Voor de laatste keer, het was een lelijk, oud grafmens waar ik m'n dode hond met AIDS nog vanaf zou trappen. En verder betaalde ik gewoon met 50 euro waarvan ze het raar vond dat ik dat had.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:24 schreef error32 het volgende:
TS hoopte dat de naamketting kassahoer voor hem zou gaan als hij deed of hij veel geld had, maar omdat ze moeilijke vragen ging stellen en niet met hem gezien wil worden reageert hij nu af op internet.
quote:
stopt die friet ff lekker in je moeder's poeniquote:
Gelukkig verdien jij je geld met 'internet'.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:58 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Ik vind dat je als loonslaaf gewoon je bek moet houden. Anders ga je maar bij een helpdesk werken.
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:53 schreef BloodyLotte het volgende:
"Ik ben alto en de maatschappij begrijpt me niet! Mijn ouders, mijn leraren, mijn oma, de kassamevrouw, ze BEGRIJPEN me niet! Ze accepteren me niet zoals ik ben.Om dit alles te compenseren ga ik overal op de grond zitten in kleermakerszit, draag ik afgetrapte converse, overseaz broeken, shop ik bij de large, eet ik biologisch, keten ik me vast aan een hek bij de shell voor greenpeace, en jan van de tomatengooiers is een eerlijk, goed man. De rest van de wereld... die begrijpen me gewoon niet. Hee kom, we gaan zeepbellen blazen in het park! Ik neem m'n gitaar mee, ik heb net dat ene nummer van Green Day leren spelen!!!1!1!!!!111!!!!"
Say what?
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:53 schreef BloodyLotte het volgende:
"Ik ben alto en de maatschappij begrijpt me niet! Mijn ouders, mijn leraren, mijn oma, de kassamevrouw, ze BEGRIJPEN me niet! Ze accepteren me niet zoals ik ben.Om dit alles te compenseren ga ik overal op de grond zitten in kleermakerszit, draag ik afgetrapte converse, overseaz broeken, shop ik bij de large, eet ik biologisch, keten ik me vast aan een hek bij de shell voor greenpeace, en jan van de tomatengooiers is een eerlijk, goed man. De rest van de wereld... die begrijpen me gewoon niet. Hee kom, we gaan zeepbellen blazen in het park! Ik neem m'n gitaar mee, ik heb net dat ene nummer van Green Day leren spelen!!!1!1!!!!111!!!!"
Say what?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |