Erg hè? Daar valt niet tegen te tangen.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dinsdag en woensdag mag je wrs krulloos rondlopen.
http://www.teleweer.nl/po(...)/weer2.asp?stad=4934
Bij de weg, ik weet wat het is, vocht en krullen, boooohoooo.
Dan was het niet mijn broer want dan zou je er een boek en verfilming van mogen maken.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Neeee !!!! Doe maar niet !!!!
(Ik mocht er niet over praten!!)
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Erg hè? Daar valt niet tegen te tangen.Zie je dat, 11 graden morgen!
![]()
Waarom noemt die kutDementor mij een heks. Schnell bitte want ik ga zo aan de torte, Dementor.
Auf Wienerschnitzel en maak er wat van hè?quote:
Ooooooooooh!quote:Op zondag 13 juli 2008 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Auf Wienerschnitzel en maak er wat van hè?![]()
Gert is ook weer terug maar hij heeft niks te doen, we zijn allemaal veel te braaf.
Roep dan ook "afstand" , kan ik toch niet ruiken dat ik niet aan je mag zitten?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:13 schreef Dementor het volgende:
Ooooooooooh!ik wil niet dat je aan me zit!
Juf Noekje, Biscuit plaagt me!
Dit ga ik doorbellen!quote:Op zondag 13 juli 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Roep dan ook "afstand" , kan ik toch niet ruiken dat ik niet aan je mag zitten?
Noekje kan je nu niet helpen, roep Gert maar.![]()
Mmmmmm het was dus ECHT je broerquote:Op zondag 13 juli 2008 16:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan was het niet mijn broer want dan zou je er een boek en verfilming van mogen maken.
LOOP MAAR WEER WEG.quote:
Het is fuckin genoeg jaaaaa!quote:Op zondag 13 juli 2008 16:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOOP MAAR WEER WEG.
Ik hoor je wel hoor aan de foon: Voel focking met me mee. Haal wel de veters uit je schoenen hè?
¤ 78,-- per maand (inc.BTW)quote:Op zondag 13 juli 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
Hoeveel zijn "we" aan de buma en sena kwijt?
Oja nieuwe foto in fobo die oude was (s)tom.
Wat heb je toch veel over voor je bellers, just love it.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:23 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben nog eens even met 'de radio' bezig en ik kom niet goedkoper uit
dan ¤80,- per maand![]()
De streamingkosten zijn te doen, pakje sigaretten per week minder roken
en ik kan jullie allemaal met gemak bedienen. Het zijn de buma en senakosten...
Deze is leuker ja! Die andere keek je een beetje bozig.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
Oja nieuwe foto in fobo die oude was (s)tom.
Als ik het geld ook over had zou ik het graag in jullie investerenquote:Op zondag 13 juli 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heb je toch veel over voor je bellers, just love it.
Bedankt.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Deze is leuker ja! Die andere keek je een beetje bozig.
Maat 45 en ik ben 1,86 mquote:Op zondag 13 juli 2008 16:32 schreef PeterNB het volgende:
Schoenmaat 45............................Heb je er ook een mast en zeil bij ?
lekker koppie héquote:Op zondag 13 juli 2008 16:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Deze is leuker ja! Die andere keek je een beetje bozig.
Ik plaag alleen maar, heb zelf 44quote:Op zondag 13 juli 2008 16:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maat 45 en ik ben 1,86 m
Brother.
Dat valt toch wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |