Aangezien al mijn vrienden onder de duim zitten bij de vrouw en ik de enige single ben

wil ik eens kijken of alleen op vakantie gaan niks is. Heb al wat rondgezocht hier op het forum en zag dat veel mensen het aanraden om alleen te gaan. Maar goed, dat zijn 'standaard'-bestemmingen als azie, australie, amerika etc..
Nu wil ik heel graag naar kroatie, slowakije, bulgarije etc. die kant uit. Kon er weinig van terug vinden over mensen die daar alleen zijn geweest. Dus vroeg me af of er hier iemand is die daar alleen is geweest? Ben al eerder op vakantie geweest naar Hongarije, Slowakije, Kroatie etc. dus ik weet wat ik kan verwachten qua taal en qua mensen.
Maar goed, wat ik me dus ook afvraag: wat doe je nou de hele dag als je daar in je uppie zit? Ik wil vooral naar oosteuropa voor de mensen, niet voor de bezienswaardigheden (want die zijn er niet bijzonder veel).
Volgend punt is dat ik max. 10 dagen wil gaan, en de meeste verhalen die ik heb gelezen is van mensen die minimaal een maand gaan en dan is het natuurlijk eenvoudiger om je aan te passen aan het land lijktme? Of is dat geen obstakel? Zag dat
http://www.labyrinth.nl/ vakanties organiseert o.a. naar kroatie, maar veel mensen op dit forum raden dat af en zeggen je moet alleen gaan.
Nu lijkt me dat wel super om eens in mn uppie op vakantie te gaan, maar ja voor hetzelfde geld zit je daar en is er geen zak te beleven

Hoe hebben jullie dit aangepakt?