Zeg dat nou niet...quote:Op zondag 13 juli 2008 19:19 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben een trotse homo!
Ik heb m'n huiswerk goed gemaakt hoor... vandaag aangemaakt, eerste post in dit topic. Wat zou jij in dat geval denken?quote:Ow en PJO is best wel aardig, ook al beschuldigd hij je meteen van het ergste!
Jong vlees dus! Dat word wat voor de meet op de 30ste!quote:
Lurkers.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:24 schreef rodebes het volgende:
Jij ging toch op bezoek naar een ander iemand uit dit topic toch?
Waarom mag ik niet zeggen dat ik een trotse homo ben!?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet...![]()
[..]
Ik heb m'n huiswerk goed gemaakt hoor... vandaag aangemaakt, eerste post in dit topic. Wat zou jij in dat geval denken?
Ja, maar komen jullie wel eens vaker bij elkaar of was dit de eerste keer?quote:
Duh omdat PJORouke em probeerde wijs te maken dat we allemaal hetero's zijn...quote:Op zondag 13 juli 2008 19:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet zeggen dat ik een trotse homo ben!?
Maaruh, sinds vandaag (vanmorgen/vanmiddag) worst cahir en zijn klonen niet meer gebanned. En hij zat vanavond nog met een andere. Dus voordeel van de twijfel! Alhoewel, was cahir ook niet 19 of zo iets?
Trotse homo's komen de 30ste!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:28 schreef hierissieweer het volgende:
Waarom mag ik niet zeggen dat ik een trotse homo ben!?
Tuurlijk wordt hij nog wel geband. Anders kan je meteen de hele policy wegflikkeren. Ze melden het alleen niet meer.quote:Maaruh, sinds vandaag (vanmorgen/vanmiddag) worst cahir en zijn klonen niet meer gebanned. En hij zat vanavond nog met een andere. Dus voordeel van de twijfel! Alhoewel, was cahir ook niet 19 of zo iets?
De Eindhovenaren onder ons ontmoeten eik vrij regelmatig.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:29 schreef rodebes het volgende:
Ja, maar komen jullie wel eens vaker bij elkaar of was dit de eerste keer?
Spelfout aangepastquote:Op zondag 13 juli 2008 19:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Duh omdat PJORouke em probeerde wijs te maken dat we allemaal hetero's zijn...
Wat betekend worst?
Soort zoekt soort he.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:24 schreef rodebes het volgende:
[..]
Jij ging toch op bezoek naar een ander iemand uit dit topic toch?
Let je op je cookies, schattebout?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:33 schreef EasyRed het volgende:
Hoe kunnen jullie die arme jongen nou aanzien voor mij.
Vreselijk lachen altijd! Wat zijn die jongens geschift!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:34 schreef EasyRed het volgende:
Was weer ff geer&goor kijken, geweldig zeg! Beter komt er een nieuwe siezoen.
Iedereen uit topic is uit EHV, behalve:quote:Op zondag 13 juli 2008 19:34 schreef rodebes het volgende:
wat is er de 30ste? Jij, Ang3l en theaterMaMa zijn uit eindhoven, toch?
En LGE en Dreamer en Paul en Stroek is ook een ere-Eindhovenaar.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:34 schreef rodebes het volgende:
wat is er de 30ste? Jij, Ang3l en theaterMaMa zijn uit eindhoven, toch?
Cookies? Delete ze nooitquote:Op zondag 13 juli 2008 19:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Let je op je cookies, schattebout?
En wat je zelf typt natuurlijk.![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:36 schreef EasyRed het volgende:
[..]
Iedereen uit topic is uit EHV, behalve:
-Sam en ik uit Rotterdam
-LGE in Frankrijk
-Nuno in Portugal
Vlap zit ergens in Nederland rond te banjeren en HiW weet niet waar ie wilt wonen.
Waar kom jij vandaan?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:38 schreef rodebes het volgende:
Wie is dreamer, die heb ik nog nooit gezien.
Maar Hierissieweer zag ik laatst iets voorbij komen in Nijmegen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |