wat kost het om een browser op te starten, pagina te laden en dan te printen, tijdens het printen kan je de browser alweer laten afsluiten.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:17 schreef nicolasvermeersch het volgende:
ja, maar die macro duurt dan wel altijd een paar minuutjesen ondertussen kan ik niet verderwerken... zou het liever in de achtergrond zien gebeuren zeg maar
in javascript heb je de functie print(), alleen moet je dan nog wel ff op ok klikken.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:27 schreef nicolasvermeersch het volgende:
als niemand anders een eenvoudige oplossing weet ga ik het inderdaad zo doen; ik dacht gewoon datter een commando zou bestaan zoals print [http://frontpage.fok.nl/] of dergelijke..
dat.... is wel erg in strijd metquote:Op zondag 13 juli 2008 21:17 schreef nicolasvermeersch het volgende:
ja, maar die macro duurt dan wel altijd een paar minuutjesen ondertussen kan ik niet verderwerken... zou het liever in de achtergrond zien gebeuren zeg maar
quote:Zodat ik gewoon mijn pc'tje aanzet, koppie koffie ga drinken en de pagina er een minuutje later ligt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |