Hoeveel e-pussy heb je al gescoortquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Mijn e-penis is ook 30 cm
Ach mijn IQ is tussen de 100 en 110 volgens de testen die ik bij de psych e.d. heb afgelegd. Al was het 75 het zou mij niets uitmaken, het is maar een getal en het gaat er tenslotte om of je gelukkig bent of niet vind ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:34 schreef Helgi het volgende:
Hoi hoe komt het toch dat als er op internet ergens een test staat hoe hoog je IQ is dat iedereen een IQ van 130 heeft??? Durven ze er niet voor uit te komen als je een laag IQ hebt? Ik zal eerlijk zeggen dat ik een laag IQ heb hoor ik heb eens een echte IQ test gedaan bij een psychiater.Ik was onder gemiddeld.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:41 schreef Rimpelhond het volgende:
het is zowieso achterlijk om met je ip te "pronken", want het is het totaal pakket en de opbouw of je er wat aan hebt en wat je er aan hebt.
Overigens.. die internettests...![]()
als je het echt wil weten moet je het idd door een psych (waisIII) laten doen. Ook het iedere week maken van zo;n test beinvloed te resultaten waardoor ze onbetrouwbaar worden.
Dat dusquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:44 schreef GizartFRL het volgende:
EQ is in mijn ogen ook een stuk belangrijker, als je ziet hoe hersendood sommige "hoogbegaafde" mensen zijn.
Zolang je weet hoeveel eieren er in een dozijn gaan valt het wel mee.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:44 schreef deepart het volgende:
[..]
CHeck mij tan2 lauwe IP swa 192.232.323.1 BEAT THAT FUCKER!
Van al die domme mensen in jouw klas was jij het minst dom?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:49 schreef 2609 het volgende:
we hadden een keer in de klas gedaan ik had hoogste van de klas!! en dan zeggen mensen soms dat ik dom ben dan denk ik wie is er nou dom he
Een dozijn?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:44 schreef GizartFRL het volgende:
Ik heb het geduld niet voor een iq test.
Laatste keer was 3 jaar geleden, ergerde me zo aan de vragen dat ik de na de helft alles gegokt heb.
Score 135.
EQ is in mijn ogen ook een stuk belangrijker, als je ziet hoe hersendood sommige "hoogbegaafde" mensen zijn.
Zolang je weet hoeveel eieren er in een dozijn gaan valt het wel mee.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een dozijn?
Wat is dat?
Ohhh je bedoelt natuurlijk hoeveel eieren er in een doosje gaan
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is nu eenmaal zo. Ik heb trouwens slechts 120. achja.
Met zo'n IQ ben je nagenoeg krankzinnig dus dat klopt wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:00 schreef waterfles het volgende:
Ik IQ heb 210.
Niet normaal kan functioneren.
Te intelligent.
Groeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |