ik vraag nooit of k moet inpakken, als ze dat willen zeggen ze t zelf maarquote:Op zondag 13 juli 2008 01:02 schreef wyccie het volgende:
Heel, heel, heel erg herkenbaar.
De kunst is dan om je vraag zo te stellen dat ze er niet 'grappig' op kunnen antwoorden.
Dat vergeet ik wel eens, en vraag dan per ongeluk toch 'Is het een cadeautje?' Als ze dan dat grapje maken, kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan.![]()
Trouwens, ik vind het geen probleem als ze een cadeautje voor zichzelf willen laten inpakken, ik doe het ook met plezier. Maar gewoon met 'Ja." antwoorden is genoeg.
Sommige mensen hebben er gewoon geen zin meer in na een dag werken weetjewel. Bovendien zijn bejaarden die om zichzelf lachen echt niet tof.quote:Op zondag 13 juli 2008 00:14 schreef Bleekmiddel het volgende:
[..]
als je daar de fun niet van in ziet dan is het wel erg droevig met je gesteld
Zo ook met een pr0n DVDquote:Op zondag 13 juli 2008 01:24 schreef J.Herrer het volgende:
Heheh vroeger had ik spongebob movie gekocht omdat ik spongebob toen best wel koning vond, maar omdat ik me een beetje schaamde had ik gezegd dat het een cadeautje was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |