Zojuist hebben wij besloten dat zondag een rustdag is en we houden ons dus vandaag aan
de normen en waarden van Minister Rouvoet. Dit betekend dat er vandaag NIET wordt gewerkt.
Van Jezus is bekend dat hij op de sabbat aren las. Hij had de hele dag kreupelen laten lopen en het bloeden van eeuwig ongestelde vrouwen gestelpt, toen hij – vermoeid- iets plukte van het graan. ‘Dat mag niet!’ moeten zijn persvoorlichters volgens de bijbelse overlevering hebben gezegd, ‘Dat is werken!’ ‘Niet’, zei Jezus, ‘het is nodig om mijn werk te doen en voor de rest moeten jullie allemaal jullie koppen houden!’ Dus: als iets nodig is in dienst van het koninkrijk en het is op zaterdag, eh, zondag, mag het. Wat daar wel of niet onder valt, is een probleem op zich. Mag een dominee op weg naar een preek onderweg tanken? Ja, hoewel het wel stom is van hem, hij had tot zaterdagavond 0.00 uur kunnen tanken. Zondigt iedereen die op zondag werkt? Ja, behalve mensen in ziekenhuizen, de brandweer, en de moderators van Fok.
Verder heeft PeterNB beloofd dat hij vanavond voor ''De Heer" op zijn knietjes gaat en een stukje uit de bijbel zal lezen in ruil voor een klein hifisetje voor zijn Moeder .
![]()
dus dat wordt spannend vanavond.
Wij hopen op een mooie en vredige dag vandaag en dan ga ik nu tosti's maken want ik sterruf van de honger maar dat had ik al gezegd.
AMEN
Volgens mij mijn eerste OP dus eh....... wees mild vrienden
[ Bericht 45% gewijzigd door fanvanheteersteuur op 13-07-2008 16:04:01 ]