Ik ging pas om 05:10 uur slapenquote:Op maandag 14 juli 2008 04:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Godverdomme wat is het vroeg... Wie heeft er in zijn hoofd gehaald om om 5 uur te beginnen... alle machtig zeg wat een kuttijdstip....
Om half 5 al op de fiets![]()
Klacht: Over 6 minuten op de fiets zitten
Wat voor werk heb je dan, als je het kan maken om steeds zo extreem te laat te komen?quote:Op maandag 14 juli 2008 11:57 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik moet om 9 uur beginnen. Ben nu dus alweer twee uur te laat
Gelukkig woon ik op 2 minuten afstand![]()
edit: In Londen, dus het is echt twee uur en niet drie![]()
Stagequote:Op maandag 14 juli 2008 18:21 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Wat voor werk heb je dan, als je het kan maken om steeds zo extreem te laat te komen?
Ik kwam op mijn eerste stage dag te laat omdat de bus in brand stond.quote:
Edit: 33 dagen werken voordat ik een dag vrij ben...quote:Op maandag 14 juli 2008 10:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En ik woon in Drenthe en werk in Frieslandhehe files pff...
Maar goed... Ben al weer vrij... nu nog 14 dagen werken en ik ben weer een dagje vrij
Wel een orgineel excuusquote:Op maandag 14 juli 2008 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kwam op mijn eerste stage dag te laat omdat de bus in brand stond.
Ja, je hebt wel kans dat ze het niet geloven, maar controleren kunnen ze het toch nietquote:
Rustig op de weg? Geen files?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 06:36 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Hoe is dat TS? Om in Drenthe te wonen, en in Friesland te werken? Verschrikkelijk? Leeg? Gevoel van eenzaamheid? Onbegrepen?
begin al jaren om 05h00...en ben meestal pas tegen half tien 's avonds thuis...en nee ik heb geen eigen zaak...gewoon veel werkquote:Op maandag 14 juli 2008 07:56 schreef dronkeykong het volgende:
Ben je om 13:00 weer klaar. Heerlijk toch
Echt heeeerlijk een huurhuis voor de prijs van een kamer met een tuin van 30 meter lang, lekker rustig op de weg, niet overal uitgescholden worden, gewoon nog goedemorgen tegen iedereen kunnen zeggen, prachtige natuur, en lekker drents praten natuurlijk... (oja en skik en daniel lohues luisteren) zo is hetquote:Op dinsdag 15 juli 2008 06:36 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Hoe is dat TS? Om in Drenthe te wonen, en in Friesland te werken? Verschrikkelijk? Leeg? Gevoel van eenzaamheid? Onbegrepen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |