Jah en jij bent Ajax fan, dus zijn we beide even erg en moeten we dood..!quote:
Want, wat heeft zij met jouw geld te maken? Sowieso wat heeft zij met jou te maken?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:50 schreef MouzurX het volgende:
Ligt eraan hoeveel 50 euro briefjes je had ... als het een heel bundeltje was kan ik me er wat bij voorstellen dat ze er een opmerking over maakt
Dan kunnen mensen zich inbeelden hoe shabby ik er uit ziequote:Op zondag 13 juli 2008 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom leg je zo de nadruk op het feit dat je alto bent?
Post gewoon een foto van jezelf.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:53 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Dan kunnen mensen zich inbeelden hoe shabby ik er uit zie![]()
!
Omdat hij voor Ajax is?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:53 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Bij dat woord stopte ik met lezen en moest ik kotsen
Dus moet er maar dikke nadruk op gelegd worden?quote:Op zondag 13 juli 2008 17:53 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Dan kunnen mensen zich inbeelden hoe shabby ik er uit zie![]()
!
Kben geen emo..quote:Op zondag 13 juli 2008 17:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post gewoon een foto van jezelf.
Dan kunnen wij je keihard uitlachen en kan jij weer lekker figuurtjes in je pols kerven!
kamperquote:Op zondag 13 juli 2008 17:53 schreef GizartFRL het volgende:
Irritant is dat, zelfde als je een TV ( van 2500) cash afrekent.
Zitten ze ook heel irritant alle briefjes van 100 te scannen.
Je zit ~3 uur aan 1 stuk achter de kassa dus dan probeer je nog een beetje te praten met mensenquote:Op zondag 13 juli 2008 17:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Want, wat heeft zij met jouw geld te maken? Sowieso wat heeft zij met jou te maken?
Maar alsnog ben je een pauper
Jij hebt een keus, ik ben zo geborenquote:Op zondag 13 juli 2008 17:51 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Jah en jij bent Ajax fan, dus zijn we beide even erg en moeten we dood..!
Nee.. Maar dan kan je je wel inbeelden hoe het in mekaar zit.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dus moet er maar dikke nadruk op gelegd worden?
En waarom vind je zelf dat je er shabby uitziet en doe je daar niks aan dan?
Geef er dan 5 van 500, n00bquote:Op zondag 13 juli 2008 17:53 schreef GizartFRL het volgende:
Irritant is dat, zelfde als je een TV ( van 2500) cash afrekent.
Zitten ze ook heel irritant alle briefjes van 100 te scannen.
Ik vind dat je als loonslaaf gewoon je bek moet houden. Anders ga je maar bij een helpdesk werken.quote:Op zondag 13 juli 2008 17:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je zit ~3 uur aan 1 stuk achter de kassa dus dan probeer je nog een beetje te praten met mensen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |