abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2008 @ 01:56:50 #1
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60069404
Wat is jouw sport top vijf wat je het liefst ziet?

1. NBA Basketball
2. NFL Football
3. MLB Baseball
4. NHL Hockey
5. Voetbal

Ooit, heel lang geleden, zou die top 5 er anders uit zien. Nu ga ik even niet van de evenementen uit zoals de OS want die spreken voor zich.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 zondag 13 juli 2008 @ 02:11:56 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_60069525
1 - Voetballen
2 - Honderd meter sprint ( Atletiek )
3 - Tour de France
4 - NBA
5 - Beach volleybal voor vrouwen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 13 juli 2008 @ 02:23:08 #3
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_60069614
1- voetbal
2 - WRC rally
3 - tennis (grand slam)
4 - Ski schansspringen op 1 januari
5- curling (mits stoned en heel bezopen )
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_60070194
Voetbal en een heel eind verderop ijshockey, rugby, grand Slams, TDF, F1

En dan nog een eind verderop Basketball en American Football
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60070199
1- Honkbal (jarenlang gedaan, als je alle ins en outs van de spelregels kent is het een erg spannend spel)
2- Rugby (prachtig, snelheid en kracht)
3- Schaatsen (alleen de sprint onderdelen) en shorttrack
4- Motorsport (zo gaaf af en toe, MotoGP zijn ook nog zeer brute motoren)
5- Wielrennen (kan soms erg spannend zijn, kijken naar elkaar, afwachten, gaan maar teruggehaald worden)
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 juli 2008 @ 08:39:14 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60070803
1. Voetbal

Verder kan ik het niet indelen, ik kijk een hoop behalve motorsporten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60071290
1. Tennis

2. Voetbal
3. Vechtsporten
4. Kitesurfen
5. Atletiek
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_60071490
1. Voetbal
2. Tennis
3. Wielrennen
4. NBA
5. Biathlon
sig verwijderd door FA
pi_60073024
Grappig Ambro ! Wist niet dat je voetbal leuker vindt dan tennis
pi_60074483
1. Voetbal/Tennis
2. Formule 1
3. Moto GP
4. Wielrennen
5. Skieen
pi_60074885
Ondanks dat ik een seizoenskaart voor Ajax heb en veel voetbal kijk heb ik toch een opvallende top 5

1. Wielrennen
2. Honkbal
3. Rugby
4. Voetbal
5. Mixed Martial Arts
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60075083
quote:
Op zondag 13 juli 2008 13:57 schreef TheGeneral het volgende:
1. Voetbal/Tennis
2. Formule 1
3. Moto GP
4. Wielrennen
5. Skieen

Je moet kiezen
  zondag 13 juli 2008 @ 14:29:47 #13
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_60075187
1. Tennis
2. Voetbal
3. Snowboarden
4. NBA
5. de rest boeit me niet...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_60075648
1. Voetbal: Ik voetbal zelf ook dus dat zorgt wel voor meer sympathie voor de sport. Ik heb de neiging veel te vergelijken met met momenten die ik zelf in het veld tegenkom. Wat zou men anders of beter kunnen doen? Wie heeft zijn dag niet en moet gewisseld worden? Ik blijf het een erg mooie sport vinden. Individuele klasse én teamspel op een hoog niveau.

2: Honkbal: Ik blijf het een mooie sport vinden. Zelf ook vaak het idee gehad te gaan honkballen, maar helaas geen honkbalvereniging om de hoek. De druk waaronder de werper elke keer moet presteren. Het spelletje dat de werper over het algemeen speelt met de slagman is sowieso mooi om naar te kijken. Als dan de slagman eindelijk een bal weet te raken moet hij nog ontzettend zijn best doen om het van de veldpartij te winnen. Verder het tactische dat bij de sport komt kijken vind ik mooi. Eigenlijk jammer dat ik er maar vrij weinig van zie op tv.

3. Rugby: Mooie sport. Erg fysiek en keihard. Iedereen weet waar hij aan toe is en niemand hoor je huilen na een harde tackle. Veel respect voor de scheidsrechter. Daarnaast vind ik het mooi om te zien hoe de aanvallende partij elke keer weer van alles probeert om de verdediging te snel af te zijn.

4: Tour de France: Ik blijf dit ook een mooie ronde vinden. Eigenlijk het enige wat ik volg wat wielrennen betreft. Het spelletje dat de kopmannen met elkaar spelen blijft mooi om naar te kijken. De emotie die erin omgaat. Iemand die 200 km alleen op kop heeft gefietst en in de laatste 100 meter in word gehaald. Het harde werken van de koplopers in vooral bergetappes. Daar heeft het vaak ook nog een reële kans van slagen om te ontsnappen uit het peloton.

5: Tennis: Tennis komt toch nog op de vijfde plek. Al vind ik het vaak tegenvallen. Wat vrouwentennis betreft valt het me altijd tegen hoe weinig kracht er bij komt kijken. Het lijkt erop alsof ze alleen maar moeite doen om de bal terug te slaan. Erg veel onnodige fouten en weinig winners. Alleen de Williams zusjes willen me nog wel eens verbazen. Wat de mannen betreft veel meer kracht en winners. Daar laten ze elkaar echt alle hoeken van het veld zien. Toch is er vaak wel erg veel kwaliteitsverschil wat het toch minder maakt. Vaak is het wachten tot de finale om een enorm goede wedstrijd te zien. Daarvoor is vaak wel duidelijk hoe het afloopt.

Daarnaast vind ik ook basketbal en ijshockey leuk om naar te kijken. Hockey is wel aardig, maar daar zijn een aantal beslissende spelregels die me niet aanstaan.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_60075822
1. Schaatsen
2. Wielrennen

3. Voetbal
4. Wintersport algemeen,
Vind eigenlijk alle wintersport een stuk mooier dan de zomersporten. Vooral biathlon, skieen en schansspringen kan ik echt uren naar kijken.
5. Formule 1
  zondag 13 juli 2008 @ 15:12:46 #16
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_60075909
1. Voetbal
2. Am. Football
3. Wielrennen
4. MLB Baseball
5. Atletiek
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_60075968
1. Voetbal
2. Tennis
3. Wielrennen
4. Atletiek
5. Honkbal
That's all folks!
pi_60078111
1. Voetbal (dat verandert echt niet meer)
2. Wielrennen
3. Schaatsen
4. Tennis
5. Atletiek

Die Amerikaanse showsporten zijn wel af en toe leuk om langs te zappen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 13 juli 2008 @ 21:06:30 #19
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_60083029
1. Voetbal
2. American Football
3. Baseball (vooral als de Twins spelen)
4. College basketball (March Madness )
5. Schaatsen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  Trouwste user 2022 zondag 13 juli 2008 @ 21:14:06 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_60083202
Ik kijk eigenlijk alles. Maar voor AF en Baseball mis ik de echte kennis om er vol van te genieten. Zijn eigenlijk sporten waar je mee moet opgroeien om alle details te kennen. Maar voor de superbowl blijf ik wel wakker tot 5 uur 's nachts.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 8 februari 2009 @ 05:53:15 #21
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_65842360
quote:
Op zondag 13 juli 2008 01:56 schreef popolon het volgende:

1. NBA Basketball
2. NFL Football
3. MLB Baseball
4. NHL Hockey
5. Voetbal

Even bijwerken.

1. American football.
2. NBA Basketball
3. Baseball
3. ijshockey
5. NCAA sporten.

Voetbal is van m'n lijst verdwenen. Had twee voetbalkanalen die Europees en Zuid Amerikaans voetbal uitzenden maar heb 't gewoon nooit opstaan.

En American Football, tja 't is niet uit te leggen aan mensen die 't nooit kijken maar het is nu mijn favoriete sport. 16 wedstrijden in een seizoen, elke wedstrijd is bijna een 'do or die' al eigenlijk. Geweldig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_65842362
1. voetbal
2. tennis

verder kijk ik niet echt (serieus) sporten, op olympische spelen enzo na
so how's your evening so far?
pi_65843552
1. American Football
2. Zwemmen
3. Schaatsen
4. Wielrennen
5. Tennis

Voetbal volg ik wel om erover mee te kunnen praten, maar als kijksport heeft het me doen huilen van verveling. Voetbal zou bij mij de top 10 zeker niet halen.
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
  zondag 8 februari 2009 @ 11:40:34 #24
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_65844237
1. Voetbal
2. Tennis
3. Wielrennen
4. Schaatsen
5. Zwemmen (WK en OS)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_65848038
1. Wielrennen (zowel weg, baan, als veld. Blijft by far mijn favoriete sport.)
2. Schaatsen (en ook andere wintersporten, vooral skiën en bobsleeën, maar daar blijf ik niet voor thuis.)
3. Rugby (volg eigenlijk alleen de grote toernooien, schitterende sport om te zien. Misschien wel de mooiste kijksport)
4. Tennis (alleen het herentennis, het vrouwentennis vind ik niet om aan te zien) of zwemmen.
5. Honkbal en andere Amerikaanse sporten (Jammer dat het nauwelijks op tv is, maar als ik het zie blijf ik kijken...)

OS reken ik niet mee, dan kijk ik echt alles en vind ook alles even mooi. Verder probeer ik zo'n beetje alles te volgen.

Voetbal zou op zes komen bij mij. Sta er een beetje hetzelfde in als UtrechtSlim. Ik volg de eredivisie om een beetje mee te kunnen praten en de EK's en WK's vind ik leuk om te volgen, maar verder hoef ik geen hele wedstrijd door de weeks te zien ofzo, het kan me geen 90 minuten boeien. De CL wordt voor mij pas bij de semi's interessant.

[ Bericht 6% gewijzigd door marcodej op 08-02-2009 14:48:41 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')