abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219118
Mensen toch; jullie gaan er allemaal wel vanuit dat Anouk de volgende keer het huis gaat verlaten, maar ik zou daar nog maar niet zo zeker van zijn.
Er worden de volgende keer namelijk nog wel 2 personen genomineerd dus het is nog helemaal niet zo zeker.
Als bijv. Anouk en Maurice genomineerd worden zal ik de 1e zijn die belt voor Maurice.
Niet omdat ik Anouk zo'n leuke meid vind, maar ik vind die Maurice zo'n saai mannetje.
Met Anouk heb je in ieder geval nog een beetje emotie in het huis.
(ze zit per slot van rekening iedere te janken)
En ik denk dat de kijkers sowieso liever een nieuwe in het huis willen houden, dan iemand die al zolang in het huis zit en die ook niet echt spanning brengt.
Ik probeer maar te zeggen: "De kijkers (of Voo,maar dat is NOG niet bewezen) beslissen wie eruit gaat, de bewoners nomineren alleen maar.

I rest my case, kasta UGH !

I was an atheist until I realized I was God
pi_219119
Bovendien heeft A 2 weken om zich in de groep te mengen. Bij de vorige nominatieronde was Mona al verrassend weinig genomineerd, terwijl iedereen hier dacht dat zij zeker genomineerd zou gaan worden.
En als ze genomineerd wordt dan zal ze door het publiek worden afgezet tegen haar mede genomineerde. Waarschijnlijk is iedereen dan zo aan haar verschijning gewend geraakt dat de gevoelens over dat ze er later bij was gekomen niet meer meetellen.
Vergelijk het met het vervangen van een karakter in een soap, opeens staat er een nieuw gezicht, de eerste dagen is dat wat vreemd maar na een week of zo ga je ja afvragen hoe de oude acteur er nu alweer uitzag.
et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

vrijdag 12 november 1999 @ 13:44:00 #3
1544 Tonto
King of the Piel
pi_219120
Wie gaat zich in hemelsnaam nog afvragen hoe Mona eruitzag?
De balleuh... en houw ze wèrrem

pi_219121
Of A is een enorme krokodil, of ze doet er een studietje dramatiek bij, of ze staat een zenuwinzinking nabij, en in het laatste geval
Krijgen we WEER een nieuwe bewoner en is A ekzit!!
Ik ben online
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 12 november 1999 @ 14:50:00 #5
862 Arcee
Look closer
pi_219122
Het zal zeker spannend worden de volgende keer of Maurice of Anouk er uit moet.... Anouk staat voorlopig wel licht voor, dat wel.
http://www.voorspel.nu
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_219123
ANOUK MOET ERUIT....

Maurice zit tenminste niet zo hysterisch te janken als zijn rotary club vriendinnetjes voor de deur staan....

Grtz,

Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.

pi_219124
[quote]op 11-12-1999 om 03:01 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
ANOUK MOET ERUIT....

Maurice zit tenminste niet zo hysterisch te janken als zijn rotary club vriendinnetjes voor de deur staan....

Grtz,

Meerhoerman, Puckzzz en Doodenrij.

Nee Maurice moet je aan het janken krijgen door hem een goeie stoot voor zijn kano te geven!

Ik ben online
pi_219125
Ik dacht echt even dat MAurice zou gaan janken gisteren toen hij die brief kreeg.
Het was ook vast wel gebeurd als hij niet plotseling een aanval van woordblindheid had gekregen.
Wat heeft die jongen toch ?
Hij heeft de motoriek van een koelkast...
Hij kan niet eens normaal lezen...
En hij valt op lelijke, oude mokkels als Karin, terwijl Sabine, Tara, Cyril en Anouk ook in het huis zaten.
O.k. dat is ook niet alles, maar alles beter dan Karin.
(vooral die Tara is een lekkere meid, jammer dat ze zo snel optyfte)
En het is dat hij geen vrienden HEEFT, anders zou hij ook gaan janken als ze bij de schutting stonden.
Oh nee, hij heeft wel vrienden, ze waren laatst in de donderdagavond-uitzending.
Nou, 1 ding weet ik wel, als ik zulke vrienden had, was ik elke dag in huilen uitgebarsten!

Dit was het weer vanaf deze kant UGH !

------------------
Sex gezond, neuk een appel !

[Dit bericht is gewijzigd door kastanova (Datum 12 November 1999).]

I was an atheist until I realized I was God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')