
TS is een vieze zwetende dikzak met x-benen, een mono-brauw en aambeien
That made me gigglequote:Op maandag 14 juli 2008 13:00 schreef Acinonyx het volgende:
TS is een vieze zwetende dikzak met x-benen, een mono-brauw en aambeien
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, een latex shirt ademd inderdaad niet
Pff, amateur Ga toch snel terug naar het Viva-forumquote:Op maandag 14 juli 2008 13:23 schreef Fritztiaan het volgende:
Weet ik niet? Ik was echt op het verkeerde spoor aanbeland. Ad emd zo las ik het. Vaag hoor
Maar die heeft wel een heul lekkere neuqsletquote:Op maandag 14 juli 2008 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
TS = die vent van Axe met die sprayarmen.
Oh nee. Dan is dat TS idd nietquote:Op maandag 14 juli 2008 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar die heeft wel een heul lekkere neuqslet
Hoezo? Als jij nou gewoon de grondbeginselen van de Nederlandse taal beheerst, zoals dat van iedereen verwacht wordt, is er geen probleem.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pff, amateur Ga toch snel terug naar het Viva-forum
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:56 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, een latex shirt ademd inderdaad niet
He, het blijft maandag he? Fouten maken mag vandaagquote:Op maandag 14 juli 2008 13:30 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hoezo? Als jij nou gewoon de grondbeginselen van de Nederlandse taal beheerst, zoals dat van iedereen verwacht wordt, is er geen probleem.
Bij nader inzien is dat Viva-forum misschien iets meer voor jou?
Dat haat ik zo van jou he. Als je fout zit geef je gewoon toequote:Op maandag 14 juli 2008 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
He, het blijft maandag he? Fouten maken mag vandaag
Er zijn maar weinig mensen die dat kunnenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:39 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dat haat ik zo van jou he. Als je fout zit geef je gewoon toe
Jij draagt latex shirts, je hebt geen recht van sprekenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent met verbeteren, zou ik hier ook nog even naar kijken als ik jou was.
Jij vult zelf in dat ik latex shirts draag, dat is heel wat anders. Latex is voor vrouwen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij draagt latex shirts, je hebt geen recht van spreken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |