abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60077484
Ik heb met aceton geknoeid op mijn houten eiken tafel (ongelakt), en er ontstond direct een licht plekje..
Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste weg kan halen??

Ontzettend bedankt!

Groetjes, Dorien
pi_60078758
quote:
Op zondag 13 juli 2008 16:38 schreef dorien1983 het volgende:
Ik heb met aceton geknoeid op mijn houten eiken tafel (ongelakt), en er ontstond direct een licht plekje..
Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste weg kan halen??

Ontzettend bedankt!

Groetjes, Dorien
Je zou het licht kunnen opschuren...

Het is wel handig om je tafel hierna te olieen of te lakken. Zo voorkom je dat er blijvende vlekken ontstaan op je tafel...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_60081863
zal in principe wel terug donker kleuren hoor
pi_60117781
hallo beide!!

Harstikke bedankt voor jullie reactie..

- Hoe lang denken jullie dat ik moet wachten tot dat het bij kleurt?

- Als ik het ga opschuren, kan ik dan ook alleen dat plekje doen? Of meot ik dan direct de hele tafel doen?

Bedankt nogmaals!

Groet
pi_60117958
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:29 schreef dorien1983 het volgende:
hallo beide!!

Harstikke bedankt voor jullie reactie..

- Hoe lang denken jullie dat ik moet wachten tot dat het bij kleurt?

- Als ik het ga opschuren, kan ik dan ook alleen dat plekje doen? Of meot ik dan direct de hele tafel doen?

Bedankt nogmaals!

Groet
Dat ligt eraan hoe het blad verder behandeld is... als je licht schuurt en de plek is duidelijk lichter van kleur dan de rest, dan zou ik de hele tafel meepakken. Als de tafel verder niet behandeld is, zul je het als het goed is niet zien en kun je gewoon die plek bijschuren.

Zoals ik al zei kun je beter na de tijd de tafel olieen of lakken. Want kringen van glazen zul je waarschijnlijk ook blijvend hebben? Of als er een glas rode wijn omgaat...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')