In close combat zijn het relaxte wapens. Plus je kan er langer mee rennen enzo.quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:39 schreef Lyzio het volgende:
Wie schiet nou werkelijk veel met die Skorpion en Mini Uzi, en waarom
dat is een geintje gok ik?quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:14 schreef delano.888 het volgende:
En natuurlijk weten we allemaal dat door een bug de Skorpion+Silencer dezelfde range heeft als een sniper, nietwaar?
Op welk platformquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:14 schreef delano.888 het volgende:
En natuurlijk weten we allemaal dat door een bug de Skorpion+Silencer dezelfde range heeft als een sniper, nietwaar?
Wat zijn de andere dan?quote:
De P90 die zwaar overpowered is, evenals de MP5. Ik vind het ook een bug dat die MP44 erin zit. Dan heb je nog de M14 die zwaar onderdoet voor de -veel eerder verkrijgbare- G3. En nu dat verhaal van die Skorpion/Mini-Uzi.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:43 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Wat zijn de andere dan?
Want ik kan niet wachten totdat ik vanavond kan gaan testen.
Zat je er stiekem toch een beetje naast hequote:Op donderdag 17 juli 2008 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die wordt WO2. en dat haat ik. plus hij word door een ander team gemaakt. En ze gaan zich meer bezig houden met coop en zingleplayer.
Terwijl online nu juist zo vet is. En infinity ward is ook bezig met een nieuwe COD en die wordt sci-fi had ik gehoord.
COD reeks kan alleen maar berg afwaards gaan.
Beloningssysteem van lik m'n vestje dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
De MP5 vind ik nog wel meevallen. Maar die P90 is inderdaad soms wel een pain in the ass.
Hoe makelijk je daar mee mensen omlegt...
Toch klopt het wel dat de G3 beter is dan de M14. Want als je het spel langer speelt zou je het ook af moeten kunnen met mindere wapens. ALs je enkel betere meuk zou krijgen zou het bijna oneerlijk zijn.
Ligt er maar aan wat je voor beloning verwacht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Beloningssysteem van lik m'n vestje dus.
Beloningssysteem als zijnde betere wapens naar prestatie. En niet je opzadelen met een G3 in noob-handen en hen daarna de M14 in de handen proppen. Dat slaat nergens op. De G3 is in mijn optiek een van de betere wapens die dit spel te bieden heeft en hij is zo "vroeg" unlockable dat het de M14 in een bijster schadelijk daglicht zet. Dat klopt gewoon niet.quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je voor beloning verwacht.
Camo is ook even veel waard als het achtereind van een hond in oorlogstijd, maar ik vind het toch wel grappig om mijn rifle in hippe kleurtjes te hullen.
In dit spel is het zeker wel wat waard, laag level + hoge camo = goede aim, dus oppassenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:40 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je voor beloning verwacht.
Camo is ook even veel waard als het achtereind van een hond in oorlogstijd, maar ik vind het toch wel grappig om mijn rifle in hippe kleurtjes te hullen.
Dat is werkelijk de grootste kolder die ik ooit gehoord hebquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In dit spel is het zeker wel wat waard, laag level + hoge camo = goede aim, dus oppassen
En toch is het zo, want als je een hoger level hebt, heb je makkelijker meer headshots (dus hogere camo) als je dus op een lager level al een hoge camo hebt, kan je blijkbaar goed mikken, dus voor die personen zou ik oppassenquote:Op maandag 25 augustus 2008 22:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is werkelijk de grootste kolder die ik ooit gehoord heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |