Je wil terug naar dat leven. Vrij DOM om terug te willen naar iets wat je niet aanstond, nietwaar?quote:
Okay, zo staat het er inderdaadquote:Op maandag 14 juli 2008 10:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je wil terug naar dat leven. Vrij DOM om terug te willen naar iets wat je niet aanstond, nietwaar?
quote:
Joe en mie bebie eent noffin but memmolsquote:
Are you coming on to me, woman?!quote:
Ik schreef het al voor, Copycat quote het nog eens en nog ga jij het fout doen?quote:
Dat klinkt allemaal geweldig hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 09:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Apothekersass, mode styling & retailing 2x, onderwijsass
En dus mag ik hier als een halve malle zitten duimen naar iets wat er eigenlijk niet is.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:33 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Okay, zo staat het er inderdaadBut there's more to it! Maar gelukkig zitten we niet in R&P
Nee, ik ben puur hé. Maar seks is toch niet zum kotzen? Misschien af en toe kokhalzen, maar dat mag amper naam hebben.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Are you coming on to me, woman?!
Gaan wij het dan doen zoals ze op Discovery Channel doen?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Joe en mie bebie eent noffin but memmols
Al een tijdje. Maar dat is over een tijd weer over, hoop ik.quote:Op maandag 14 juli 2008 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik ben puur hé. Maar seks is toch niet zum kotzen? Misschien af en toe kokhalzen, maar dat mag amper naam hebben.
Het blijft maandagochtend he?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:38 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik schreef het al voor, Copycat quote het nog eens en nog ga jij het fout doen?
Maar verder is dit niet R&P hoor!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Al een tijdje. Maar dat is over een tijd weer over, hoop ik..
bashen, naar mensen die wel werken!quote:Op maandag 14 juli 2008 11:59 schreef flipp. het volgende:
Wat is ook alweer de klacht?
Gejank dat je nutteloos bent en niet meer potentieel hebt dan een gore uitkeringtrekker te worden?
Of zat er nog een diepere bedoeling achter dit topic?
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Misschien later.
Relaties![]()
Mannen![]()
Vrouwen![]()
Seks![]()
Delen
Sinds wanneer is iets niet leuk vinden gelijk aan gefrustreerd zijn?quote:Op maandag 14 juli 2008 12:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]wat een fantastisch leven moet jij hebben. Zo zonder frustraties enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |