abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2008 @ 21:46:55 #1
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60083925
Hier kocht daddy mijn nieuwe konijnenhok. Het hok staat er nu een paar maand en beide zijkanten zijn al weggevreten dus binnenkort lopen mijn konijnen vrij rond. Had ik al gezegd dat er veel katten hier in de buurt wonen? De balken zijn er ook nog voor de helft, de trap is er ook al afgebroken, die hoort dus vast te zitten.

Het model is "CASTLE" hier even een plaatje

Dat deurtje rechts is bijna voor de helft weg, en die daar tegenover aan de andere kant heeft nu een mooi groot rond gat. Een stuk gaas is ook al weg. Alleen het bovenste stuk heeft het goede gaas.

Bij dit plaatje staat de tekst:
quote:
Robuust en doordacht:

Boven is het hok voorzien van een luikje, die geheel uitneembaar is, aan de voorkant. En onder van een luikje aan voor- en beide zijkanten.
Het geheel is gemaak van een stevig materiaal en kan evt. door u zelf naar eigen wens gebeitst of geverfd worden.
Het dak bestaat uit een weer- en UV bestendige dakbedekkinglaag.
Het gaas is 3-voudig tegen corrosie behandeld

Zeer ruim en modern konijnenhok voor meerdere konijntjes.
Stabiel gebouwd voor een lange levensduur. Op basis van de Villa, maar nu met zeer ruime ren.
Een schitterende aanwinst voor uw kinderen en een sieraad in de tuin.
Ik zal straks ook even foto's maken zodat je ziet dat ik me niet aanstel. En hell, het ding kost 200 euro, dan mag toch langer meegaan dan 2-3 maanden.

Het gaas dus. De hele benedenverdieping heeft dit gaas wat te makkelijk voor konijnen is. Het bovenhok dan weer wel goed stevig gaas dus dat is een beetje raar.

Bij de laatste zit er nu een schop achter, dat is het zwarte dus.

Enfin, iemand anders die hier een hok vandaan heeft oid?

[ Bericht 6% gewijzigd door Queen_Bee op 13-07-2008 22:12:56 ]
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60084015
200,- !
Kon je zelf niks bouwen?
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_60084103
Mensen die hokken voor konijnen kopen _!
  zondag 13 juli 2008 @ 21:56:41 #4
150152 Queen_Bee
pi_60084149
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:50 schreef Dutch_Nelson het volgende:
200,- !
Kon je zelf niks bouwen?
Ja, de vorige was Chalet met een zelfgebouwde ren maar mn vader had geen zin om t af te maken ofzo Maar goed, not the point
I'm super sonic man
  zondag 13 juli 2008 @ 21:56:57 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60084154
Goed om te weten. Wij zijn op dit moment ook op zoek naar een goed en vooral groot buitenhok voor onze konijnen, en dit wordt 'm dus niet. Tweehonderd euro is natuurlijk ook erg veel geld voor een hok. We gaan er maar een zelf maken denk ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 13 juli 2008 @ 21:57:04 #6
150152 Queen_Bee
pi_60084156
Ik ben de kabel weer eens kwijt
I'm super sonic man
pi_60084219
Tvp
  zondag 13 juli 2008 @ 22:00:50 #8
150152 Queen_Bee
pi_60084239
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Goed om te weten. Wij zijn op dit moment ook op zoek naar een goed en vooral groot buitenhok voor onze konijnen, en dit wordt 'm dus niet. Tweehonderd euro is natuurlijk ook erg veel geld voor een hok. We gaan er maar een zelf maken denk ik.
Ja, ik hoop voor hen dat ze een goede oplossing hebben anders zal ik nog even meer mensen zoals jij helpen.
I'm super sonic man
  zondag 13 juli 2008 @ 22:22:34 #9
150152 Queen_Bee
pi_60084781
I'm super sonic man
pi_60084968
Geen ervaring met dat konijnenpaleis, maar het is inderdaad niet normaal dat het maar zo kort meegaat
Klote zeg, zeker omdat je over een hoop geld praat.
Vivre
  zondag 13 juli 2008 @ 22:46:24 #11
150152 Queen_Bee
pi_60085355
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:31 schreef Strychnine het volgende:
Geen ervaring met dat konijnenpaleis, maar het is inderdaad niet normaal dat het maar zo kort meegaat
Klote zeg, zeker omdat je over een hoop geld praat.
Ja, ik vind het dan ook dieptriest. 200 fucking euro, krijg je dit Heb ik voor niets dat hele ding in die weerbestand zooi gezet
I'm super sonic man
pi_60085531
Voor 200,- verwacht je toch wel dat ze zelf er weerstand op smeren?
  zondag 13 juli 2008 @ 23:02:26 #13
150152 Queen_Bee
pi_60085748
quote:
Op zondag 13 juli 2008 22:53 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Voor 200,- verwacht je toch wel dat ze zelf er weerstand op smeren?
Mn vader moest m ook nog eens zelf in elkaar knutselen
I'm super sonic man
pi_60086126
WTF afzetterij ik zeg ut je!
pi_60086935
In het stukje staat niks over vraat van konijntjes... Lange levensduur heeft gewoon te maken met dat het niet zomaar door weersomstandigheden in elkaar kukelt.

Je moet je misschien afvragen waarom de konijnen aan alles gaan knagen. Hebben ze niks anders waar ze hun tanden mee kunnen slijpen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 14 juli 2008 @ 00:13:42 #16
150152 Queen_Bee
pi_60087412
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
In het stukje staat niks over vraat van konijntjes... Lange levensduur heeft gewoon te maken met dat het niet zomaar door weersomstandigheden in elkaar kukelt.

Je moet je misschien afvragen waarom de konijnen aan alles gaan knagen. Hebben ze niks anders waar ze hun tanden mee kunnen slijpen?
Dat doet het wel omdat je het nog zelf moet verven. Als je hem zo buiten zet blijft er helemaal niets over.

Volgens mij is op de foto's een stuk hout te zien wat ze hebben om te knagen. En dan nog, het is een konijnenhok, konijnen knagen. De deurtjes lijken nog geen cm dik en het gaas is niet geschikt voor konijnen. Mijn vorige hok is na een jaar nog bijna helemaal heel, dit is gewoon echt belachelijk.
I'm super sonic man
pi_60087486
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:13 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Dat doet het wel omdat je het nog zelf moet verven. Als je hem zo buiten zet blijft er helemaal niets over.

Volgens mij is op de foto's een stuk hout te zien wat ze hebben om te knagen. En dan nog, het is een konijnenhok, konijnen knagen. De deurtjes lijken nog geen cm dik en het gaas is niet geschikt voor konijnen. Mijn vorige hok is na een jaar nog bijna helemaal heel, dit is gewoon echt belachelijk.
Ik ben niet echt een konijnenexpert, maar een blok hout om aan te knagen of een houten hok, dat maakt voor een konijn waarschijnlijk niet heel veel verschil. Dat gaas lijkt inderdaad vrij dun (normaal kippengaas?).

Tuurlijk is het schandalig en niet capabel voor de functie, dus ik zou zeker bellen/een brief sturen naar die website.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  maandag 14 juli 2008 @ 00:23:12 #18
150152 Queen_Bee
pi_60087578
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:17 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik ben niet echt een konijnenexpert, maar een blok hout om aan te knagen of een houten hok, dat maakt voor een konijn waarschijnlijk niet heel veel verschil. Dat gaas lijkt inderdaad vrij dun (normaal kippengaas?).

Tuurlijk is het schandalig en niet capabel voor de functie, dus ik zou zeker bellen/een brief sturen naar die website.
Nee, maar een goed konijnenhok knagen ze neit zo makkelijk doorheen. Dit gebeurde na wat, 1.5 maand ong al dat de eerste gaten zichtbaar werden. En zoals ik al zei, de vorige staat na een jaar nog steeds en die was lang geen 200 euro.

Ja, ik denk inderdaad dat het kippengaas is. Het stomme is dat het bovenhok dus wel het goede gaas heeft. En komaan, dit zijn echt geen kleine gaatjes op een wat zwakker plekje oid.

Ja, ik heb ze vanavond gemailed. Had al even een vrouw aan de telefoon die blijkbaar haar eigen telefoonnummer voor de site gebruikt, erg aardig klonk ze niet.
I'm super sonic man
  maandag 14 juli 2008 @ 00:26:19 #19
150152 Queen_Bee
pi_60087632
Hier kun je het verschil in gaas beter zien

En dit is de vorige, die nog steeds goed is, hoor je het konijnenpaleis?

Edit: Betere foto
Dit was na bijna een jaar, ze probeerden wel te knagen maar verder dan dit kwamen ze niet. Was mijn eigen schuld hier omdat ze verder niets te knagen hadden.

[ Bericht 34% gewijzigd door Queen_Bee op 14-07-2008 00:35:03 ]
I'm super sonic man
  maandag 14 juli 2008 @ 00:34:03 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_60087747
twee honderd
Huilen dan.
  maandag 14 juli 2008 @ 00:36:01 #21
150152 Queen_Bee
pi_60087776
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:34 schreef Isdatzo het volgende:
twee honderd
Het was een cadeau ja Ik was net zo blij geweest als ie de zelfgemaakte even had afgemaakt. Oh nee wacht, dan was ik blijer geweest nu ik dit weet.
I'm super sonic man
pi_60099434
Het ziet er wel zeer stoer uit, denk dat mijn nijn er helemaal hypergelukkig in zou worden. Maar 200 euro, en dan zo'n slechte kwaliteit, dat kan gewoon niet. Hoop dat je nog wat met ze kunt regelen
  maandag 14 juli 2008 @ 16:23:08 #23
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_60099534
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:56 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb er zelf een gemaakt voor 150

Ik had er liever één gekocht voor 200... twee weken lang lopen kutten., magoed. Een dubbeldeks-hok voor binnen was er niet, althans, heb ik destijds niet kunnen vinden.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_60099537
quote:
Op maandag 14 juli 2008 00:23 schreef Queen_Bee het volgende:

Ja, ik heb ze vanavond gemailed. Had al even een vrouw aan de telefoon die blijkbaar haar eigen telefoonnummer voor de site gebruikt, erg aardig klonk ze niet.
Daar zou ik mee door gaan dan.
pi_60099860
Btw: wie zet er nou plexiglas voor het enige gedeelte van het hok waar zuurstof doorheen kan.... En een ren van 56 hoog, met een huisje als springplank Als je er zeker van wil zijn dat je konijn na een half uur weg is, moet je die vooral aanschaffen
jaja zeer doordacht allemaal hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')