Ordnung muss sein.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Om jou moest ik soms nog lachen. Maar je bent al aardig op weg om net zo stoffig te worden als de (falende) gevestigde orde.
Bedoelde u: "Ordnung muss sein"quote:Op maandag 14 juli 2008 12:56 schreef Scorpie het volgende:
Ordnung must sein.
Je kan echt alleen maar domme opmerkingen maken. Overigens stel ik voor dat je ook even gaat klagen bij de KLB mods die mede schuld hebben aan de bagger in KLB, als je het toch allemaal zo goed weet.quote:
Tja, zo'n kansloze reactie kon ik natuurlijk niet laten liggen.quote:
Noemde Juup het zo in zijn PM ?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:02 schreef Jarno het volgende:
Hallo, is dit het 'vieze-kutnewbies-proberen-KLB-modje-te-worden-en-dit-experiment-is-gedoemd-te-mislukken' topic?.
...waarna-de-vieze-kutnewbies-gaan-zeiken-en-bitchen-en-huilen-en-hopelijk-een-eigen-forum-oprichten-waar-ze-wel-alles-mogen-maar-dat-niet-gaat-lopen-topic.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:02 schreef Jarno het volgende:
Hallo, is dit het 'vieze-kutnewbies-proberen-KLB-modje-te-worden-en-dit-experiment-is-gedoemd-te-mislukken' topic?.
Bedoel-je-dit-persoonlijk-ofzo-?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
...waarna-de-vieze-kutnewbies-gaan-zeiken-en-bitchen-en-huilen-en-hopelijk-een-eigen-forum-oprichten-waar-ze-wel-alles-mogen-maar-dat-niet-gaat-lopen-topic.
Als-je-alleen-maar-negatief-wil-of-kan-doen-dan-kun-je-beter-uit-dit-topic-verdwijnen. Het-is-voor-klb-users-bedoeld.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:05 schreef Jarno het volgende:
Bedoel-je-dit-persoonlijk-ofzo-?
Quote-mij-dan-kutnewbie-,-waar-ik-het-over-humor-heb.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
En die Kreator maar klagen over het humor niveau in KLB
Oei, dat moet zeer doen, komende van een kenner!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
En die Kreator maar klagen over het humor niveau in KLB
quote:Op maandag 14 juli 2008 12:44 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Heb je wat vaseline nodig ? Misschien kan je dan tot aan je elleboog erin.
Als je de moeite had gedaan je in te lezen ipv meteen je vriendje Kreator te hulp te schieten, dan zie je mij eerder zeggen dat humor subjectief is. Ik zal het je dat moeilijke woord even uitleggen. Dat betekent dat ieder mens iets anders grappig leuk of niet kan vinden. Kreator kijkt alleen naar zijn standaarden, die in mijn optiek weer totaal niet grappig zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oei, dat moet zeer doen, komende van een kenner!
[..].
En hoe heet het dan als niemand je grappig vindt?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:17 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Als je de moeite had gedaan je in te lezen ipv meteen je vriendje Kreator te hulp te schieten, zeg ik dat humor subjectief is. Ik zal het je dat moeilijke woord even uitleggen. Dat betekent dat ieder mens iets anders grappig leuk of niet kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
quote:Op maandag 14 juli 2008 13:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
En hoe heet het dan als niemand je grappig vindt?Wat een "adrem" antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoe heet het dan als niemand je grappig vindt?Ja, ik moest lachen. (Y).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eh, kaaskop: Quote mij dan eens, waar ik het niveau der humor in KLb betwist. Daar beschuldigde je me net van,.
[..]
En hoe heet het dan als niemand je grappig vindt?+1 voorspelbaar JarnoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Och, 't was niks. Net als jouw leven, trouwens!quote:
Ik was al aan het zoeken. Ik kom inderdaad alleen maar "niveau" tegen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, ik moest lachen. (Y).
Maar eh, kaaskop: Quote mij dan eens, waar ik het niveau der humor in KLb betwist. Daar beschuldigde je me net van,.
't Blijft KLB he.quote:
En wat zeg je dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:21 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik was al aan het zoeken. Ik kom inderdaad alleen maar niveau tegen.
Mail Fok Radio. Misschien kun je in mijn plaats vanavond "users-ronselen".quote:Op maandag 14 juli 2008 13:17 schreef HenkieVdV het volgende:
1 stem al.![]()
Maar het komt goed, ik voel het.
Oe! Oe! Deze weet ik!quote:
Ik was nog niet klaar. Nu wel.quote:
Humor en niveau in het algemeen is niet hetzelfde. Bij lange na niet. Ik wacht nog wel even op je excuses. Tot die tijd zijn we wel weer klaar met je.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:25 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Je hebt het over niveau in het algemeen. Uiteraard komt het op hetzelfde neer.
Ik vind het nu al uitermate geslaagd, lees je in kutnebiequote:Op maandag 14 juli 2008 13:02 schreef Jarno het volgende:
Ja. Maar dan niet!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:25 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Uiteraard komt het op hetzelfde neer.
Krea en ik komen vanavond (whehe, komen) wel even terug op je voorstel betreffende KLB trouwens.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het nu al uitermate geslaagd, lees je in kutnebie
Ownee, jankzak
Ja ik ga even rondbellen naar al m'n FOK! vrienden.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mail Fok Radio. Misschien kun je in mijn plaats vanavond "users-ronselen".
Je gaat er (nog steeds!) vanuit dat er users zijn die het een flikker kan schelen of KLB een puikend top forum is, een zak stront met asbestschilfers of een brandende chaos gelijk ONZ. Schattig!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef yvonne het volgende:
Nog maar een keer m'n vraag, hoezo zal De Kwaliteitsuser een Goede Mod zijn?
Tijd voor KwaliteitsPosts heeft ie niet meer.
"ik stem op de boswachter want dan kan ik ongestoord blijven baggeren":?
Ik sta er zeker wel voor open ieg. Interessant gebeuren dit.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:28 schreef Jarno het volgende:
Krea en ik komen vanavond (whehe, komen) wel even terug op je voorstel betreffende KLB trouwens.
Anders ga je je demente oma vervelen teringjosti.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je gaat er (nog steeds!) vanuit dat er users zijn die het een flikker kan schelen of KLB een puikend top forum is, een zak stront met asbestschilfers of een brandende chaos gelijk ONZ. Schattig!
Kom op, al die geilaards willen gewoon anderhalve maand met de knopjes spelen en daarna hebben ze het opeens 'te druk' ofzo..
En anders... ga je op je hoofd staan ofzo?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Anders ga je je demente oma vervelen teringjosti.
Nee, nee, nee, ze willen bewijzen dat zij het wel kunnen en de mods niks.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kom op, al die geilaards willen gewoon anderhalve maand met de knopjes spelen en daarna hebben ze het opeens 'te druk' ofzo..
Blijkbaar zijn er toch ook users die vinden dat er meer ruimte moet zijn voor een lolletje. Mits meer gestructureerd.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:29 schreef yvonne het volgende:
Nog maar een keer m'n vraag, hoezo zal De Kwaliteitsuser een Goede Mod zijn?
Tijd voor KwaliteitsPosts heeft ie niet meer.
"ik stem op de boswachter want dan kan ik ongestoord blijven baggeren":?
Nou, de enige die ik wat om KLB zie geven zijn júist de users die het hier allang opgegeven hebben om te posten, maar wél betrokken zijn.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:37 schreef Scorpie het volgende:
Net alsof iemand hier een fuck geeft om KLB, zoals Jarno al aangeeft. Zolang de kutusers kunnen blijven baggeren, de mods niet ingrijpen en er kortom dus geen zak gebeurt vind iedereen het wel prima zo.
Geef nou eens gewoon antwoord op de gestelde vraag, zo moeilijk was m'n vraag niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:39 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er toch ook users die vinden dat er meer ruimte moet zijn voor een lolletje. Mits meer gestructureerd.
Er zijn echter ook users die prat gaan op status en niveau die vinden dat alle subfora serieus moet zijn.
Er zijn 1001 serieuze subfora, en 2 minder serieuze subfora. Ik snap het probleem niet.
Generatiekloof wellicht ?
Aan de ene kant zou je zeggen: laat het ze bewijzen. Maak die boswachter mod. Ik denk dat hij na een maand wegens "onbekende" redenen opstapt ofzo.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ze willen bewijzen dat zij het wel kunnen en de mods niks.
En die kans hebben ze nu, alleen loopt de stemming niet als gewenst
Juup komt niet genoeg in KLB, toon ik net aan dat bv Chris2K en Juup evenveel/weinig in KLB komen, hoor ik ze niet meer.
Het is wel een discussie van de lange adem.
Nou ja, discussie..
KLB is kut, kom het dan maar zelf doen, zoiets.
Moeilijk hè dat discussieren.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:40 schreef BobbyB het volgende:
Het niveau is drastisch gedaald. Geen mod die ingrijpt (sterker nog, ze doen mee (niet richting jou hoor, Biogarde) en dan ligt het aan de bagger users.
I'm out, zo'n "discussie" kan ik ook wel op het schoolplein van de basisschool volgen, en dan is er tenminste bloed te zien..
'Opgegeven hebben' impliceert dat KLB een jaar geleden wél de moeite waard was om in te posten.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, de enige die ik wat om KLB zie geven zijn júist de users die het hier allang opgegeven hebben om te posten, maar wél betrokken zijn.
Noem dan eens namenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, de enige die ik wat om KLB zie geven zijn júist de users die het hier allang opgegeven hebben om te posten, maar wél betrokken zijn.
Als je nou de voorgaande topics gelezen had wist je dat dat de achterliggende gedachte wasquote:Op maandag 14 juli 2008 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou je zeggen: laat het ze bewijzen. Maak die boswachter mod. Ik denk dat hij na een maand wegens "onbekende" redenen opstapt ofzo.
Het is alleen wel schattig dat ze niet willen luisteren naar wat andere zeggen. Ze blijven maar hangen aan argumenten als "die mensen komen hier nooit...". Erg schattig, dat welquote:Op maandag 14 juli 2008 13:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je nou de voorgaande topics gelezen had wist je dat dat de achterliggende gedachte was
Ananas had een enorm grote bek, maar die haakte meteen al af.
Kom maar op, laat maar zien wat "wij" fout doen en "jullie" goed
Ik vind dit nu al leuker dan ODOLS.
En het erge is dat je nieteens weet dat van de meepostenden zelf KLB mod is geweestquote:Op maandag 14 juli 2008 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noem dan eens namen
Je hebt het zeker over die aasgieren die ineens hier komen posten en zeggen dat ze al jaaaaaren meelezen om de blauwe titel te krijgen ?
Die gasten die zeggen dat ze zich al tijden storen aan KLB en dat ze daarom niet posten.
Als ik me ergens aan stoor dan zeg ik dat. En dan ga ik dat niet achteraf doen als KLB-Users ZELF met het idee zijn gekomen om een nieuwe MOD aan te wijzen.
Maarja. Eigenlijk hadden we het ook al van tevoren kunnen weten ja. M.a.w. schrap deze verkiezing maar en laat het bij het oude.
Wat een enorm zwaktebod,quote:M.a.w. schrap deze verkiezing maar en laat het bij het oude.
Waar haal je die onzin eigenlijk vandaan dat iedereen ingeseind is door JUUP?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet jij uberhaupt wat hier aan vooraf is gegaan of kreeg je dit linkje direct van Juup?
Moeten we toch minimaal terug gaan naar de tijd voor dat het eiland werd geslotenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
'Opgegeven hebben' impliceert dat KLB een jaar geleden wél de moeite waard was om in te posten.
Anders flikker toch op met je kutbagger maatjes incompetente kut admin.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het erge is dat je nieteens weet dat van de meepostenden zelf KLB mod is geweest
[..]
Wat een enorm zwaktebod,
JULLIE konden solliciteren, JULLIE kiezen een mod.
Niet genoeg stemmen jankende DJ?
Zeg dat het niet waar is.quote:
Ik heb ook nog nooit een woord met haar gewisseld, maar ja. het is makkelijker zo hè. Beetje bashen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar haal je die onzin eigenlijk vandaan dat iedereen ingeseind is door JUUP?
Ik ken die gozer verder niet eens en kan me niet heugen dat ik ooit op fok of daarbuiten een woord met hem gewisseld heb.
Geen dank.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:50 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind het schitterend om te zien dat een Boswachter en zijn inteeltvriendjes bosmongoolb en kaaskop al na een paar zuigende posts gigantisch door de mand vallen. Stug volhouden dat zij de oplossing voor Klaagbaak zijn. Hilarisch. Het maakt het iig eindelijk weer eens een KLB topic dat de moeite waard is.
Vergeet R&P en OUD niet.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:49 schreef Jarno het volgende:
Als je wilt lachen donder je maar op naar PTA.
Jawel ik heb de meeste en sta ook bovenaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:48 schreef yvonne het volgende:
Niet genoeg stemmen jankende DJ?
Sterker nog. Ik heb nog nooit van Juup gehoord. Maar het kan niet minder wezen dan Boswachter.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een woord met haar gewisseld, maar ja. het is makkelijker zo hè. Beetje bashen.
Naief. Liev.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel ik heb de meeste en sta ook bovenaan.
Ik denk eerder dat het jou dwarszit dat ik zo populair ben en dat ik dadelijk collega van je ben
Wou je dit moddergegooi discussiëren noemen?quote:
Aha.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin eigenlijk vandaan dat iedereen ingeseind is door JUUP?
Ik ken die gozer verder niet eens en kan me niet heugen dat ik ooit op fok of daarbuiten een woord met hem gewisseld heb.
Bewijslast nummer 2.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:53 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Sterker nog. Ik heb nog nooit van Juup gehoord. Maar het kan niet minder wezen dan Boswachter.
Precies. Yvonne, mag ik weer? Ik tief alle baggertopics op slot. Zodra er een Paint verschijnt gaat hij op slot. Samenvatting? Slotje. Geen leestekens? Slotje. Subklachten? Slotje. Na 3 maanden het forum doorgemoddereerd te hebben en een FB topic gekregen te hebben dan beginnen we weer opnieuwquote:Op maandag 14 juli 2008 13:52 schreef Agiath het volgende:
Lekker reltopic is dit geworden.
Mij maakt het niet uit wie het is, als ie maar een beetje aanwezig is om sommige echte baggertopics te filteren.
Misschien idee om twee nieuwe mods aan te wijzen?
Kind, by all means, ik hoop écht dat je KLB-modje wordt, echt.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel ik heb de meeste en sta ook bovenaan.
Ik denk eerder dat het jou dwarszit dat ik zo populair ben en dat ik dadelijk collega van je ben
Begrijp je nou werkelijk niet dat jij zelf het stemadvies Juup geeft?quote:Op maandag 14 juli 2008 13:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha.
Je kent hem niet eens en stemt wel op hem ? Stemadvies gekregen dus !
Een Fokrel is geboren
[..]
Bewijslast nummer 2.
Iemand geeft juup als stemadvies.
Losers, schitterend
Kunnen ze niet winnen van Mr. KLB himself doen ze het zo maar![]()
![]()
Maak hem dan nu blauw dan kan die gelijk de helft van dit topic wegtyfen.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind, by all means, ik hoop écht dat je KLB-modje wordt, echt.
Dan SPAM mijn naam eens even en doe eens een goed woordje voor me hier.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kind, by all means, ik hoop écht dat je KLB-modje wordt, echt.
Ik krijg je inlog dan toch ff? Dan kan Yvonne mij die tijd helemaal uitlachen hoe ik het doequote:Op maandag 14 juli 2008 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan SPAM mijn naam eens even en doe eens een goed woordje voor me hier.
Kan ik alvast mijn verlofdagen indienen ? --> 26 Juli t/m 10 Augustus zit ik op Gran Canaria. Dan moet een vakantiekracht even mijn taken op zich nemen.
Thanx
Je sloopt de ziel van KLBquote:Op maandag 14 juli 2008 13:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Precies. Yvonne, mag ik weer? Ik tief alle baggertopics op slot. Zodra er een Paint verschijnt gaat hij op slot. Samenvatting? Slotje. Geen leestekens? Slotje. Subklachten? Slotje. Na 3 maanden het forum doorgemoddereerd te hebben en een FB topic gekregen te hebben dan beginnen we weer opnieuw. Zou Dirkh daar nog interesse in hebben?
Ah, toe?.
Vrouwen van 60 die TUNE zeggenquote:Op maandag 14 juli 2008 13:59 schreef yvonne het volgende:
Mijn God, die DJ wordt eik met de minuut triester
Nou ja, succes, ik tune wel weer ergens in deel4 in.
En daar kan ik dus al uit afleiden dat je me helemaal niet kent, maar simpel wat meelult met anderen.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Welke ziel? Die van de_boswachter?
Je mag ook de PI's wel eens lezen hoor.
Nee, jij post sterke verhalen. Voor een keer of twee leuk, daarna is het gewoon hetzelfde riedeltje. Eerst onder Sandstorm en nu onder dit account.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En daar kan ik dus al uit afleiden dat je me helemaal niet kent, maar simpel wat meelult met anderen.
Ik post nooit paints.
Gast, wat heeft dat er nou mee te makenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vrouwen van 60 die TUNE zeggen
Ik heb medelijden met je dochter. Vind het ineens niet meer zo gek dat ze al meer nagels in zich heeft gehad dan de Erasmusbrug.
Ook dat is niet waar.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, jij post sterke verhalen. Voor een keer of twee leuk, daarna is het gewoon hetzelfde riedeltje. Eerst onder Sandstorm en nu onder dit account.
Waarom speel je het nou op de persoon, ipv op de inhoud in te gaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je dochter. Vind het ineens niet meer zo gek dat ze al meer nagels in zich heeft gehad dan de Erasmusbrug.
Persoonlijk worden als je je zin niet krijgt. Verstandelijk beperkt?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zo zo, ook op de hoogte inmiddels ?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eerst onder Sandstorm en nu onder dit account.
Net als in het vorige deel beminde DJ, lief om te zien dat als je argumenten op zijn je dan maar over m'n dochter gaat beginnenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zijn KLB-discussies. Dan kun je het gelijk het beste op de man spelen in plaats van serieus ergens op in gaan. de_boswachter laat zich gewoon erg kennen en promoot zichzelf daar niet mee.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gast, wat heeft dat er nou mee te maken
Ja, je hebt uitgelegd dat het maatschappij kritische topics zijn met een humoristische tint. Beide zijn ver te zoeken in je topics.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook dat is niet waar.
Je moet je beter inlezen voordat je de snuggere jongen gaat lopen uithangen.
Volgens mij heb ik in dit topic nog ergens gepost waar mijn topics meestal over gaan.
Dus m.a.w. je bent gewoon een bashertje
Klacht : Kap nou is mijn username te misbruikenquote:Op maandag 14 juli 2008 14:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus m.a.w. je bent gewoon een bashertje
Niks.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gast, wat heeft dat er nou mee te maken
Was in het vorige deel alquote:Op maandag 14 juli 2008 14:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Persoonlijk worden als je je zin niet krijgt. Verstandelijk beperkt?
Inmiddels?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:07 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
zo zo, ook op de hoogte inmiddels ?
Jij geeft anders ook lekker inhoudelijk argumenten. Serieuze reply's negeer je of wimpel je af.quote:Op maandag 14 juli 2008 14:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net als in het vorige deel beminde DJ, lief om te zien dat als je argumenten op zijn je dan maar over m'n dochter gaat beginnen
Jullie spelen het toch ook op de persoon ? NL. mij ...quote:Op maandag 14 juli 2008 14:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom speel je het nou op de persoon, ipv op de inhoud in te gaan.
Dit zijn schoolvoorbeelden van het niet kunnen discusieren.
Je bent écht blind hè?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niks.
Haal jij ook de argumenten van anderen onderuit ? Die met anderen mee lopen te lullen ?
Nee. Dus bemoei je dan ook niet met mij als ik eens iets post wat niet geheel in het verkiezingsstraatje past.
Makkelijk he 1 persoon afzeiken.
Achja: Ben eens benieuwd hoe consequent ze zijn. Ze gaven me 0,0 kans om MOD te worden en nu kan ik het worden en dan gaat het de meeste dun langs de broekspijpen af. SCHITTEREND !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |