Kasta wrote again UGH
Omdat sommige mensen te lui zijn om ff naar bendenden te scrollen moeten "Danny, Phileine of zo" nog maar eens wat extra werk doen
Kasta was here again. UGH !
quote:
op 11-12-1999 om 01:29 PM schreef kastanova het volgende:
Ik noem het niet lui, maar gemakzuchtig.
Het is toch veel makkelijker als je automatisch geinformeerd wordt over het laatste nieuws.
Als je bijvoorbeeld ff een verslagje uittypt voor school of werk en je dus geen tijd hebt om op het forum te kijken.
Met icq krijg je dan automatisch een waarschuwing zodat je nog snel ff mee kunt kijken op de live-streams.
Maar als je het later op het Forum ziet, ben je al te laat voor de live streams.
Daar is het me dus vooral om te doen.
Dus.....je bent heel druk bezig, hebt absoluut geen tijd om op het forum te kijken of met alleen het geluid van de streams achter je Word blaadje mee te luisteren maar als je een ICQ'tje krijgt heb je ineens wel tijd om te gaan kijken?
En dat mogen anderen dan voor je in elkaar zetten alsof ze het nog niet druk genoeg hebben....
Als je met mensen wilt ICQ'en is er een ander forum meen ik en ik denk toch dat je je vergist als je denkt dat D of P dit voor je gaan doen....
Maar ja, wie ben ik....
Kasta (zomaar een ideetje) ugh !
Bovendien zal groot nieuws altijd bovenaan staan, want daar zullen veel reacties op komen. En zo niet, dan kijk je 's avonds gewoon toch effe de uitzending..... boehaahahahahaha......
Kasta spoke UGH !
Kasta again!
: LAAT ZE DUS FF REAGEREN
Ik ben ook wel voor hoor,maar anders zet je het toch zelf in elkaar,kan toch buiten D en P om.Hun hebben het het al druk natuurlijk,maar het idee is leuk.Ik zelf werk bijvoorbeeld met drie diensten en ben dus op heel verschillende tijden online en mis daardoor ook wel eens wat,maar scrol wel hoor.Maar toch ...........
ga er voor........
Bij deze wilde ik dus even vragen om vrijwilligers !
Meld je aan bij dit topic !
Kasta spoke again UGH !
Maar ja, hij staat weer bovenaan !
het idee van Jesper is ook wel een goede!!
Jesper.........misschien kun je daar zelf iets mee???????
Alle vrijwilligers kunnen dat doen !
Kasta spoke again UGH !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |