abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18910785
Vraagje:
Waarom voelen 'kakkers' zich vaak geroepen om:
-vaak te praten over geld, dure dingen, zij de 'rijken' en de anderen de 'armen' en hoe pauperig die 'armen' wel niet zijn;
-vaak te praten over 'wijven', 'hoeren', 'sletten' en het misbruiken van deze {dit gebeurt helaas};
-zich vaak denigrerend op te stellen tegenover mensen met 'lagere beroepen', 'andere kleding' en vrouwen en waarom spreken ze hun oordeel en afschuw zo luid en gezamelijk uit;

etc
x
pi_18911743
Zolang ze neukbaar zijn maakt het mij niet uit . Kakker of niet.
  woensdag 5 mei 2004 @ 20:09:34 #128
87946 Last_Action_Hero
Ride to live, live to ride: HD
pi_18912258
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 19:06 schreef dfr0st het volgende:
Vraagje:
Waarom voelen 'kakkers' zich vaak geroepen om:
-vaak te praten over geld, dure dingen, zij de 'rijken' en de anderen de 'armen' en hoe pauperig die 'armen' wel niet zijn;
1. Jij wil alleen maar horen wat je wilt horen
2. Als er over gesproken wordt, dan is het gewoon voor de lol. De meeste zeggen het onder elkaar en echt niet recht in het gezicht van iemand die het niet zo breed heeft. Je moet daar gewoon doorheen prikken. Helaas lukt je dat niet.
quote:
-vaak te praten over 'wijven', 'hoeren', 'sletten' en het misbruiken van deze {dit gebeurt helaas};
Ik moet er altijd wel mee lachen als een paar van mijn jaarclub weer "fout" zijn beziggeweest. Laten we echter een ding niet vergeten: de dames hebben een eigen wil. Misbruiken is echt het verkeerde woord. Het is gewoon iets tussen twee mensen die er BEIDE niet moeilijk over doen.
quote:
-zich vaak denigrerend op te stellen tegenover mensen met 'lagere beroepen', 'andere kleding' en vrouwen en waarom spreken ze hun oordeel en afschuw zo luid en gezamelijk uit;
Dit is ook studentikoze humor. Ik snap niet wat je daar toch allemaal moeilijk over doet. De meeste (en daar doel ik op, want jij spreekt ook de hele groep aan) menen er echt niks van. Als je je niet meteen zo bevooroordeeld opstelt, dan zie je dat echt wel in. Wat mijn ervaring echter is, is dat veel mensen met 'lagere beroepen' zich erg onvriendelijk uiten tegen studenten, volgens mij uit jaloezie. Ook dat is een reden om een keer lekker fout te doen en het onder elkaar over "het gepeupel" te hebben.
Geen linkse rakker, maar een rechtse realist!
pi_18912336
Stel je niet aan.
  woensdag 5 mei 2004 @ 20:17:57 #130
87946 Last_Action_Hero
pi_18912458
-Edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Last_Action_Hero op 05-05-2004 20:38:56 ]
pi_18912866
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 20:17 schreef Last_Action_Hero het volgende:
-Edit in oorspronkelijk bericht-
Tegen de TS.

Tuurlijk zijn er kakkers waar ook ik niks mee van doen wil hebben, maar er zitten ook heel leuke meiden tussen hoor

En om je nou te gaan ergeren aan iemands r

[ Bericht 7% gewijzigd door TheDon1985 op 05-05-2004 21:05:37 ]
pi_18912920
Ik krijg eigenlijk wel vaker te horen dat ik eruit zie als een kakker. Of ik het ben.. Geen idee en om eerlijk te zijn, kan het me ook geen reet schelen ook. Als iemand niet met mij om zou willen gaan, omdat ik een kakker zou zijn. Dan toch niet Kan mij ook niet schelen hoor
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  woensdag 5 mei 2004 @ 20:36:19 #133
94069 fabke
laf joe Sander 4-life
pi_18912956
quote:
Op zondag 17 maart 2002 21:25 schreef Censere het volgende:
wrijf ut er maar in
  woensdag 5 mei 2004 @ 20:38:17 #134
87946 Last_Action_Hero
pi_18913003
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 20:32 schreef TheDon1985 het volgende:

[..]

Tegen de TS.

Tuurlijk zijn er kakkers waar ook ik niks mee van doen wil hebben, maar er zitten ook heel leuke meiden tussen hoor

En om je nou te gaan ergeren aan iemands r
Dan zal ik eens snel mijn bevooroordeelde mening editten. Ik ben het nl. volledig met je eens.
pi_18913028
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 20:38 schreef Last_Action_Hero het volgende:

[..]

Dan zal ik eens snel mijn bevooroordeelde mening editten. Ik ben het nl. volledig met je eens.
  woensdag 5 mei 2004 @ 20:43:34 #136
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_18913126
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 12:20 schreef -Jean- het volgende:
hockeymeisjes
pi_18913611
He lullo, hebbie nog geneukt?
Want je had een onwijs gaaf opneukertje aan de haak geslagen.

Gegroet,

Freek Jan Hendrik Willem
pi_18917081
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 21:05 schreef Impreza_STI het volgende:
He lullo, hebbie nog geneukt?
Want je had een onwijs gaaf opneukertje aan de haak geslagen.

Gegroet,

Freek Jan Hendrik Willem
Was dat die geile blonde slet van de hockey en kom jij zaterdag ook weer rellen in Wassenaar?

mvg,

Jan-Roderik
pi_18917718
Ik kan werkelijk nog steeds niet begrijpen wat al die alto`s nou toch tegen kakkers hebben. (Ja goed gelezen! de meeste onder ons die vooroordelen hebben over kakkers zijn van die alternatievelingen)
Laat hun toch lekker een snob zijn. Dat jullie een afkeer hebben van alles dat met 'netjes' te maken heeft wil niet zeggen dat de rest van de wereld er ook zo over denkt. Er zijn nou eenmaal mensen die volop willen genieten van het leven en dat graag doen met behulp van geld. Ze zijn zo opgevoed en zijn niks anders gewend

Jullie kennen 584 bands uit jullie hoofd. Bezoeken zowat elk concert en het boeid jullie verder geen eene reet om daar ook ff in een modderplas te springen als het regent. Willen graag anders zijn dan andere, willen niet met de 'massa' 'meelopen'. Jullie zijn graag jezelf, terwijl jullie je toch houden aan de 'normen-en-waarden / regels' binnen je eigen subcultuurtje. Jullie dragen liever een horloge gemaakt ergens in een derde wereld land dan eentje dat er stijlvol uit ziet afkomstig een bekend merk

En ja die echte kakkers die gewoon zo zijn geboren, die uit een bekakt familie komen kijken inderdaad neer op jullie. Omdat ze gewoon niet kunnen voorstellen waar jullie nou die moed vandaan halen om je haren half kaal te scheren en er wat rode verf door heen te flikkeren. Ze begrijpen niet hoe leuk het nou is om alle concerten af te gaan en daar zorgeloos midden in de regen te staan terwijl je helemaal zeik en zeik nat word. Ze hebben niet door hoe fijn het is om je nergens zorgen over te maken over je uiterlijk/image en gewoon midden in de stad op de grond te gaan zitten om daar met ze alle te bbq-en terwijl iedereen raar naar je zit te kijken. En ze begrijpen ook niet hoe handig nou die grote honden kettingen zijn die vastgemaakt zijn aan de broek en portemenee.

en jullie alternatievelingen. Jullie hebben niet door hoe comfortabel en prettig het is om in een mooi groot huis te wonen met alle gemakken voorzien. Jullie begrijpen niet dat het toch best handig is om een garage te hebben waarin voor elk lid van het gezin een auto staat, hoe handig het is om een dienstmeisje te hebben die alles voor je regelt waardoor jij met je kont niet van de bank hoeft en lekker verder kunt praten over die prachtige jacht dat je vader pas heeft gekocht voor je omdat jij ff zin had om samen met jou hele hockey clubje te zeilen die zelf overigens ook allemaal al in bezit zijn van zo`n zeilboot.
Jullie zien het nut er niet van in om honderdvijfentachtig poedertjes en zalfjes aan te schaffen, het liefts van een duur en bekend merk, voor de buitenkant van het lichaam. Jullie hebben niet door hoe heerlijk het is om 1maal per week ff bij te kleuren onder de zonnebank en vervolgens ff een sauna binnen te stappen om al die bacterien te laten sterven.

En weetje.. nu ik dit allemaal zo zit te schrijven, valt mij 1 ding op. Kakker of geen kakker. Alto of geen alto. Iedereen is geen haar beter dan de ander. Kakkers kijken neer op jullie omdat jullie je totaal niet bezig houden met wat andere van jou vinden en schijt hebben aan de rest. Jullie.. jullie kijken neer op mensen die toevallig 2 kraagjes omhoog hebben
pi_18917751
Tuurlijk, jan-roderick, dat was die lekkere geile blonde. Ik ben ook weer van de partij in wassenaar, gaan we ff gezellig een biertje doen in onze toko.

Gegroet

Freek Jan Hendrik Willem
pi_18917839
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_18917867
He THUNK, chapeau jongen.
Jij snapt het.

Wij moeten wel die boerenlullen respecteren maar andersom doen zij dat niet.

En al die kraagjes, die houden je nek lekker warm
pi_18917946
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 23:25 schreef Thunk het volgende:
. Ze begrijpen niet hoe leuk het nou is om alle concerten af te gaan en daar zorgeloos midden in de regen te staan terwijl je helemaal zeik en zeik nat word.
Dude, de rest wat je zegt kan me gestolen worden maar naar concerten gaan is zeer cool, ongeacht je muzieksmaak en achtergrond. En een weekendje in de modder banjeren met z'n allen geeft gewoon een lekker gevoel, en is zeer sfeervol.

Na dat weekend mag jij weer in de sauna de bacterien laten sterven.

Overigens happen kakkers altijd zo lekker op het commentaar dat ze krijgen.
pi_18918536
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 23:35 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Dude, de rest wat je zegt kan me gestolen worden maar naar concerten gaan is zeer cool, ongeacht je muzieksmaak en achtergrond. En een weekendje in de modder banjeren met z'n allen geeft gewoon een lekker gevoel, en is zeer sfeervol.

Na dat weekend mag jij weer in de sauna de bacterien laten sterven.

Overigens happen kakkers altijd zo lekker op het commentaar dat ze krijgen.
O pardon, maar ik heb geen moment aangegeven dat ik zelf een kakker ben of met die levensstijl associeer. Waaruit vanzelfsprekend blijkt dat je je toch enigszins aangesproken dan wel niet aangevallen voelt door mijn uitspraken.
pi_18918554
haha prachtig
pi_18918633
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 00:05 schreef -Jean- het volgende:
haha prachtig
Waarde medeburger, zou u dan ook zo vriendelijk willen zijn om deze hele gemeenschap te willen inlichten over het daadwerkelijke feit of uitspraak dat u zo prachtig vind?
pi_18918634
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 00:04 schreef Thunk het volgende:

[..]

O pardon, maar ik heb geen moment aangegeven dat ik zelf een kakker ben of met die levensstijl associeer. Waaruit vanzelfsprekend blijkt dat je je toch enigszins aangesproken dan wel niet aangevallen voelt door mijn uitspraken.
Hahhaa nice one.

Ik wilde alleen er maar op wijzen dat 'je' of anders met die gedachten zoveel leuks mist omdat het 'vies' zou zijn ofzo...
pi_18918648
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 00:09 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Hahhaa nice one.

Ik wilde alleen er maar op wijzen dat 'je' of anders met die gedachten zoveel leuks mist omdat het 'vies' zou zijn ofzo...
Niet te veel waarde hechten aan bepaalde subcontexten.
pi_18918682
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 00:10 schreef Thunk het volgende:

[..]

Niet te veel waarde hechten aan bepaalde subcontexten.
Maar maar maar.... vies zijn is lekker...

oh alright...
pi_18918922
Uw geweldige reacties op dit topic. Ze kloppen als een bus.
Dat verhaal was een plezier om te lezen. Een pronkstuk.

Om stil van te worden.

Een fan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')