1. Jij wil alleen maar horen wat je wilt horenquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:06 schreef dfr0st het volgende:
Vraagje:
Waarom voelen 'kakkers' zich vaak geroepen om:
-vaak te praten over geld, dure dingen, zij de 'rijken' en de anderen de 'armen' en hoe pauperig die 'armen' wel niet zijn;
Ik moet er altijd wel mee lachen als een paar van mijn jaarclub weer "fout" zijn beziggeweest. Laten we echter een ding niet vergeten: de dames hebben een eigen wil. Misbruiken is echt het verkeerde woord. Het is gewoon iets tussen twee mensen die er BEIDE niet moeilijk over doen.quote:-vaak te praten over 'wijven', 'hoeren', 'sletten' en het misbruiken van deze {dit gebeurt helaas};
Dit is ook studentikoze humor. Ik snap niet wat je daar toch allemaal moeilijk over doet. De meeste (en daar doel ik op, want jij spreekt ook de hele groep aan) menen er echt niks van. Als je je niet meteen zo bevooroordeeld opstelt, dan zie je dat echt wel in. Wat mijn ervaring echter is, is dat veel mensen met 'lagere beroepen' zich erg onvriendelijk uiten tegen studenten, volgens mij uit jaloezie. Ook dat is een reden om een keer lekker fout te doen en het onder elkaar over "het gepeupel" te hebben.quote:-zich vaak denigrerend op te stellen tegenover mensen met 'lagere beroepen', 'andere kleding' en vrouwen en waarom spreken ze hun oordeel en afschuw zo luid en gezamelijk uit;
Tegen de TS.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:17 schreef Last_Action_Hero het volgende:
-Edit in oorspronkelijk bericht-
Dan zal ik eens snel mijn bevooroordeelde mening editten. Ik ben het nl. volledig met je eens.quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:32 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Tegen de TS.
Tuurlijk zijn er kakkers waar ook ik niks mee van doen wil hebben, maar er zitten ook heel leuke meiden tussen hoor
En om je nou te gaan ergeren aan iemands r![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:38 schreef Last_Action_Hero het volgende:
[..]
Dan zal ik eens snel mijn bevooroordeelde mening editten. Ik ben het nl. volledig met je eens.![]()
Was dat die geile blonde slet van de hockey en kom jij zaterdag ook weer rellen in Wassenaar?quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:05 schreef Impreza_STI het volgende:
He lullo, hebbie nog geneukt?
Want je had een onwijs gaaf opneukertje aan de haak geslagen.
Gegroet,
Freek Jan Hendrik Willem
Dude, de rest wat je zegt kan me gestolen worden maar naar concerten gaan is zeer cool, ongeacht je muzieksmaak en achtergrond.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:25 schreef Thunk het volgende:
. Ze begrijpen niet hoe leuk het nou is om alle concerten af te gaan en daar zorgeloos midden in de regen te staan terwijl je helemaal zeik en zeik nat word.
O pardon, maar ik heb geen moment aangegeven dat ik zelf een kakker ben of met die levensstijl associeer. Waaruit vanzelfsprekend blijkt dat je je toch enigszins aangesproken dan wel niet aangevallen voelt door mijn uitspraken.quote:Op woensdag 5 mei 2004 23:35 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dude, de rest wat je zegt kan me gestolen worden maar naar concerten gaan is zeer cool, ongeacht je muzieksmaak en achtergrond.En een weekendje in de modder banjeren met z'n allen geeft gewoon een lekker gevoel, en is zeer sfeervol.
Na dat weekend mag jij weer in de sauna de bacterien laten sterven.
Overigens happen kakkers altijd zo lekker op het commentaar dat ze krijgen.
Waarde medeburger, zou u dan ook zo vriendelijk willen zijn om deze hele gemeenschap te willen inlichten over het daadwerkelijke feit of uitspraak dat u zo prachtig vind?quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:05 schreef -Jean- het volgende:
haha prachtig
Hahhaa nice one.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:04 schreef Thunk het volgende:
[..]
O pardon, maar ik heb geen moment aangegeven dat ik zelf een kakker ben of met die levensstijl associeer. Waaruit vanzelfsprekend blijkt dat je je toch enigszins aangesproken dan wel niet aangevallen voelt door mijn uitspraken.
Niet te veel waarde hechten aan bepaalde subcontexten.quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:09 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahhaa nice one.![]()
Ik wilde alleen er maar op wijzen dat 'je' of anders met die gedachten zoveel leuks mist omdat het 'vies' zou zijn ofzo...
Maar maar maar.... vies zijn is lekker...quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:10 schreef Thunk het volgende:
[..]
Niet te veel waarde hechten aan bepaalde subcontexten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |