Slecht geslapenquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:52 schreef Intrepidity het volgende:
Ja damn, zie ik deze SC te laatNet een halfjaar stage afgerond (met een 7
)
Maar volgend jaar weer 15EC stage + afstudeerstage, dus premature TVP alvast
K voeeeeeeeeeeeeel me keeeeigoed, voel meeee keeeigoedquote:
Wat heeft ze gedaan dan?quote:
Beetje moe maar verder ben ik eensquote:Op zondag 13 juli 2008 12:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K voeeeeeeeeeeeeel me keeeeigoed, voel meeee keeeigoed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die Hans Teeuwen imiteren.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
K voeeeeeeeeeeeeel me keeeeigoed, voel meeee keeeigoed
quote:Op zondag 13 juli 2008 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja nou, dat is toch niet zo vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was om 8 uur al op
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:00 schreef Bravebart het volgende:
Ja nou, dat is toch niet zo vroegIk was om 8 uur al op
quote:
FOK!users die zeuren op zondagquote:Op zondag 13 juli 2008 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mensen die Hans Teeuwen imiteren.
Vertel eens details over de avondquote:Op zondag 13 juli 2008 12:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje moe maar verder ben ik eens
Om 23.00 ofzo begon Finntroll....Ik vond ze goedquote:Op zondag 13 juli 2008 13:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vertel eens details over de avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juli 2008 13:08 schreef Piles het volgende:
Hey Cali, heb je het grote nieuws al gehoord?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Was d'r niets leuks in de NDRGND?quote:Op zondag 13 juli 2008 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Om 23.00 ofzo begon Finntroll....Ik vond ze goeddat was om 00.00 afgelopen....toen naar het keldertje geweest waar werkelijk NIEMAND was behalve wij
Daar heen gegaan omdat Dollars te druk was.... En daarna nog even terug gegaan naar Dollars en toen mochten we wel naar binnen
Was leuk
Niet geweest....quote:Op zondag 13 juli 2008 13:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Was d'r niets leuks in de NDRGND?
Kunnen we vanavond eventueel checkenquote:Op zondag 13 juli 2008 13:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet geweest....Molenstraat niet eens ingeweest maar gok dat het daar ook druk was
![]()
Hehe, ongetwijfeld. ik moet maar weer eens naar Nijmegen komen hoor ik alweerquote:Op zondag 13 juli 2008 13:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet geweest....Molenstraat niet eens ingeweest maar gok dat het daar ook druk was
![]()
goed planquote:Op zondag 13 juli 2008 13:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kunnen we vanavond eventueel checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |