abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219126
quote:
op 11-12-1999 om 03:12 PM schreef Lecy Luto het volgende:
Tijd voor een nieuwe Topic Oliebol, dus kan ik mooi even off-topic reageren op jou:

"...Maakt ook niet zoveel uit, ik weet ook niet wat de lezers vinden..Never mind, we gaan zo door."

Inderdaad ga zo door, ik geniet dagelijks, soms uurlijks, van jullie verslagen en aparte dag/nacht-topics is een goed idee. Het maakt niet zo veel uit hoe je dit doet, we volgen je trouw!!!!!

Groetjes.

Ik ben dan wel niet Oliebol, maar zoals jullie misschien gelezen hebben in deel 1, heeft Oliebol, en ik een beetje, het volgende bedacht:

Degene die in de ochtend het eerste op het net is, maakt een nieuwe dagstream aan. Waarschijnlijk word dit Oliebol, daar zij vroeg op het net is. Dit is ongeveer om 09.00 uur. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur.
En vanaf 18.00 uur wordt deze stream de avond/nachtstream.
Anders wordt de topic veel te lang en zo is het overzichtelijk voor iedereen.

Er is momenteel weinig te beleven in huize BB.
Ze zitten buiten in de zon, op een bed, onder de deken.
Ze praten over de kippen en Ruud zegt dat hij nog wel eens vogeltjes wilt vangen. Wilde mussen zeker, zegt Maurice. Ruud lachen. Maurice doet nog diabolo.
Anouk wast iets uit onder de kraan. Het geluid is wer grrrrrrrrr

Maurice heeft nog niets van zijn vriendin gehoord. Ook via de dagboekkamer heeft hij niets gehoord van haar.
De weekopdracht vonden ze wel meevallen.Hadden ze al ingecalculeerd dat deze zou mislukken. Beroerde weekopdracht volgens Bart.
M+B liggen waarschijnlijk in de slaapkamer.

Ik wil het voor vandaag hierbij laten, en ga na zo'n drukke dag als vandaag, heerlijk genieten van mijn weekend.
Maandag een nieuwe dag om een verslaan.
Ik wens iedereen een prettig weekend, en Oliebol ik vertrouw erop dat ik maandag je naam bij de dagstreams zie staan, hahahahh

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_219127
Binky, perfect geregelt, zo zullen we het dan doen, ik weet bijna wel zeker dat het beter is....we noemen het dan vanaf morgen Dagstreams ... november en Avond/Nachtstreams ... November. Afgesproken, morgenochtend zal ik hem openen....Deze topic kan dan blijven staan tot morgenochtend.

Misschien als Danny dit leest zou het makkelijk zijn hem te vragen of hij dan de stream wil sluiten. Dat laten we aan Danny over, verder lijkt het me duidelijk prima plan.

Binky, thanks voor de perfecte samenwerking.

Lecy , ook bedankt voor je reactie, leuk dat je de streams ook leest. Met zijn alllen maken we er wat moois van
------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 12 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_219128
15.50 Bart en Maurice liggen op bed.

B: "Lekker even liggen zeg, ik ben best moe"

M: "Deze dingen zou ik thuis dus nooit doen, zomaar even op bed te gaan liggen"

Er valt een stilte, ze zijn duidelijk erg lui

Ruud en Anouk gaan naar buiten en trappen samen een balletje.

Karin en Willem praten wat in de keuken maar ikkan niet verstaan wat, helaas

pi_219129
Oliebol, jij ook bedankt voor de leuke samenwerking, en tot maandag
Een goed idee, van je om de streams zo te noemen, nou maar hopen dat het werkt. Maar, dat moet toch wel lukken.

Ik heb me hierboven al afgemeld. (netjes he?)
Tot Maandag

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_219130
quote:
op 11-12-1999 om 03:54 PM schreef binky het volgende:
Is goed zo, he? Vond ik ook wel.
Ik heb me hierboven al afgemeld. (netjes he?)
Tot Maandag

Je hebt het zeker netjes afgemeld, HAHA...tot maandag?.. oke ik zal het weekend blijven vastleggen met anderen.

Tot maandag Binky , nice weekend.

------------------
Het ware te wensen, dat alle mensen met al hun gebreken, zichzelf eens bekeken. Dan zouden ze het wel laten, om over anderen te praten......

pi_219131
quote:

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken.
In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt(met dezelfde datum).
Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. En nou weer aan het werk.

Bang voor nummer 13?

In principe ben ik het met jullie eens dat stream-topics met een datum toch uitnodigender zijn om te lezen. In mijn pathologische hang naar ordening stel ik daarom voor om bovenstaande anonieme quote steeds bovenaan in de topic te plaatsen (het is een mengsel van Voyeur's klassieke quote en die van Binky; als Voyeur problemen maakt stuur je hem maar naar mij )
De omschakeling 's avonds zal even tricky zijn (veel mensen aanwezig), maar als je de aankondiging in de dag-stream ruim op tijd doet voorkom je doublures.

Ordnung muss sein! O, hallo Hunter! Gaat het weer een beetje meneer Hunter? Ja, dank je Hunter. Dat lucht op. U moet toch niet zo veel internetten meneer Hunter, daar ga je rare dingen van doen. Ja, daarin heb je gelijk, Hunter. Misschien moet ik maandag gewoon weer naar mijn werk gaan. Die griep is nu bijna over. Dat denk ik ook, meneer Hunter. Dat is het beste voor ons allebei. Helemaal met je eens Hunter!

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 12 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_219132
Hunter, dat is prima. De tekst elke keer meenemen in de nieuwe stream topic. We moeten maar eens kijken hoe het loopt, het is ook even wennen. Als de dagstreams zoals jij ook al zegt goed wordt aangekondigd dat dat de laatste reactie is en een nieuwe avondstream wordt geopent moet het toch goed gaan lijkt me.

De tijd zal het leren , morgen beginnen we ermee ok? Ik weet ook niet wie dat kan en mag beslissen maar anders horen we het wel.

16.11 W + K zijn het eten aan het voorbereiden, ze eten aardappelen met sla zo te zien.

R: hoor ik op de achtergrond tokkelen op zijn gitaar. Wel een alweer bekende deuntje

pi_219133
quote:

Maurice heeft nog niets van zijn vriendin gehoord. Ook via de dagboekkamer heeft hij niets gehoord van haar.

Als je de Weekend moet geloven zou dat wel eens kunnen kloppen:

quote:

Petra, de vriendin van Maurice, is al het gedoe rond Big Brother zo beu dat ze besloten heeft een punt achter haar relatie met hem te zetten."Op deze manier hoeft het van mij niet meer. Ik heb er geen zin meer in. Wat hij met zijn leven wil doen is zijn zaak, maar hij lijkt zich geen moment te hebben gerealiseerd wat het voor mij betekent. Wat mij betreft is onze relatie voorbij," vertelt Petra aan Weekend.

zie: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001551.html

quote:
op 11-12-1999 om 04:04 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Ik weet ook niet wie dat kan en mag beslissen maar anders horen we het wel.

OBY2K, (sinds ik net op je site gespiekt heb weet ik ook je echte naam, maar ik hou het hier maar bij). Er is hier niemand die beslist over dat soort dingen. Danny en Phileine kijken wel uit om zich met dit soort zaken te bemoeien, die hebben het al druk genoeg. Dit is nou typisch iets wat aan de forumleden zelf wordt overgelaten. De streams waren enige tijd bijna een privé-project van Voyeur en gezien zijn productie vond iedereen best dat hij voor de 'actueel' vorm had gekozen. Maar nu hij even (tijdelijk?) afwezig is en er bij een grotere groep mensen voorkeur voor het oude systeem bestaat houdt niets ons tegen dat weer te veranderen.

Je moet niet denken dat we het *altijd zo* gedaan hebben. Even tijd voor wat FOK!-historie: De eerste poging tot 24-uurs streamverslaglegging werd door ondergetekende gedaan op 17 october: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000961.html Het iniatief strandde vrijwel direct na de afvaart.

Het idee sloeg pas een paar dagen later goed aan toen Voyeur een topic met een (nu klassieke)titel opende. http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001192.html

Hunter, FOK!-historicus.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 12 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_219134
Ook namens mij bedankt voor de stream-verslagen. De officiële BB-site bezoek ik steeds minder en steeds korter. Hier blijf ik tenminste op de hoogte. Het is nu 16.15 uur en op de BB-site zijn ze nog steeds bij kwart voor negen vanochtend toen Bart opstond. Over de weekopdracht daar nog geen woord. Hier wel
Het is het Gesprek waar het om draait
  vrijdag 12 november 1999 @ 16:17:00 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_219135
W en K spreken over Cyrile, interesant meisje, veel beleeft veel te zeggen veel te leren en van te leren.. een en al lof..K: ze werkte voor sgowbizcity ,das toch van Endemol... ja het is een pot nat

het liedje wat R en C gemaakt hebben zit stevig in het neurieen geheugen moet ik zeggen

W moet naar de dagboek kamer
A buiten diabolo te oefenen
B ook buiten gaat eindje fietsen., en komt een heel eind
weer vliegtuigje over, B: zit te laag om parachutist uit te gooien

W uit dagboek kamer, mompeld wat tegen K

K: ging het over de stelling?... W: nee over mompel mmompel iets actueel.. waarschijnlijk over Anouk die komt binnen .. gaat dus over stellingen want K: Kanker?.. wel interesant voor tv nu alles

W: ook op haar aangewezen, ze wet alle details ze zou me zo door het slijk kunnen halen maar dat doet ze niet
K: je bedoelt Tessa
W: ja we hebben een afspraak ook door de kinderen
W: maar ze baalt er wel van, van het succes, gaat over lastigvallen

K; als hij nix aangeeft kan ik nix doen
W: je weet hoe ze schrijven
K: ja dat weet je van te voren

K: dan ga ik in het buitenland wonen
W weer naar de dagboek kamer.. alle spullen moeten ingeleverd worden

R: kunnen we die fiests niet nog evven houden, huren
K: daar hebben ze geen geld voor, ze zijn arm
DB voice: ik dacht dat ik duidelijk was?
R: ja maar
DB voice: nou dan alles moet ingeleverd zijn voor avondeten, punt
R: punt
R: hoe laat eten we Willem?
W: 8 uur (als grapje)
W: ga nog maar een uurtje fietsen dan wil je hem vanzelf over de schutting flikkeren

R+B+A in tuin
B: we gaan de kippen uit de tuin halen, er zitten er 3
B: hoe jonger je bent hoe makkelijker je leert, en dan zie ik jou en dan vind ik dat knap
R: maar ik vind het van jouw ook heel knap

nog even dit mensen... de stream verslagen staan vol met bedankjes en andere mededelingen... iedereen is iedereen dankbaar dat weten we allemaal

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 12 November 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_219136
Hunter, dan doen we het gewoon zoals we hebben afgeproken en zien wel waar het schip strand , morgenochtend zal ik hem starten..het is denk ik even wennen maar dat komt wel..Bedankt voor je aanvullende informatie.

En dat je mijn echte naam weet is niet zo erg hoor, het zou wel een mop zijn als ik in het echt oliebol zou heten , heb je nog wat gehad aan de screenshots?

quote:
op 11-12-1999 om 04:17 PM schreef Re het volgende:
nog even dit mensen... de stream verslagen staan vol met bedankjes en andere mededelingen... iedereen is iedereen dankbaar dat weten we allemaal

je hebt gelijk Re , maar we moesten even dingen kortsluiten. Dat begrijp je denk ik wel. Maar het is nu duidelijk

------------------

pi_219137
17.03 De boodschappen staan klaar in de kamer, ze pakken ze uit en controleren of het klopt.

Bart is nog steeds aan het fietsen buiten, lijkt dat hij het leuk gaat vinden.

K: "heb jij het vlees ook wel?"

W: "ja schat geloof me"

WC-papier, appels, bananen, beleg, pindakaas, ranja, melk, koffie, thee, chocola, koekjes etc, alles wordt uitgepakt en op zijn plaats gezet.

17.09 Ruud is nu ook buiten en haalt kapriolen uit op de fiets.

------------------

vrijdag 12 november 1999 @ 17:51:00 #13
996 irule
irule RuLeZ!
pi_219138
Tja, beeld op maar 1 stream......
een slapende ruud

op de achtergrond hoor ik willem en karin die aan het koken zijn?

Ze hadden het net over een cameraman (met armband)????????????

Jaja, dit was weer een waardevolle toevoeging van de hand van irule!

pi_219139
quote:
op 11-12-1999 om 04:17 PM schreef Re het volgende:
W uit dagboek kamer, mompeld wat tegen K

K: ging het over de stelling?... W: nee over mompel mmompel iets actueel

VAN DE BB-SITE:

Persmuskieten

Willem is lichtelijk bezorgd. Hij heeft vanuit de dagboekkamer gehoord dat er mensen van de roddelpers bij hem voor de deur staan. Maar het was niet iets waarover hij zich druk moest maken. “Ja, je hoort het niet van buitenaf dus je kunt alleen maar gissen wat er gebeurt”, zegt Karin. Willem: “De mensen vinden het heerlijk om dat soort bladen te lezen. Maar het feit dat het zo is, vind ik niet leuk. Maar ze hebben mij gezegd dat het niets is om mij druk over te maken en daar houd ik ze ook aan.” Karin: “Dat is ook waar iedereen hier bang voor is. Jij hebt nog een heel andere achtergrond. Ik ben benieuwd hoe het bij mij gaat. Ik heb tegen mijn man gezegd dat als hij last heeft van alle publiciteit, ik dan direct naar huis kom. Ik denk dat het bij jou wel meevalt. Anders hadden jouw kinderen er wel iets over geschreven.”

vrijdag 12 november 1999 @ 18:30:00 #15
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_219140
18.20 Iedereen zit klaar om te gaan eten. Het ging net over de moeilijkheden van het plassen, op Koninginnedag bijv. Er wordt gebeden (blijft vreemd). De sfeer is enorm relaxed. Het geluid is vreselijk. Anouk richt zich behoorlijk op Willem.
'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
pi_219141
Het spul zit in een hoekje achter de bank thee te drinken, ze willen er een gezellige rustige avond van maken (tafeltennissen).
Ze hebben het over zaterdag, ze moeten schoonmaken en krijgen visite???
Dat denken tenminste Bart en Karin..... ze hebben zoiets gehoord, Maurice: Golden Earring!
Ze hebben het over of ze in de dagboekkamer te horen zijn, ze weten dus niet dat dat ook in de uitzendingen te zien is.
De psycholoog schijnt gezegd te hebben dat in ieder geval die gesprekken "onder ons" zijn en met enige twijfel geloven ze dat allemaal wel.
Verder worden er grapjes gemaakt over nomineren, ze nomineren elkaar om allerlei stomme redenen... leuk wel maar het gaat te snel om te typen.
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_219142
21:23 Anouk zit op de plee en kots ........

ach , jankt ze eens een keer niet ......

vrijdag 12 november 1999 @ 21:31:00 #18
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_219143
nookie zit al een tijdje met haar hoofd tussen het plastic.

karin: je moet ff T of cola drinken, dan kun je beter overgeven

nookie ligt er inmiddels halfdood bij en vind alles wel best. karin duidelijk weer in de voor haar zo cliche 'moeder-rol'.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_219144
22:00 uur

Anouk ligt nog steeds voor pampus. Ze heeft net weer moeten kotsen. Maurice hield netjes de emmer op de goede hoogte.

M en K houden de wacht en fluisteren zachtjes. Niet te verstaan.

M ging volgens mij vrijwillig naar de DBK. Wellicht om doktersadvies vragen.

De anderen zijn aan het tt'en maar stoppen nu. B klaagt erover dat ie altijd een dipje heeft op vrijdagavond.

Sluit

vrijdag 12 november 1999 @ 22:15:00 #20
228 Big Brother
is watching too
pi_219145
Doordevil had gelijk dat in de hand van Anouk een nieuwe bewoner aan het groeien was. A la Aliens komt er nu een nieuwe bewoner uit Anouk.

Terwijl Maurice en Karin zich bekommeren over de bevallende Anouk zijn Willem em Ruud rustig een potje aan het kaarten.

pi_219146
Deze Topic is gesloten het is weer dag , bedankt voor jullie inbreng.

Dagtopic is geopent, ga naar: i/s/Forum21/HTML/002161.html

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')