Geen idee, het ziet er allebei niet uitquote:Op zondag 13 juli 2008 12:36 schreef Adelante het volgende:
Wat is het verschil tussen een Guido en een mooiboy dan?
ik zat een beetje te denken aan de kamelentheorie:quote:Op zondag 13 juli 2008 12:37 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Geen idee, het ziet er allebei niet uit
Erik wil fappen, vieze gayl0rd!quote:Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe eens een foto TS, volgens mij ben je gewoon een mooiboy in ontkenningsfase.
Hoe kom je daar nou bij, ik vraag toch om een foto van TSquote:
Fappen op Foto's is zo 2001.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, ik vraag toch om een foto van TS.
Ik denk dat dat 90 % nog wel meevalt, meestal zijn het namelijk arrogante eikels waar geen zinnig woord uitkomt omdat ze veel te goed weten hoe "knap" ze wel niet zijn.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef FB14 het volgende:
\En dan te bedenken dat 90% van de vrouwen hierop valt
Dan doen ze bij elkaar, gaan ze allemaal op een rij zitten en dan elkaars haar doen. Zie je ook bij andere lagere diersoortenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:13 schreef Fakkan het volgende:
Hoe krijg je dat haar in hemelsnaam zo? Moet je ieder stekeltje apart vormen?
Jij bent vast eentje uit die foto in de OP.quote:Op zondag 13 juli 2008 13:05 schreef RickA het volgende:
een mooiboy is gewoon een mooie jongen hoor! dat jij nou jaloers bent :|
ts is een uglyboy
Volgens mij ben jij ook een mooiboyquote:Op zondag 13 juli 2008 13:05 schreef RickA het volgende:
een mooiboy is gewoon een mooie jongen hoor! dat jij nou jaloers bent :|
ts is een uglyboy
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef FB14 het volgende:
\En dan te bedenken dat 90% van de vrouwen hierop valt
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:23 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dan doen ze bij elkaar, gaan ze allemaal op een rij zitten en dan elkaars haar doen. Zie je ook bij andere lagere diersoorten
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:42 schreef FB14 het volgende:
\En dan te bedenken dat 90% van de vrouwenkleine meisjes hierop valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |