Als jij dat voelt van een gebouw dan denk ik dat het ergens anders aan ligtquote:Op maandag 14 juli 2008 08:28 schreef Simmertje het volgende:
de teleurstelling en depressie straalt er gewoon van af.
Gelukkig heb je de juiste spirit te pakken!quote:Op maandag 14 juli 2008 08:28 schreef Simmertje het volgende:
de teleurstelling en depressie straalt er gewoon van af.
maar ik ga nu go go.
Je kan door domme pech wel zakken 1 keer.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:14 schreef Adidah het volgende:
Ik ben voor wetgeving die voorziet in het weigeren van het rijbewijs voor mensen die niet in één keer slagen. Dan ga je maar lekker carpoolen of met het OV. Dat is goed voor het milieu en bespaard de huidige weggebruikers een hoop irritaties.
Ik ben gezakt op een weg van rechts, voor de rest reed ik perfect. Say what? Het was een weg met allemaal auto's aan de rechterkant van de weg door de bocht heen, ik reed buitenspiegel aan buitenspiegel, rechts kwam een auto hard aanscheuren...quote:Op maandag 14 juli 2008 09:14 schreef Adidah het volgende:
Ik ben voor wetgeving die voorziet in het weigeren van het rijbewijs voor mensen die niet in één keer slagen. Dan ga je maar lekker carpoolen of met het OV. Dat is goed voor het milieu en bespaard de huidige weggebruikers een hoop irritaties.
En ik ben voor een wet die mensen die hun eigen taal niet beheersen verbiedt verder te communiceren.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:14 schreef Adidah het volgende:
Alleen zo jammer van die slagingspercentages per rijschoolquote:Op maandag 14 juli 2008 09:14 schreef Adidah het volgende:
Ken zat mensen die in 1 keer geslaagd zijn en er nog een zootje van maken hoor.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:14 schreef Adidah het volgende:
Anders is er voor jou ook niks aan, toch?quote:Op maandag 14 juli 2008 10:17 schreef Adidah het volgende:
Anders happen jullie even.
gelulquote:Op maandag 14 juli 2008 09:14 schreef Adidah het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:32 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
gelul
Heb er ook 4x over gedaan, (3x puur domme pech gehad), en rij ondertussen alweer bijna 11 jaar schade vrij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |