abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219094
Zomaar een ideetje van me.
Als er nu eens 1 van de forumleden (danny, phileine of zo) een bestandje van icq nummers maakt.
Alle geïnteresseerden zenden hun icq nr naar hen toe.
En zodra er "groot" nieuws is zend diegene die het nieuws het eerst verneemt even een berichtje naar de persoon die het icq-bestand bijhoudt.
En die zend vervolgens het bericht naar iedereen die in het icq-bestand.
Op die manier mist niemand het laatste nieuws als hij/zij even offline is.
Op het forum zakken dat soort dingen vaak snel naar onderen.
En als iemand "toevallig" even niet op het forum bezig is, wordt hij automatisch gewaarschuwd als er iets gaande is.
Zomaar een ideetje, maar het lijkt me uiters makkelijk.
Dus Forumleden, what do you say ?

Kasta wrote again UGH

I was an atheist until I realized I was God
pi_219095
Beetje erge onzin, vindt je zelf ook niet?

Omdat sommige mensen te lui zijn om ff naar bendenden te scrollen moeten "Danny, Phileine of zo" nog maar eens wat extra werk doen

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_219096
Ik noem het niet lui, maar gemakzuchtig.
Het is toch veel makkelijker als je automatisch geinformeerd wordt over het laatste nieuws.
Als je bijvoorbeeld ff een verslagje uittypt voor school of werk en je dus geen tijd hebt om op het forum te kijken.
Met icq krijg je dan automatisch een waarschuwing zodat je nog snel ff mee kunt kijken op de live-streams.
Maar als je het later op het Forum ziet, ben je al te laat voor de live streams.
Daar is het me dus vooral om te doen.

Kasta was here again. UGH !

pi_219097
quote:
op 11-12-1999 om 01:29 PM schreef kastanova het volgende:
Ik noem het niet lui, maar gemakzuchtig.
Het is toch veel makkelijker als je automatisch geinformeerd wordt over het laatste nieuws.
Als je bijvoorbeeld ff een verslagje uittypt voor school of werk en je dus geen tijd hebt om op het forum te kijken.
Met icq krijg je dan automatisch een waarschuwing zodat je nog snel ff mee kunt kijken op de live-streams.
Maar als je het later op het Forum ziet, ben je al te laat voor de live streams.
Daar is het me dus vooral om te doen.

Dus.....je bent heel druk bezig, hebt absoluut geen tijd om op het forum te kijken of met alleen het geluid van de streams achter je Word blaadje mee te luisteren maar als je een ICQ'tje krijgt heb je ineens wel tijd om te gaan kijken?
En dat mogen anderen dan voor je in elkaar zetten alsof ze het nog niet druk genoeg hebben....

Als je met mensen wilt ICQ'en is er een ander forum meen ik en ik denk toch dat je je vergist als je denkt dat D of P dit voor je gaan doen....

Maar ja, wie ben ik....

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_219098
Het was een voorstel, geen eis.
En als D en P er geen tijd voor hebben laat ze het dan zeggen.
Hebben jullie geen Icq ofzo ?
Ik gebruik het namelijk zelf wel vaker voor dit soort dingen.
Live stream op de achtergrond is ook geen optie, als je net als ik ook nog muziek op de achtergrond hebt.
Icq stoort je alleen als er een bericht binnenkomt, zodat ik de muziek kan luisteren.
Als ik de live streams op de achtergrond heb, hoor ik ze de hele tijd, ook als ze maar dom zitten te keuvelen en dat stoort.
Ik wil de mogelijkheid hebben om alleen naar de streams te kijken als er iets interessant gebeurd en dat is via m'n idee mogelijk.
Some people are smart, but not everybody can be as me !

Kasta (zomaar een ideetje) ugh !

vrijdag 12 november 1999 @ 14:41:00 #6
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_219099
Denk ook aan diegenen die achter een firewall zitten en geen streams/icq hebben.

Bovendien zal groot nieuws altijd bovenaan staan, want daar zullen veel reacties op komen. En zo niet, dan kijk je 's avonds gewoon toch effe de uitzending..... boehaahahahahaha......

PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
pi_219100
Een firewall is geen probleem bij de laatste versie van ICQ.
Gewoon een kwestie van de juiste instellingen invullen !

pi_219101
ik vindt het wel een tof idee, want als ik bijv naar school ofzo moet dan mis ik toch wat ja
  vrijdag 12 november 1999 @ 15:34:00 #9
627 Willy
Koekenbakker
pi_219102
Je moet gewoon niet naar school gaan!
Dat heeft Ruud ook nooit gedaan en dat is nu ons grote voorbeeld!
The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_219103
Hey, de 1e die het met me eens is
En voor diegenen die zeggen dat D. of P. er geen tijd of geen zin in hebben.
Laat het ze maar even zeggen, en dan regel ik het zelf wel.
Ok.
Ik hoor het nog wel !

Kasta spoke UGH !

vrijdag 12 november 1999 @ 16:41:00 #11
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_219104
als je op de hoogte wild blijven mot je effe lid worden van de BBnieuwsbrief dus sping op je plank en surf naar www.bigbrother.nu en klik op nieuwsbrief rechts onder (let op het zijn miniminimini letters=)
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_219105
Ben ik al lid van, maar tegen de tijd dat je de brief krijgt, heeft Voo de stream er al af gegooid.
Het nieuws moet namelijk eerst samengesteld worden, vervolgens getypt en dan nog gepost en dan moet je net toevallig even je mail checken..........
Oftewel te langzaam, daarom vond ik icq een goed alternatief, icq is namelijk veel sneller en beter.
Die nieuwsbrief wordt trouwens gewoon gekopieerd van andere BB nieuws-sites.
Nog plagiaat ook dus !

Kasta again!

vrijdag 12 november 1999 @ 16:58:00 #13
1201 tina
Fok!Member
pi_219106
Nou ik vind het wel een goed idee! Maar dan moet het wel groot nieuws zijn. (bijv. Anouk verlaat huilend op hangende pootjes het huis, Hoera!)
Greetz Tina

pi_219107
Heb al meer positieve reacties gehad, maar wacht op de reactie van D. of P.
Ik weet niet of zei het idee over willen nemen.

: LAAT ZE DUS FF REAGEREN

pi_219108
Kastanova,

Ik ben ook wel voor hoor,maar anders zet je het toch zelf in elkaar,kan toch buiten D en P om.Hun hebben het het al druk natuurlijk,maar het idee is leuk.Ik zelf werk bijvoorbeeld met drie diensten en ben dus op heel verschillende tijden online en mis daardoor ook wel eens wat,maar scrol wel hoor.Maar toch ...........
ga er voor........

Lucky 13
pi_219109
Lijkt me voor sommige mensen wel handig. Ben ik meer voor een fok!Headlines. Een message met daarin de hoogtepunten van de dag op het forum met de bij behorende linx.
pi_219110
O.K. aangezien ik geen reacties heb gehad van Danny en consorten zal ik het zelf wel doen.
Er is echter 1 probleem, ik ben niet de hele dag on-line, dus er zullen meerdere mensen moeten zijn die me willen helpen.
Op die manier zal er vaak in ieder geval 1 van de mensen die nieuws versturen online.

Bij deze wilde ik dus even vragen om vrijwilligers !

Meld je aan bij dit topic !

Kasta spoke again UGH !

pi_219111
goverdikkie, nog steeds geen vrijwilligers !

Maar ja, hij staat weer bovenaan !

pi_219112
ik zou best willen helpen,maar ik zit ook met mijn diensten en ik zit niet op kabel,dus aan mij zul je weinig hebben,maar er zijn er toch genoeg die de streams volgen,kunnen die niet helpen???

het idee van Jesper is ook wel een goede!!
Jesper.........misschien kun je daar zelf iets mee???????

Lucky 13
  Admin vrijdag 12 november 1999 @ 21:43:00 #20
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_219113
OK, ik zit niet al te vaak online, maar alle kleine beetjes helpen. Kwilbest meedoen.
Show me details!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_219114
Neem maar contact met me op op icq nr. 32901943

Alle vrijwilligers kunnen dat doen !

zaterdag 13 november 1999 @ 16:56:00 #22
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_219115
DIt zorgt volgens mij alleen maar voor nog meer onzin posts. Ik wil echt niet steeds gestoord worden door mensen die denken dat ze groot nieuws hebben. Maurice is door Karin gepijpt, JAJA.
When I was a sperm
I had alot to learn.

pi_219116
Waarom reageer je er dan op ?
Deze topic was eigenlijk bedoeld voor mensen die interesse hadden.
Ik zal wel ff een nieuw topicje maken en daarin iets duidelijker zetten wat de bedoeling is.
O.k. ?

Kasta spoke again UGH !

Admin zaterdag 13 november 1999 @ 19:48:00 #24
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_219117
Leuk idee, denk alleen niet dat 't werkt.
Iedereen zal vinden dat zijn of haar nieuws HEEEEEL belangrijk is en dus heb je om de 2 tellen een icq bericht.
Resultaat: ding gaat op ignore of men logt er niet eens meer op in.
Maar ga gerust je gang hoor
Verder lullen kun je in i/s/Forum21/HTML/002170.html
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')