Ik raad je dan bij deze de iron sights van de RPD aan. Stuk beter dan de MP5, wél geen silencer. Maar wél veel meer kogels en zeker met Grip dodelijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:18 schreef Merkie het volgende:
Net MP5 + silencer met 3x Frag, Stopping Power en Martyrdom ingesteld, dat is echt zéér dodelijk. Die silencer zorgt ervoor dat je bijna onzichtbaar bent, fantastisch wapen zo. Drie of vier keer achter elkaar potjes met 30-5 enzo
. Had eerst altijd RDS, maar de iron sights van de MP5 zijn bjina net zo goed.
Oh op die fiets. Dat heb ik nog nooit meegemaakt dat je allebei voor elkaar staat te draaien en moet reloaden. Dan knife je toch gewoon? Anyhows, bij light machine guns zoals de RPD en de M249 is SoH echt een must!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:54 schreef _GdR_ het volgende:
sneller reloaden is juist vollop relaxt. (iets waar ik een beetje te laat achter kwam enzo)
Je maakt altijd wel is mee dat je iemand tegen komt en je clip is leeg.
Je moet allebij reloaden. zodra je sleight of hand aan hebt staan ben je gewoon 200% sneller en schiet je die gozer zo kapot.
Ik heb precies hetzelfde als jij, zometeen dat sneller reloaden ook maar eens proberen danquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:18 schreef _GdR_ het volgende:
ander voorbeeld.
Je killed 1 of 2 man. Ik doe automagisch mn wapen reloaden (doe ik gewoon altijd.) en opeens springt er een enemy om de hoek. Ik ben 1000x gekilled omdat ik aan t reloaden was. Nu dat dus veel sneller gaat ben je (vooral ik) dik in t voordeel. Echt heel stom dat ik t nooit eerder geprobeerd had. (Mij was verteld dat stopping power/deep impact een must was.) Duidelijk niet dus.
Hm, goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:18 schreef _GdR_ het volgende:
ander voorbeeld.
Je killed 1 of 2 man. Ik doe automagisch mn wapen reloaden (doe ik gewoon altijd.) en opeens springt er een enemy om de hoek. Ik ben 1000x gekilled omdat ik aan t reloaden was. Nu dat dus veel sneller gaat ben je (vooral ik) dik in t voordeel. Echt heel stom dat ik t nooit eerder geprobeerd had. (Mij was verteld dat stopping power/deep impact een must was.) Duidelijk niet dus.
X360quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 23:36 schreef invine het volgende:
Ik zie dat iedereen hier met perks speelt. niemand die op een unranked server speelt? Zoals Tek9 pub, Esuba pub of iets in die richting?
shooter op een consolequote:
Blabla, na een 10 maanden is COD4 op Xbox Live nog steeds het meest gespeelde spel.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:12 schreef invine het volgende:
[..]
shooter op een consolenouja halo is dan wel weer lache maar cod hoor je als je het mij vraagt toch echt op pc te doen, word ook alleen op pc meeste geld mee verdient
Tuurlijk, het is ook een goed spel maar waarom op xbox terwijl op pc zoveel meer competitie isquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Blabla, na een 10 maanden is COD4 op Xbox Live nog steeds het meest gespeelde spel.
Misschien omdat mensen geen zin hebben om op de PC te gamen omdat het jaarlijks handen vol geld aan hardware kost?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:37 schreef invine het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is ook een goed spel maar waarom op xbox terwijl op pc zoveel meer competitie is
Goed argument...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:12 schreef invine het volgende:
[..]
shooter op een consolenouja halo is dan wel weer lache maar cod hoor je als je het mij vraagt toch echt op pc te doen, word ook alleen op pc meeste geld mee verdient
Was ook niet als argument bedoelt. Maar de nadelen van pc zijn waar op de irritante mods/patches na.. die ben ik nog niet tegengekomen. Enige wat ik speel is promod en dat speelt zoveel beter dan standaard cod4quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:49 schreef Agiath het volgende:
[..]
Goed argument...
Nadelen PC:
-huidige trekt het niet (geen zin om nieuwe te kopen)
-cheaters
-irritante mods/patches met gekke geluiden en kleurtjes
Voordelen PS3
-schijfje proppen en gaan
-vrienden net zo makkelijk te joinen als PC
-geen cheaters
Qua controls vind ik CoD4 echt goed te doen op console hoor, ik kan er net zo goed mee overweg als elke andere shooter op PC
Tof filmpje welquote:Op woensdag 27 augustus 2008 16:14 schreef invine het volgende:
en daarnaast:
http://www.tek-9.org/cine(...)_Killers_05-207.html
dat zijn toch wel heel wat mooie kills die niet echt lukken op de console's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |